quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Lukaku heeft die anders in Zagreb helemaal kapot gespeeld. Dus zo fantastisch zijn ze nu ook weer niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Nee, de kapper heeft geweigerd zulke slechte spelers te behandelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef Hermanna het volgende:
Heeft Ronaldo eigenlijk een ander kapsel aangenomen in de tweede helft? zoals hij net als 4 jaar geleden deed?
Ik zou er ook nog een krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een befaamde nagellak handtekening?
Ah. Laat gewoon de beste commentatoren commentaar gevenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee moslim-landen.... Nou ja... 1 moslimland en 1 land dat nog halverwege de bezetting is.
Doet het toch best aardig als rechtsback?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Ronaldo niet meedoet. inZanity keek er zo naar uit.
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een krijgen.
Ik heb de hoop opgegeven.
Nee hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je nou ook al in voetbaltopics over politiek drammen?
Doet me niks.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne uitgeprint en boven mijn bed gehangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |