Weet ik dus niet 100% zeker. Niet helemaal duidelijk of hij nou op de boot zat of slechts ervoor. Suggestie is wel redelijk gewekt iig.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef DO2 het volgende:
Oh, Varys gaat mee? Is me niet eens opgevallen. Gezellig, [ afbeelding ].
Alsof 'ie dat niet al lang had zien aankomen. Denken dat Varys dit ter plekke bedacht is een miskenning van zijn personage (door jou of door de makers van de serie, die hem zo neerzetten in de serie).quote:Op maandag 16 juni 2014 21:37 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Haha dat vond ik geniaal, hij zag de bui al hangen en keerde om
without a doubtquote:Op maandag 16 juni 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Littlefinger en Sansa worden wel een powerkoppel verwacht ik.
Nou, ik heb die scene net nog even bekeken en hij lijkt aanvankelijk toch echt van plan om gewoon weer terug te lopen alsof er helemaal niets gebeurd is. Dan hoort ie de klokken, kijkt ie oprecht geschokt, en maakt meteen rechtsomkeert.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alsof 'ie dat niet al lang had zien aankomen. Denken dat Varys dit ter plekke bedacht is een miskenning van zijn personage (door jou of door de makers van de serie, die hem zo neerzetten in de serie).
Het zal de scriptschrijvers wel beter uit zijn gekomen, maar zo zit Varys natuurlijk niet in elkaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb die scene net nog even bekeken en hij lijkt aanvankelijk toch echt van plan om gewoon weer terug te lopen alsof er helemaal niets gebeurd is. Dan hoort ie de klokken, kijkt ie oprecht geschokt, en maakt meteen rechtsomkeert.
Zelfs Varys komt weleens voor een verrassing te staan, natuurlijk.
gast die munt was echt geen kleine detail...quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Tyrion was zoals altijd weer geweldig.
Ik heb echt geen idee meer hoe dat nou precies zat met die munt. Ik zou eigenlijk de eerdere seizoenen nog eens opnieuw moeten kijken, maar ik weet niet of ik zin heb om ~30 uur aan beeldmateriaal wil bekijken om wat kleine details te zien.
Nu ja, ik ken de boeken niet. Zou me niets verbazen dat de verhaallijn daarin compleet anders is.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zal de scriptschrijvers wel beter uit zijn gekomen, maar zo zit Varys natuurlijk niet in elkaar.
Kijk einde van Ep10 seizoen 2 terugquote:Op maandag 16 juni 2014 21:56 schreef Deuce92 het volgende:
Tyrion was zoals altijd weer geweldig.
Ik heb echt geen idee meer hoe dat nou precies zat met die munt. Ik zou eigenlijk de eerdere seizoenen nog eens opnieuw moeten kijken, maar ik weet niet of ik zin heb om ~30 uur aan beeldmateriaal wil bekijken om wat kleine details te zien.
Meer van: ze heeft die gekregen maar van wie ook alweer en waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe kun je zulke dingen vergeten?
Was sowieso al fan. 1 van de weinige personages die is overgebleven die ik leuk/interessant vindt.quote:
2 jaar geledenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die die munt zijn vergeten
belangrijkste moment uit seizoen 2
Gendry is opgeleid om met een hamer op oud ijzer te slaan. Hij heeft noch het intellect nog de geldige claim op de troon. Hij heeft niet de juiste vrienden, niet de juiste familie en is op dit moment met geen enkele factie van betekenis gelieerd. Niet eens meer met de Brotherhood Without Banners.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:07 schreef Gezicht het volgende:
Stannis laat zich te veel leiden door Carice en haar Lord of Light. Zou nooit een goede koning zijn zo. Doe anders maar Gendry op de troon.
wat bedoel je precies?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat ik trouwens wel heel erg vond is dat ze Tyrion niet terug kwam op de eerste hoer waar hij Shae en Bronn over vertelde tijdens dat drinkspelletje in seizoen twee.
Enige echte zoon van Robbert dus de eerste troongerechtigde. Dat 'ie het intellect e.d. er niet voor heeft doet er verder niet toe.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gendry is opgeleid om met een hamer op oud ijzer te slaan. Hij heeft noch het intellect nog de geldige claim op de troon. Hij heeft niet de juiste vrienden, niet de juiste familie en is op dit moment met geen enkele factie van betekenis gelieerd. Niet eens meer met de Brotherhood Without Banners.
quote:
Zo werkt het erfrecht in Westeros niet. Bastaarden erven alleen wat je ze gunt en Robert heeft Gendry niets gegund en wist waarschijnlijk niet eens iets van zijn bestaan af.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Enige echte zoon van Robbert dus de eerste troongerechtigde. Dat 'ie het intellect e.d. er niet voor heeft doet er verder niet toe.
Oh, dat wist ik niet. Dacht gewoon eerstvolgende in de bloedlijn, maar dan is Stannis dus de enige troongerechtigde.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zo werkt het erfrecht in Westeros niet. Bastaarden erven alleen wat je ze gunt en Robert heeft Gendry niets gegund en wist waarschijnlijk niet eens iets van zijn bestaan af.
Breaking Bad & Fargoquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Hmm. Weer een jaar wachten nu.
Wat zal ik nu gaan volgen?
Dit is de eerste serie in jaren die ik bem gaan volgen.
House of Cards.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Borizzz het volgende:
goede tijden, slechte tijdenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Spartacusquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Borizzz het volgende:
Dat is de interpretatie van Stannis.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dacht gewoon eerstvolgende in de bloedlijn, maar dan is Stannis dus de enige troongerechtigde.
ze heeft dat muntje echt zo vaak in d'r handen gehad de afgelopen 2 seizoenen.quote:
Ned Stark schreef echter iets van 'the lawful son of Robert Baratheon shall be the new king.' Joffrey was dus niet de echte zoonquote:Op maandag 16 juni 2014 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van Stannis.
Danny zou bemerken dat de afzetting van haar vader onwettig was en dat zij als haar vaders enige dichtste verwant recht op de troon heeft.
En Joffrey, Joffrey werd expliciet door Robert als erfgenaam aangewezen op zijn sterfbed terwijl Tommen Joffreys dichtste mannelijke verwant is.
So wrote Ned,quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ned Stark schreef echter iets van 'the lawful son of Robert Baratheon shall be the new king.' Joffrey was dus niet de echte zoon
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik kan nu een jaar niet meer fappen op Arya. Wat is deze?
Onzin. Tyrion heeft zijn schuld bij zijn vader vereffend. A Lannister always pays his debts.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Uiteindelijk vond ik het toch wel sneu voor Tywin dat hij de enige was die de legacy van de familie naastreevde. Iedereen negeerde hem, en niemand kon het ook maar een fuck schelen.
please be 16...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik kan nu een jaar niet meer fappen op Arya. Wat is deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |