quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het zal hun psychische gesteldheid geen goed doen verwacht ikBeter doet ze wat meer moeite om ze te trainen, dat werd vroeger toch ook met succes gedaan door Targaryens? Verder dan ze het commando dracarys leren is ze volgens mij niet gegaan.
quote:
Jawel. Supergoede CGI was dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die skeletten hadden inderdaad echt niet gehoeven.
Vond het wel geinig als knipoog naar Jason And The Argonauts. Ray Harryhausenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die skeletten hadden inderdaad echt niet gehoeven.
Dat zei hij om Arya op te jutten, zodat zij hem zou doodsteken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
Overigens vond ik het wel heel zielig toen The Hound zei dat verkrachten van Sansa hem tenminste 1 fijne herinnering had opgeleverd
Zou hebben opgeleverd. Hij probeerde Arya zo ver op de kast te jagen dat ze prikkie zou doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
Overigens vond ik het wel heel zielig toen The Hound zei dat verkrachten van Sansa hem tenminste 1 fijne herinnering had opgeleverd
Hij zei dat om Arya te tarten om haar over te halen om hem dood te steken.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gast, ik zat te trillen op de bank man![]()
Heftige scène, vond het een beetje eng ook
Maar jij bent dan ook een poes op een stokje.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gast, ik zat te trillen op de bank man![]()
Heftige scène, vond het een beetje eng ook
Hij verdiende deze dood niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Teddyburrr het volgende:
Arya heeft The Hound de dood gegeven die hij verdiende niet de dood hij wilde.
Arya mijn bish. [ afbeelding ]
Hij heeft Aryas leven gered, bij The Twins wou ze zomaar Red Wedding gaan binnenlopen, ze had geen schijn van kans natuurlijk als ze binnen was gegaan, hij voorkwam dat, dat was ze toch niet vergeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Jammer dat Arya hem de gift of mercy niet gunde. Ik snapte dat echt niet. Haat ze hem dan zo erg?
Nou zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Teddyburrr het volgende:
Arya heeft The Hound de dood gegeven die hij verdiende niet de dood hij wilde.
Arya mijn bish. [ afbeelding ]
Thanxxx bae.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou zo.
Maar je hebt een plekje in m'n sig verdiend
Ik ga op bed.quote:
Als hij het al overleeft is zijn ene been sowieso niet goed meer. Met de medische kennis van die tijd denk ik niet dat hij die nog kan gebruiken. En ik denk niet dat The Hound zijn dagen wil slijten als manke.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef DO2 het volgende:
The Hound heeft/had een getormenteerde ziel maar is/was diep van binnen een goedzak.
Daar blijf ik bij. En mocht ie sterven dan ga ik 'm zeker missen. Vind/Vond 't een geweldig karakter.
Die scene vergeten waar hij die ene gast beroofde die hem te eten had gegeven?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij verdiende deze dood niet.
Dus gunt ze hem een langzame, pijnlijke dood boven een snelle?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Hij heeft Aryas leven gered, bij The Twins wou ze zomaar Red Wedding gaan binnenlopen, ze had geen schijn van kans natuurlijk als ze binnen was gegaan, hij voorkwam dat, dat was ze toch niet vergeten.
Hij was een geharde, oude rothond, maar geen valse. Hij heeft wel compassie getoond richting Arya. Zonder hem was ze veel slechter af geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:59 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Die scene vergeten waar hij die ene gast beroofde die hem te eten had gegeven?
Arya's maatje had hij vermoord. Laten we nou niet gaan doen of The Hound heilig was.
The Hound was gewoon een hond. Ha!
Daarom juist had ze hem een snelle dood kunnen geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus gunt ze hem een langzame, pijnlijke dood boven een snelle?
Je zit er wel mee he....quote:Op maandag 16 juni 2014 23:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga op bed.
Leuke topics weer vandaagOp vanmiddag na dan
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat het topic doodbloedt.
Weltrusten iedereen
Poeh, lastig. Ik zou internet eens proberenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef Teddyburrr het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Een gif waar Jojen geprikt wordt.
Een gif van Stannis zijn pony leger.
Waar vind ik dit?
Hij wist het wel, maar wilde het gewoon niet geloven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef Monolith het volgende:
Vond het trouwens wel vreemd dat Tywin van niets wist. Past toch niet echt bij zijn karakter.
Ze is door al het leed en verlies juist zo gehard, verstomd en verbitterd dat niets haar nog iets lijkt te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef Disorder het volgende:
Ik denk trouwens dat Arya the hound gewoon niet af kon maken. Ze verstijfde om niks meer te voelen. Die heeft al genoeg leed gekend de afgelopen tijd. Ik denk niet dat ze the hound heeft laten liggen om hem te laten creperen. Eerder een keuze uit zelfbescherming.
Hij wist het wel joh, je zag de paniek in zijn ogen...en dat trillende handje op het laatstquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef Monolith het volgende:
Vond het trouwens wel vreemd dat Tywin van niets wist. Past toch niet echt bij zijn karakter.
Ik dacht toch iets van een twijfel te zien bij haar. Het nogal moordlustige karakter van the hound heeft haar denk ik doen besluiten hem te laten liggen. Maar ach. Allemaal speculaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ze is door al het leed en verlies juist zo gehard, verstomd en verbitterd dat niets haar nog iets lijkt te doen.
De lieve Arya van weleer is allang gestorven. Wat nog overblijft is een moordlustige kut met een killer instinct.
Ook leuk,.
Dat bedoel ik ook. Hij was op de hoogte van de vermeende incest, maar weigerde het te geloven. Dat past niet echt bij een scherpe en doortastende persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij wist het wel joh, je zag de paniek in zijn ogen...en dat trillende handje op het laatst
Ik bespeurde een volledig gebrek aan sympathie bij Arya. Maar jouw versie is wel schattig hoor. Zielige Arya.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef Disorder het volgende:
Ik denk trouwens dat Arya the hound gewoon niet af kon maken. Ze verstijfde om niks meer te voelen. Die heeft al genoeg leed gekend de afgelopen tijd. Ik denk niet dat ze the hound heeft laten liggen om hem te laten creperen. Eerder een keuze uit zelfbescherming.
jeugd van tegenwoordig...quote:Op maandag 16 juni 2014 22:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Uiteindelijk vond ik het toch wel sneu voor Tywin dat hij de enige was die de legacy van de familie naastreevde. Iedereen negeerde hem, en niemand kon het ook maar een fuck schelen.
Dat was ook een mooie scène inderdaad. Maar er waren er eigenlijk te veel om op te noemen in deze aflevering.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef Skillstorm het volgende:
Ik werd trouwens wel teary-eyed bij die man die zijn geroosterde kindje kwam brengen.![]()
Hoe hij er uit zag en zijn stem, goede acteur.![]()
in a twisted kind of wayquote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Cheiron het volgende:
desereve's got nothing to do with itquote:Op maandag 16 juni 2014 23:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij verdiende deze dood niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |