quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
In het weekend moeten ze allemaal weer snel naar pappie en mammie voor de was en normaal eten en zo, snap dat dan.
Bij mij is t meer een probleem dat ik id. weekenden werk en dan sowieso niet kan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Maar als het in Delft wordt gehouden en dus op fietsafstand is van iedereen met een week-ov is het dan toch misschien beter om het in het weekend te doen zodat het voor Lilliesleaf, die kennelijk graag wil komen, ook te doen is vanuit groningen?
(niet dat ik zelf kom)
Meer de ironie dat jij dit post.quote:
Tsk, enkel omdat ik nu nog thuis woon betekent niet dat ik straks ieder weekend per se naar huis moet als ik eenmaal op kamers woon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Meer de ironie dat jij dit post.
En btw, mijn moeder belde me laatst dat ik maar weer eens naar huis toe moest komen omdat ze me miste...!
Aww, moeders zijn zo lief! Wel gemeen van je dat je het zo ver laat komen dat ze ervoor moet uitkomen. Mijn moeder gaat elke keer een beetje huilen als ik weer weggaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef Novermars het volgende:
[..]
Meer de ironie dat jij dit post.
En btw, mijn moeder belde me laatst dat ik maar weer eens naar huis toe moest komen omdat ze me miste...!
Ik was het weekend ervoor nog thuis geweest, alleen toen waren mijn ouders er nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Aww, moeders zijn zo lief! Wel gemeen van je dat je het zo ver laat komen dat ze ervoor moet uitkomen. Mijn moeder gaat elke keer een beetje huilen als ik weer weggaDaar kan ik echt slecht tegen :p
ok, fair enough!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:28 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik was het weekend ervoor nog thuis geweest, alleen toen waren mijn ouders er nietDus ik tref geen blaam!
Heuj morgen de hele dag lerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
Heuj, morgen een experiment om de Vmax en Km van ADH te bepalen bedenken en uitvoeren.
Ik hou stiekem heel veel van je en ik wil je, maar dat gaat niet dus ik onderdruk mijn gevoelens zo.quote:
Katwijk stond in de TT.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat deed jij opeens in abusers trouwens
LR soberso, TN zijn allemaal autistenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
Aankomend bèta-student hier![]()
Sowieso op de TU Delft, nu nog beslissen welke studie![]()
Technische Natuurkunde of Lucht- en Ruimtevaart, kan het allebei doen want exact 8,0 gemiddeld
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliepquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LR soberso, TN zijn allemaal autisten
Of je gaat IO doen. Dan mag je heel de dag knippen, plakken en lijmenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliep![]()
Sfeer lag me daar wel beter moet ik eerlijk zeggen, ook door dat internationale karakter.
Met een bachelor TN kan ik alleen wel (met een schakelminor) nog wel een master LR doen, wat andersom niet kan/
Lastige keuze wel
Verrassend dit, je verwacht het gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
LR is de helft wel echt helemaal gek van vliegtuigjes had ik het idee toen ik daar een dagje meeliep![]()
Sfeer lag me daar wel beter moet ik eerlijk zeggen, ook door dat internationale karakter.
Met een bachelor TN kan ik alleen wel (met een schakelminor) nog wel een master LR doen, wat andersom niet kan/
Lastige keuze wel
Maarja als blijkt dat je TN toch leuker vindt kun je altijd nog schakelen, kost wel wat studievertraging maarja nominaal is voor strebersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lastige keuze wel
IO heb ik om eerlijk te zijn nooit overwogenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Of je gaat IO doen. Dan mag je heel de dag knippen, plakken en lijmen
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verrassend dit, je verwacht het gewoon niet.
Mja klopt wel, nominaal ben ik sowieso niet van plan, wil wel een leuke studententijd hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als blijkt dat je TN toch leuker vindt kun je altijd nog schakelen, kost wel wat studievertraging maarja nominaal is voor strebers
Laat me raden, ze gingen ook pronken met hun F-16? Lekker typisch weer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´![]()
quote:
Ja daar mocht ik in zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, ze gingen ook pronken met hun F-16? Lekker typisch weer.
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IO heb ik om eerlijk te zijn nooit overwogen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegt
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op ioquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Goh, verbaast me als ik zie welke studies je wel overweegt
Oja, nu je t zegt zo ken ik er ook 2 die van Lr naar Io gegaan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op io
Aiaiai.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ken wel een paar mensen die vorig jaar LR deden en nu overgestapt zijn op io
Er in zitten en niet vliegen is misschien wel nog erger dan er nooit in hebben gezeten. Misschien een leuk idee als de F-16 wordt afgedankt, alle burgers de kans geven om eens in dat ding te vliegen.quote:
Dat gaat wel erg ver maar ik geraak er wel opgewonden van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Nouja. ze zeiden ook wel dat je vanzelf na een tijdje een stijve zou krijgen van een vliegtuig omdat ´´het allemaal zo mooi gebouwd is´´![]()
Dat internationale zou best wel sfeerverhogend kunnen werken. In andere landen is de studentenpopulatie wat veelzijdiger: meer meisjes en ook meer minder nerderige jongens die voor zo'n opleiding kiezen in die landen. In Nederland laten veel mensen die talent hebben zich afschrikken. Dat krijg je als je niet normaal wiskunde- en natuurkunde-onderwijs geeft, mensen al laat afvallen voordat ze kunnen ontdekken of dat ze talent hebben en stereotypes in stand houdt omdat dommere kinderen er niet tegen kunnen dat andere kinderen slimmer zijn. Just saying as it is, diplomatie beoefenen ze maar in het politieke circus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Novermars het volgende:
Jongens, help:
Letbe a random sample from the density
with, find the maximum likelihood estimator of
.
Klopt het als ik zeg dat de log-likelihood function is
En dus
en om de vraag te beantwoorden, wegens de invariantie van MLE:
?
Dit dus, wil vakantieeee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:58 schreef MrStalin het volgende:
Ik heb zó geen motivatie meer om te leren
Erg he, komt gewoon door het weer en het WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:04 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dit dus, wil vakantieeee.
En ik ben nog geen eens begonnen, eerst maar eens morgen en overmorgen m'n projecten afmaken en inleveren
"out of the blue" jajaquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wooooop. M'n cijfer heeft er plotseling 0.1 erbij gekregen out of the blue en nu heb ik hem wel gehaald!![]()
![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
(En als het goed is mijn P binnen! 50/50 punten binnen en wacht nog op 2 cijfers)
Ja. En door t einde van t jaar ook denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:07 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Erg he, komt gewoon door het weer en het WK.
Netjes!quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
(En als het goed is mijn P binnen! 50/50 punten binnen en wacht nog op 2 cijfers)
Van wat ik ervan begrijp heeft hij tot nu toe alle 50 punten die hij had kunnen halen gehaald en wacht hij nog op de resultaten van de overige 10quote:
50 punten? Niet 60?quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:22 schreef Novermars het volgende:
Vakantie![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:39 schreef Anoonumos het volgende:
Beta's in charge of begrijpend lezen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:58 schreef Anoonumos het volgende:
't was nog erger dan ik dacht
[ afbeelding ]
Oh was dat al een bevestiging johquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef OllieWilliams het volgende:
na de zomer halfjaartje natuurkunde
volgens mij welquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:33 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Oh was dat al een bevestiging joh
Nice
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
Yes, hele oefententamen op één klein kutvraagje na goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |