Waarom? Wat heeft geaardheid of geslacht nou weer met voetbal te maken?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NPO een statement moeten maken en die wedstrijd laten verslaan door een vrouw of een homoseksuele man. Gewoon omdat het kan.
Arno hoort ook al bij een minderheidsgroepering, hij is namelijk een witte Chinees.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NPO een statement moeten maken en die wedstrijd laten verslaan door een vrouw of een homoseksuele man. Gewoon omdat het kan.
Kans groter dan Kroatië doorgaat, niks mis mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eto'o mist Kameroen v Kroatië.
Maar dat geheel terzijde.
Hoogtepunt van het WK dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt een topwedstrijd. Als je je als user wil onderscheiden MOET je daar bij zijn.
Kameroen kan ook na 3 wedstrijden naar huisquote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alweer Arno?
Ik hoop dat hij op Twitter heeft gekeken
Kroatië heeft dan ook een heerlijk team.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kans groter dan Kroatië doorgaat, niks mis mee.
Ze moeten Mourinho aannemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Shreyas het volgende:
Portugal is totaal geen team. Allemaal individuele spelers die hun eigen wedstrijdje spelen, wie is de trainer van Portugal?
Ik las ergens dat ie de rest van de poule sowieso mist.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Elshoffquote:
Boeiend, kameroen zijn toch alleen maar premiehuntersquote:Op maandag 16 juni 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja maar dat was met de loting al bekend.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kameroen kan ook na 3 wedstrijden naar huis
Je zou bijna gaan vermoeden dat hij al een paar dagen of weken wakker is en dat het nieuws uitgerekend vandaag naar buiten is gebracht. Iets met psychologie en zo...quote:
Ik wens je veel succes!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het WK dus.
Dan moet ik mijn visite even snel wegwerken straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |