Dat zou niet slecht zijn inderdaad. Maar misschien doet Mourinho dat niet uit respect voor zijn grote leermeester en voorbeeld Louis van Gaal. Mede dankzij Portugal heeft Louis het WK 2002 gemist namelijk.quote:
ECHT CHANANTquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan.. dat Messi dan alsnog beter is op dit WK als Ronaldo, dat moet toch zeer doen bij Ronaldo
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft geaardheid of geslacht nou weer met voetbal te maken?
Het hele ongeluk is verzonnen om Die Mannschaft naar de wereldtitel te helpen. #illuminatiquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan vermoeden dat hij al een paar dagen of weken wakker is en dat het nieuws uitgerekend vandaag naar buiten is gebracht. Iets met psychologie en zo...
Ja, maar ook om andere dingen. Hij werd volledig afgemaakt daar. Worldwide trending topic op een gegeven momentquote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat dan? Over die doellijn technologie faal zeker?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Operc het volgende:
Engels commentaar: "It's already a bit of a German trainingsession."
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij wel een massage van mij kan gebruiken
Lukaku heeft die anders in Zagreb helemaal kapot gespeeld. Dus zo fantastisch zijn ze nu ook weer niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië heeft dan ook een heerlijk team.
2 jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef Hermanna het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk een ander kapsel aangenomen in de tweede helft? zoals hij net als 4 jaar geleden deed?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lukaku heeft die anders in Zagreb helemaal kapot gespeeld. Dus zo fantastisch zijn ze nu ook weer niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Nee, de kapper heeft geweigerd zulke slechte spelers te behandelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef Hermanna het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk een ander kapsel aangenomen in de tweede helft? zoals hij net als 4 jaar geleden deed?
Ik zou er ook nog een krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Ah. Laat gewoon de beste commentatoren commentaar gevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Doet het toch best aardig als rechtsback?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Ronaldo niet meedoet. inZanity keek er zo naar uit.
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een krijgen.
Ik heb de hoop opgegeven.
Nee hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?
Doet me niks.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangen
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangen
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef silverhill het volgende:
Ook wat naïef van de bondscoach. Pak je verlies en probeer de boel dicht te timmeren. Dit begint nu steeds meer te lijken op een bepaalde 10-0 uit het verleden.
Alles beter dan a German trainsessionquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Operc het volgende:
Engels commentaar: "It's already a bit of a German training session."
Ik wil er wel eentje voor je makenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet me niks.Ik ben totaal niet jaloers ofzo.
Joh.quote:
Even serieus, wie geeft een neuk om een voetbalpool tijdens WK's als deze.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef CookieSlikker het volgende:
Alle poules kunnen de bak in dankzij NL, Frankrijk en deze
Ach gos.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doet me niks.Ik ben totaal niet jaloers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Misschien kan je het even aan Alba12345 vragen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je maken
Maar ik heb geen vrouwelijke charmes in huis.
Hoezo Frankrijk? Wie dacht dat ze niet zouden winnen van Honduras?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef CookieSlikker het volgende:
Ach, zolang het alle pools zijn maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:
mijn schredder maakt ook overurenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef CookieSlikker het volgende:
Omdat 1e keerquote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo Frankrijk? Wie dacht dat ze niet zouden winnen van Honduras?
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker beetje tieten kijken. Beter dan deze saaie pot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |