Waarom? Wat heeft geaardheid of geslacht nou weer met voetbal te maken?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NPO een statement moeten maken en die wedstrijd laten verslaan door een vrouw of een homoseksuele man. Gewoon omdat het kan.
Arno hoort ook al bij een minderheidsgroepering, hij is namelijk een witte Chinees.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NPO een statement moeten maken en die wedstrijd laten verslaan door een vrouw of een homoseksuele man. Gewoon omdat het kan.
Kans groter dan Kroatië doorgaat, niks mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eto'o mist Kameroen v Kroatië.
Maar dat geheel terzijde.
Hoogtepunt van het WK dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt een topwedstrijd. Als je je als user wil onderscheiden MOET je daar bij zijn.
Kameroen kan ook na 3 wedstrijden naar huisquote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alweer Arno?
Ik hoop dat hij op Twitter heeft gekeken
Kroatië heeft dan ook een heerlijk team.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kans groter dan Kroatië doorgaat, niks mis mee.
Ze moeten Mourinho aannemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Shreyas het volgende:
Portugal is totaal geen team. Allemaal individuele spelers die hun eigen wedstrijdje spelen, wie is de trainer van Portugal?
Ik las ergens dat ie de rest van de poule sowieso mist.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Elshoffquote:
Boeiend, kameroen zijn toch alleen maar premiehuntersquote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar dat was met de loting al bekend.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kameroen kan ook na 3 wedstrijden naar huis
Je zou bijna gaan vermoeden dat hij al een paar dagen of weken wakker is en dat het nieuws uitgerekend vandaag naar buiten is gebracht. Iets met psychologie en zo...quote:
Ik wens je veel succes!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het WK dus.
Dan moet ik mijn visite even snel wegwerken straks.
Dat zou niet slecht zijn inderdaad. Maar misschien doet Mourinho dat niet uit respect voor zijn grote leermeester en voorbeeld Louis van Gaal. Mede dankzij Portugal heeft Louis het WK 2002 gemist namelijk.quote:
ECHT CHANANTquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan.. dat Messi dan alsnog beter is op dit WK als Ronaldo, dat moet toch zeer doen bij Ronaldo
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft geaardheid of geslacht nou weer met voetbal te maken?
Het hele ongeluk is verzonnen om Die Mannschaft naar de wereldtitel te helpen. #illuminatiquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan vermoeden dat hij al een paar dagen of weken wakker is en dat het nieuws uitgerekend vandaag naar buiten is gebracht. Iets met psychologie en zo...
Ja, maar ook om andere dingen. Hij werd volledig afgemaakt daar. Worldwide trending topic op een gegeven momentquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat dan? Over die doellijn technologie faal zeker?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Operc het volgende:
Engels commentaar: "It's already a bit of a German trainingsession."
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij wel een massage van mij kan gebruiken
Lukaku heeft die anders in Zagreb helemaal kapot gespeeld. Dus zo fantastisch zijn ze nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië heeft dan ook een heerlijk team.
2 jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef Hermanna het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk een ander kapsel aangenomen in de tweede helft? zoals hij net als 4 jaar geleden deed?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lukaku heeft die anders in Zagreb helemaal kapot gespeeld. Dus zo fantastisch zijn ze nu ook weer niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Nee, de kapper heeft geweigerd zulke slechte spelers te behandelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef Hermanna het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk een ander kapsel aangenomen in de tweede helft? zoals hij net als 4 jaar geleden deed?
Ik zou er ook nog een krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Ah. Laat gewoon de beste commentatoren commentaar gevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Doet het toch best aardig als rechtsback?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Ronaldo niet meedoet. inZanity keek er zo naar uit.
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een krijgen.
Ik heb de hoop opgegeven.
Nee hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?
Doet me niks.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |