kloptquote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef OverRated het volgende:
Den Bosch wilde vrouwen toch ook wel weren uit het stadion, als dat ze veel oliesjeik euros's op zou leveren?Of was dat een andere club, toen bij Pownews.
Pownewsquote:Op maandag 16 juni 2014 20:44 schreef OverRated het volgende:
Den Bosch wilde vrouwen toch ook wel weren uit het stadion, als dat ze veel oliesjeik euros's op zou leveren?Of was dat een andere club, toen bij Pownews.
Nou ik zag Australie Chili waar ik niks van verwachtte en dat vond ik best een aardige wedstrijd nog.quote:
Hoe kun je nou niets van Chili verwachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag Australie Chili waar ik niks van verwachtte en dat vond ik best een aardige wedstrijd nog.
dat was inderdaad best een leuke potquote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zag Australie Chili waar ik niks van verwachtte en dat vond ik best een aardige wedstrijd nog.
Het is zo. Voetbalstadions in Iran zijn ze niet welkom. En in de bioscoopzalen waar je de wedstrijden kunt volgen moeten vrouwen apart zitten.quote:
Zuid Amerikaanse landen brengen bijna altijd leuk voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Riberyquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het hoofd van Tiote enger.
Argentinië was gister anders niksquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zuid Amerikaanse landen brengen bijna altijd leuk voetbal.
Weet niet leek me van te voren niet zoveel tegen Australie. maar ook Australie vond ik best leuk spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niets van Chili verwachten?
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het hoofd van Tiote enger.
Was een dusdanig matige pot dat ik er bij in slaap ben gevallenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Argentinië was gister anders niks
We hebben je gemist in het topic net, Keksterquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was een dusdanig matige pot dat ik er bij in slaap ben gevallen
Argentinië was niks, en Zwitserland werd ik ook niet blij vanquote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Argentinië was gister anders niks
Zwitserland is Zuid-Amerika ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Argentinië was niks, en Zwitserland werd ik ook niet blij van
Die van Messi was leuker.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft iemand een gif van Ronaldo's vrije trap?
ik heb de wedstrijd helaas moeten missenquote:
Ik keek de wedstrijd samen met mijn Duitse en Portugese vrienden.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben je gemist in het topic net, Kekster
Met gemakt in de top 3 van dit WK tot nu toequote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd helaas moeten missen
Vroeg me al af waar je was!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd helaas moeten missen
hij krijgt het vooralquote:
mwah, zeker geen top 3, daar was de 2e helft te saai voor. Bovenste helft.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef OverRated het volgende:
[..]
Met gemakt in de top 3 van dit WK tot nu toe
Dus: http://nos.nl/wk2014/weds(...)tsland-portugal.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |