abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:59:29 #211
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141186573
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Waar waren die 100.000 man gebleven van mance? Stannis vermoordde 100 man en toen was het klaar?
Ja, de overgebleven 99.900 man die ze hadden gecast voor die ene scene lagen die dag toevallig ziek op bed.
Vreemd, maar waar.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:02:40 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_141186654
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:59 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ja, de overgebleven 99.900 man die ze hadden gecast voor die ene scene lagen die dag toevallig ziek op bed.
Vreemd, maar waar.
Voetbalfinale Seven Kingdoms kampioenschap was bezig met Westeros-Braavos op 1-1 in de blessuretijd. Ja, dag, dan zou ik ook lekker thuis of in het café blijven met een biertje erbij :{w
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_141186763
Een aantal details die mij zijn opgevallen.
-'people die squatting over their chamberpots' -littlefinger (met Tywin natuurlijk)
- Varys die de bellen hoort en daardoor terugkeert, en al bij de battle at BW had gezegd dat hij bellen haat. (reactie op eerder: hij kon natuurlijk niet weten dat Tyrion Tywin zou vermoorden, en die bellen luiden niet omdat Tyrion is ontsnapt)
- Aemon en Daenarys die achter elkaar gekoppeld worden (dit soort details vind ik mooi xD)
- the hound en the mountain die beiden tegelijk op sterven liggen (gaat een van hen/ beiden/ geen het halen?)
- Ygritte op de brandstapel bij de Weirwood waar Jon zijn eed aflegde.
pi_141186862
Daenarys, the breaker of chains and mother of dragons, die haar eigen kinderen moet ketenen met kettingen die ze zelf nauwelijks kan tillen. ;(

Denken jullie dat Arya naar Braavos gaat, of toch naar de Wall? Die man draaide wel helemaal bij, en er is nooit gezegd dat ze naar Braavos wilde. Volgens mij is het echt een doe-whatever-the-fuck-degene-met-de-munt-zegt-munt
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:16:28 #215
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141186957
Hoe weet jij zo zeker dat die luidende klokken geen betrekking hebben op ( de acties van ) Tyrion?
Zou denken van wel.

En die munt zou Arya juist naar Braavos brengen. Dus daar gaat ze nu toch echt heen.
pi_141187359
Het plan van Jaime en Varys was natuurlijk om Tyrion de stad uit te helpen; en dan zou de beul Tyrion pas die ochtend halen. Dus zouden ze pas die ochtend ontdekken dat Tyrion weg is, als Varys al in bed ligt.

Dan vraagt hij (na Tyrions vertraging): what have you done, waarop hij geen antwoord krijgt.

Vervolgens hoort hij de bells, terwijl niemand bij Tyrion zou kijken, dus beredeneert Varys dat Tyrion iets onverwachts heeft gedaan. Natuurlijk is nu heel het kasteel in rep en roer, dus kan hij niet terugsneaken.

2e punt. Weet ik minder zeker... Die man zei: Valar Dohaeris (al men must serve), dus volgens mij moeten ze luisteren naar Arya, maar misschien ook niet. Of ze nou naar de wall of Braavos gaat, is sowieso geweldig.
pi_141187421
Vraagje voor de boeklezers (die hier stiekem zijn :p)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is echt om te kotsen, het zou me niks verbazen als Shae altijd al tegelijk met Tywin en Tyrion 'zaken deed' en dat Tywin haar dus van die boot afgehaald heeft. Echt zo schijnheilig hoe Tywin over die hoeren is.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:47:07 #218
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141187607
Ja, precies. De klokken luiden omdat ze Tywin ws hebben gevonden.
En Varys kan daardoor niet meer terug. Dan zijn we het daarover eens.

En wat de munt betreft:

If the day comes that you must find me again, just give this coin to any man from Braavos...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:53:45 #219
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141187806
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Tanin het volgende:
Geweldige ep trouwens! En Arya _O_

Ik weet niet waarom, maar ik dacht dat Cersei eraan zou gaan toen ik Tyrion zo zag lopen, wtf :o
Daar ging ik ook vanuit ja, dat het de laatste aflevering voor Cersei zou zijn :P
pi_141187817
Oh, dat is wel duidelijk dan... Volgend seizoen Arya Stark in the free city of Braavos :)
pi_141187882
Als Jaqen volgend seizoen terugkomt, dan hebben ze twee acteurs nodig, een voor z'n oude stem, en een voor z'n nieuwe hoofd.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:59:55 #222
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_141187932
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:57 schreef Mr.Major het volgende:
Als Jaqen volgend seizoen terugkomt, dan hebben ze twee acteurs nodig, een voor z'n oude stem, en een voor z'n nieuwe hoofd.
Hoezo dat?

Ben trouwens benieuwd of Tyrion&Varys en Arya elkaar tegen gaan komen in de free cities :9
  dinsdag 17 juni 2014 @ 02:16:41 #223
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_141188154
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:38 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gast, ik zat te trillen op de bank man :o
Heftige scène, vond het een beetje eng ook :@
Misschien moet je nu dan maar met Hannibal beginnen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 02:32:23 #224
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_141188233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:38 schreef Mr.Major het volgende:
Vraagje voor de boeklezers (die hier stiekem zijn :p)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is echt om te kotsen, het zou me niks verbazen als Shae altijd al tegelijk met Tywin en Tyrion 'zaken deed' en dat Tywin haar dus van die boot afgehaald heeft. Echt zo schijnheilig hoe Tywin over die hoeren is.
Boeklezer:
SPOILER
  dinsdag 17 juni 2014 @ 02:37:44 #225
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_141188259
prettig dat ik e.e.a.over die munt hier kon opzoeken, was het natuurlijk vergeten:)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 02:38:28 #226
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_141188266
net gekeken, persoonlijke puntjes:

the hound man, wat doe je! ik was echt aan het rooten voor hem, hoopte dat hij brienne kon verslaan, had ik ook wel verwacht. erg jammer want dit was toch wel mijn favoriete personage sinds het begin van deze serie.

het stuk met brann en de skeletten zag er gewoon verschrikkelijke slecht en belachelijk uit. even dacht ik dat ik een andere serie aan het kijken was, paste ook gewoon niet in GoT sfeertje. misschien is het gewoon bar slecht uitgevoerd geweest en komt het in de boeken wel goed over, maar dit was toch echt wel teleurstellend.

-tyrion, waar GoT vaak precies doet wat je niet verwacht, gebeurt hier precies wat je wel verwacht, wat eigenlijk wel erg jammer is, niet omdat tyrion geen leuk character is, maar omdat dit ook weer tegen GoT ingaat.

voor de rest vond ik dit beste een matige aflevering, vooral als final. Voor mij dus ook de meeste teleurstellende finale van GoT in ieder geval.
<hr>
pi_141188332
Wat is er mis met die skeletten, got is gewoon en serie van het fantasy genre.
pi_141188367
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Misschien moet je nu dan maar met Hannibal beginnen.
:D

Hannibal is sowieso een aanradertje.
pi_141188487
Waarom is Tywin in het rood? Dat is helemaal nog niet zeker. Anders is het een spoiler, als dat wel zo is.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:55:32 #230
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141188582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 02:38 schreef Dawnbreaker het volgende:

the hound man, wat doe je! ik was echt aan het rooten voor hem, hoopte dat hij brienne kon verslaan, had ik ook wel verwacht. erg jammer want dit was toch wel mijn favoriete personage sinds het begin van deze serie.

het stuk met brann en de skeletten zag er gewoon verschrikkelijke slecht en belachelijk uit. even dacht ik dat ik een andere serie aan het kijken was, paste ook gewoon niet in GoT sfeertje. misschien is het gewoon bar slecht uitgevoerd geweest en komt het in de boeken wel goed over, maar dit was toch echt wel teleurstellend.

-tyrion, waar GoT vaak precies doet wat je niet verwacht, gebeurt hier precies wat je wel verwacht, wat eigenlijk wel erg jammer is, niet omdat tyrion geen leuk character is, maar omdat dit ook weer tegen GoT ingaat.

voor de rest vond ik dit beste een matige aflevering, vooral als final. Voor mij dus ook de meeste teleurstellende finale van GoT in ieder geval.
Mensen die niet accepteren dat GoT een fantasy serie :')
Als je daar aan ergert zal ik de komende seizoenen achterwege laten liggen
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:59:50 #231
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141188587
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:03 schreef editoor het volgende:
Waarom is Tywin in het rood? Dat is helemaal nog niet zeker. Anders is het een spoiler, als dat wel zo is.
pijl recht door het hart?
ik zou niet al te veel hoop vestigen
pi_141188598
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:59 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

pijl recht door het hart?
ik zou niet al te veel hoop vestigen
Je bedoeld die tweede pijl? Die vloog naar zijn schouder, had ik het idee.
pi_141188638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:35 schreef Mr.Major het volgende:
Dan vraagt hij (na Tyrions vertraging): what have you done, waarop hij geen antwoord krijgt.
"What have you done" was een retorische vraag, hij zag wel wat Tyrion gedaan had.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:08 schreef editoor het volgende:

[..]

Je bedoeld die tweede pijl? Die vloog naar zijn schouder, had ik het idee.
Het leek me dat de 2e pijl dodelijk was, je zag hem ook in elkaar zakken etc.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:37:31 #234
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141188731
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Weakling het volgende:

[..]

Dom ook van Dany, één draak doet wat verkeerd en daar moeten de twee andere draken die niks misdaan hebben voor boeten. Heeft ze straks er nog een paar kwaaie draken bij denk ik.
Echt dom idd. Als men merkt dat ze haar eigen draken niet eens onder controle kan houden zullen ze haar toch nog wel serieus nemen?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141188870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 02:37 schreef govie het volgende:
prettig dat ik e.e.a.over die munt hier kon opzoeken, was het natuurlijk vergeten:)
Grappig, ik als niet boeklezer zat nog steeds te wachten tot ze die munt ooit ging gebruiken :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 17 juni 2014 @ 07:15:52 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_141188917
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 02:38 schreef Dawnbreaker het volgende:

Ik vond het er qua special effects juist erg goed uitzien, al had het wel een hoog Pirates of the Carribean-gehalte.
Amen.
pi_141188975
Ik vond het er juist uitzien als Skyrim.
Bran Stark vs Draugr Death Overlord
SPOILER
pi_141188984
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 07:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vond het er qua special effects juist erg goed uitzien, al had het wel een hoog Pirates of the Carribean-gehalte.
Ik vond het prima en de aflevering zelf verreweg de beste seizoensafsluiter. :)
pi_141188999
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:12 schreef Mr.Major het volgende:
Daenarys, the breaker of chains and mother of dragons, die haar eigen kinderen moet ketenen met kettingen die ze zelf nauwelijks kan tillen. ;(

Denken jullie dat Arya naar Braavos gaat, of toch naar de Wall? Die man draaide wel helemaal bij, en er is nooit gezegd dat ze naar Braavos wilde. Volgens mij is het echt een doe-whatever-the-fuck-degene-met-de-munt-zegt-munt
Braavos, die munt was voor Braavos, als ze in Braavos was zou ze die munt moeten laten zien om de faceless man te vinden. Toevallig komt ze iemand van Braavos tegen in Westeros, ze wil naar de wall maar bij het horen van Braavos heb ik het gevoel dat ze denkt dat dat een beter idee is, vandaar de munt en naar Braavos. Arya word gewoon getraind als een faceless (wo)man.

Dan gaat ze terug naar westeros, killed ze Stannis en die uienridder die klaarkomt op Stannis omdat Stannis Robb vermoord heeft.
pi_141189060
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet. Dacht gewoon eerstvolgende in de bloedlijn, maar dan is Stannis dus de enige troongerechtigde.
Stannis is niets, Stannis is een prutser, Robert, Ned en de Lannisters hebben de mad king weggejaagd. Robert heeft 17 jaar lang de vrede bewaard terwijl Stannis in zijn kasteeltje wat lag te huilen, geen interesse in zijn broer niets, geen council, gewoon negeren. Dan heeft hij de red woman om het vuile werk op te knappen, o.a. zijn broer laten killen, Robb laten killen, het enige gevecht waar hij echt bij betrokken was (Blackwater) werd een fiasco, dan zeikt hij degene af die hem al die schepen en mensen bezorgt heeft (uienridder) en zet hem vast. Terwijl die man hem aanbid, dan ziet Carice opeens weer wat in de vlammen, rijd hij naar The Wall terwijl Jon het onder controle had, sluit een klein groepje wildlings in, wat gewoon mega geluk is want als alle wildlings daar hadden gezeten hadden we Stannis in de Graveyard kunnen zetten :')

Nee wat heeft Stannis nu werkelijk alleen bereikt? Hij regelt niets zelfs, zelfs bij de Iron Bank staat hij wat zielig voor zich uit te kijken, hij roept alleen maar dat hij de rechtmatige koning is, maar dan heb ik nog liever de Greyjoys, die betalen de iron price en doen het zelf.

Denk er maar eens over na, wat heeft Stannis werkelijk gedaan, waarom is Stannis zo goed? En dan gaat het om Stannis niet op Mellisandra of de Uienridder.

Team Stannis :') geboren worden in de juiste familie, roepen dat je overal recht op hebt, anderen het vuile werk op laten knappen en zelf met de eer strijken, lijkt het koningshuis hier wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')