Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Ik kom er ook nooit, behalve OWee cocktailavond, omdat iedereen daar isquote:Op maandag 16 juni 2014 21:53 schreef Mitsu het volgende: [..] De bolk is lichtelijk niet zo m'n ding
![]()
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op onze mooie vijver en t plein
Is dat waar ze nou zoveel herrie voor lopen te maken bij lrquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.
Tegen de tijd dat die er staat, zijn we bejaardquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot onze nieuwe gebouw er staat, zullen we eens zien wie er nou eigenlijk jaloers is.
Idk, laatste keer dat ik daar was was aan het einde van de vorige periode.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is dat waar ze nou zoveel herrie voor lopen te maken bij lr
Hoho, het is het station niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die er staat, zijn we bejaard
Ja man, is goed. Moet ik wel namen hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
rez maak ff aanwezigheidlijstje mi mang
mitsuquote:Op maandag 16 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, laatste keer dat ik daar was was aan het einde van de vorige periode.
[..]
Hoho, het is het station niet.
[..]
Ja man, is goed. Moet ik wel namen hebben.
Hehe kunnen we net zo goed in delluf meetenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:41 schreef Mitsu het volgende:
Het ziet er naar uit dat het een druk bezochte meeting wordt.
Gewoon morgen voor de UB ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe kunnen we net zo goed in delluf meeten
Mooi, als we een ouwe lul spotten weten we dat jij het bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:43 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom misschien wel ff om de hoek gluren...
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, als we een ouwe lul spotten weten we dat jij het bent.
weekend ov hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom niet gewoon de meet in het weekend.Treinkaartjes is duur, zeker als je vanaf het hoge noorden moet komen dus voor zulke reizen wil ik wel OV weekend gebruiken.
30 juli is OV sowieso niet geldig toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
Waarom niet gewoon de meet in het weekend.Treinkaartjes is duur, zeker als je vanaf het hoge noorden moet komen dus voor zulke reizen wil ik wel OV weekend gebruiken.
En dit. Dan zou ik me helemaal blauw betalen.quote:
dit inddquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Novermars het volgende:
Niet op de fiets naar de universiteit gaan
Jij gaat de meeste dagen niet eens naar de uni, luie flikker.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:48 schreef Bravebart het volgende:
We doen eerst wel ff een Delftmeet, als we dan nog niet onze account gedelete hebben kijken we verder...
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, twee van de drie LST nominaties voor de TNW Teacher of the Year Award komen uit Leiden.
quote:
Nu snap ik hem.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
De ironie van dat een Leidse docent in Delft kan winnen niet appreciëren.
Ach ja, wint Leiden ook eens watquote:Op maandag 16 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
De ironie van dat een Leidse docent in Delft kan winnen niet appreciëren.
Het is gewoon terecht als Leiden wint, Pronk heeft al een keer gewonnen.quote:
Knor zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |