Wait what? Zo snel mogelijk Breaking Bad gaan kijken!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Hmm. Weer een jaar wachten nu.
Wat zal ik nu gaan volgen?
Dit is de eerste serie in jaren die ik bem gaan volgen.
the power of denial...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef Monolith het volgende:
Vond het trouwens wel vreemd dat Tywin van niets wist. Past toch niet echt bij zijn karakter.
ze had de look/blik van een dooie, volledig apathisch. ik kon iig geen greintje empathie bespeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik dacht toch iets van een twijfel te zien bij haar.
daar dacht ik ook meteen aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
Aardig Army of Darkness gehalte dat deel met Bran
[ afbeelding ]
Daenerys heeft ook een goede claim.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dacht gewoon eerstvolgende in de bloedlijn, maar dan is Stannis dus de enige troongerechtigde.
Ja, de overgebleven 99.900 man die ze hadden gecast voor die ene scene lagen die dag toevallig ziek op bed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar waren die 100.000 man gebleven van mance? Stannis vermoordde 100 man en toen was het klaar?
Voetbalfinale Seven Kingdoms kampioenschap was bezig met Westeros-Braavos op 1-1 in de blessuretijd. Ja, dag, dan zou ik ook lekker thuis of in het café blijven met een biertje erbijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, de overgebleven 99.900 man die ze hadden gecast voor die ene scene lagen die dag toevallig ziek op bed.
Vreemd, maar waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is echt om te kotsen, het zou me niks verbazen als Shae altijd al tegelijk met Tywin en Tyrion 'zaken deed' en dat Tywin haar dus van die boot afgehaald heeft. Echt zo schijnheilig hoe Tywin over die hoeren is.
Daar ging ik ook vanuit ja, dat het de laatste aflevering voor Cersei zou zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Tanin het volgende:
Geweldige ep trouwens! En Arya![]()
Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Cersei eraan zou gaan toen ik Tyrion zo zag lopen, wtf
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:57 schreef Mr.Major het volgende:
Als Jaqen volgend seizoen terugkomt, dan hebben ze twee acteurs nodig, een voor z'n oude stem, en een voor z'n nieuwe hoofd.
Misschien moet je nu dan maar met Hannibal beginnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gast, ik zat te trillen op de bank man![]()
Heftige scène, vond het een beetje eng ook
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:38 schreef Mr.Major het volgende:
Vraagje voor de boeklezers (die hier stiekem zijn :p)Boeklezer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is echt om te kotsen, het zou me niks verbazen als Shae altijd al tegelijk met Tywin en Tyrion 'zaken deed' en dat Tywin haar dus van die boot afgehaald heeft. Echt zo schijnheilig hoe Tywin over die hoeren is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |