quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Misschien moet je nu dan maar met Hannibal beginnen.
Mensen die niet accepteren dat GoT een fantasy seriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
net gekeken, persoonlijke puntjes:
the hound man, wat doe je! ik was echt aan het rooten voor hem, hoopte dat hij brienne kon verslaan, had ik ook wel verwacht. erg jammer want dit was toch wel mijn favoriete personage sinds het begin van deze serie.
het stuk met brann en de skeletten zag er gewoon verschrikkelijke slecht en belachelijk uit. even dacht ik dat ik een andere serie aan het kijken was, paste ook gewoon niet in GoT sfeertje. misschien is het gewoon bar slecht uitgevoerd geweest en komt het in de boeken wel goed over, maar dit was toch echt wel teleurstellend.
-tyrion, waar GoT vaak precies doet wat je niet verwacht, gebeurt hier precies wat je wel verwacht, wat eigenlijk wel erg jammer is, niet omdat tyrion geen leuk character is, maar omdat dit ook weer tegen GoT ingaat.
voor de rest vond ik dit beste een matige aflevering, vooral als final. Voor mij dus ook de meeste teleurstellende finale van GoT in ieder geval.
pijl recht door het hart?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:03 schreef editoor het volgende:
Waarom is Tywin in het rood? Dat is helemaal nog niet zeker. Anders is het een spoiler, als dat wel zo is.
Je bedoeld die tweede pijl? Die vloog naar zijn schouder, had ik het idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
pijl recht door het hart?
ik zou niet al te veel hoop vestigen
"What have you done" was een retorische vraag, hij zag wel wat Tyrion gedaan had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:35 schreef Mr.Major het volgende:
Dan vraagt hij (na Tyrions vertraging): what have you done, waarop hij geen antwoord krijgt.
Het leek me dat de 2e pijl dodelijk was, je zag hem ook in elkaar zakken etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Je bedoeld die tweede pijl? Die vloog naar zijn schouder, had ik het idee.
Echt dom idd. Als men merkt dat ze haar eigen draken niet eens onder controle kan houden zullen ze haar toch nog wel serieus nemen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:28 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dom ook van Dany, één draak doet wat verkeerd en daar moeten de twee andere draken die niks misdaan hebben voor boeten. Heeft ze straks er nog een paar kwaaie draken bij denk ik.
Grappig, ik als niet boeklezer zat nog steeds te wachten tot ze die munt ooit ging gebruikenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:37 schreef govie het volgende:
prettig dat ik e.e.a.over die munt hier kon opzoeken, was het natuurlijk vergeten:)
Ik vond het er qua special effects juist erg goed uitzien, al had het wel een hoog Pirates of the Carribean-gehalte.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
net gekeken, persoonlijke puntjes:
het stuk met brann en de skeletten zag er gewoon verschrikkelijke slecht en belachelijk uit. even dacht ik dat ik een andere serie aan het kijken was, paste ook gewoon niet in GoT sfeertje. misschien is het gewoon bar slecht uitgevoerd geweest en komt het in de boeken wel goed over, maar dit was toch echt wel teleurstellend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het prima en de aflevering zelf verreweg de beste seizoensafsluiter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond het er qua special effects juist erg goed uitzien, al had het wel een hoog Pirates of the Carribean-gehalte.
Braavos, die munt was voor Braavos, als ze in Braavos was zou ze die munt moeten laten zien om de faceless man te vinden. Toevallig komt ze iemand van Braavos tegen in Westeros, ze wil naar de wall maar bij het horen van Braavos heb ik het gevoel dat ze denkt dat dat een beter idee is, vandaar de munt en naar Braavos. Arya word gewoon getraind als een faceless (wo)man.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:12 schreef Mr.Major het volgende:
Daenarys, the breaker of chains and mother of dragons, die haar eigen kinderen moet ketenen met kettingen die ze zelf nauwelijks kan tillen.
Denken jullie dat Arya naar Braavos gaat, of toch naar de Wall? Die man draaide wel helemaal bij, en er is nooit gezegd dat ze naar Braavos wilde. Volgens mij is het echt een doe-whatever-the-fuck-degene-met-de-munt-zegt-munt
Stannis is niets, Stannis is een prutser, Robert, Ned en de Lannisters hebben de mad king weggejaagd. Robert heeft 17 jaar lang de vrede bewaard terwijl Stannis in zijn kasteeltje wat lag te huilen, geen interesse in zijn broer niets, geen council, gewoon negeren. Dan heeft hij de red woman om het vuile werk op te knappen, o.a. zijn broer laten killen, Robb laten killen, het enige gevecht waar hij echt bij betrokken was (Blackwater) werd een fiasco, dan zeikt hij degene af die hem al die schepen en mensen bezorgt heeft (uienridder) en zet hem vast. Terwijl die man hem aanbid, dan ziet Carice opeens weer wat in de vlammen, rijd hij naar The Wall terwijl Jon het onder controle had, sluit een klein groepje wildlings in, wat gewoon mega geluk is want als alle wildlings daar hadden gezeten hadden we Stannis in de Graveyard kunnen zettenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dacht gewoon eerstvolgende in de bloedlijn, maar dan is Stannis dus de enige troongerechtigde.
Dat was Roose Bolton.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dan gaat ze terug naar westeros, killed ze Stannis en die uienridder die klaarkomt op Stannis omdat Stannis Robb vermoord heeft.
Beter oplettenquote:
Dat is ook weer zo!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Beter oplettenKlopt Roose heeft het uitgevoerd, maar de 3 namen vergeten wat Stannis riep toen ze die bloedzuigers in het vuur gooiden na wederom een seksscene van Carice?
Ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:46 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme zeg wat zitten er hier een paar die echt full retard aan het kijken zijn
Het niet snappen waarom Tyrion in de kamer van Shae is en het gek vinden dat Tywin daar zit te kakken. Ook die munt van de Bravosi niet snappen"ze mag kiezen waar ze heen wil" "wat moet ze in Bravos" gvd 2 van haar helden komen daar vandaan en ze heeft de vechtstijl aangenomen stelletje oenen!
Ga eens opletten of kijk naar Peter pan ofzo. De tering zeg4 topics lang mumumumu ik snap t niet!! Alsof het zo moeilijk is zeg
Stannis moest Storm's End verdedigen van Robert, daarna heeft Stannis Dragonstone veroverd op de Targaryens. De Lannister's waren juist opportunistisch en kozen pas een kant toen de winnaar bekend was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Stannis is niets, Stannis is een prutser, Robert, Ned en de Lannisters hebben de mad king weggejaagd.
Stannis was Master of Ships tot hij na de moord op Jon Arynn uit Kings Landing vertrok.quote:Robert heeft 17 jaar lang de vrede bewaard terwijl Stannis in zijn kasteeltje wat lag te huilen, geen interesse in zijn broer niets, geen council, gewoon negeren.
Daar heb je als koning je dienaren voor. Robert liet zijn Hands ook alles opknappen, Tyrion en Tywin regelden als Hand ook alles. Daarnaast zou hij gek zijn als hij Melisandre niet zou gebruiken, aangezien haar magie ook daadwerkelijk werkt.quote:...
Ben gewoon geen fan van Stannis, vind de verhaallijn ook wat saai. Buiten wat Carice gedaan heeft en blackwater wat is er nu werkelijk door Stannis uitgevoerd in de serie/boeken, behalve het rijden naar de wall nu, 4 seizoenen, en hij rijd naar de wall.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:01 schreef Nic1 het volgende:
Daar heb je als koning je dienaren voor. Robert liet zijn Hands ook alles opknappen, Tyrion en Tywin regelden als Hand ook alles. Daarnaast zou hij gek zijn als hij Melisandre niet zou gebruiken, aangezien haar magie ook daadwerkelijk werkt.
Waren ze ook niet, mensen janken alleen omdat het niet in de boeken zit geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:02 schreef padlarf het volgende:
Ik vond die skeletten eigenlijk helemaal niet zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |