Als je goed met elkaar kunt communiceren zou je toch niet de lul moeten zijn? Staat los van de hobby.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent.
Die meiden zijn gewoon geobsedeerd, het is geen hobby meer.
Alleen voor reeksen, hier is 't in principe verder alleen de originele TS die een nieuwe opent. Maargoed, dit is natuurlijk verder echt een compleet non-topic, dus who cares?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef LesMiserables het volgende:
Sorry ik wist niet of ik verplicht was een nieuwe aan te maken of dat dat alleen voor reeksen geldt. Die regels hier ook .....
Ja die noemen ze Bronies.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef LesMiserables het volgende:
Paarden. Meisjes. Discuss.
Zijn er ook paarden jongens ?
Reeks itquote:Op maandag 16 juni 2014 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen voor reeksen, hier is 't in principe verder alleen de originele TS die een nieuwe opent. Maargoed, dit is natuurlijk verder echt een compleet non-topic, dus who cares?
Daaromquote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dan kan Ouder1 't te makkelijk vinden
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dan kan Ouder1 't te makkelijk vinden
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij stelt dat een paardenmeisje maar minder tijd aan haar paard moet gaan besteden omdat het vriendje meer aandacht wil. Lijkt mij een vrij eenzijdige 'oplossing'. Ook stel jij dat hij daar dus niet aan mee hoeft te betalen om dat mogelijk te maken. Nog eenzijdiger.
Dus trek ik de vergelijking door naar zo'n work-a-holic van een man. Het lijkt mij dat die in jou gedachtegang ook maar minder moet gaan werken als zijn vriendin meer aandacht wil. Of is dat dan opeens niet zo logisch?
Doe hier nog eens op reageren, ah toe? Of moet je dan je eigen inconsequentie eindelijk eens onder ogen komen?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat dat zomaar moet. Ik roep ongeveer al 20 posts lang dat ik vind dat zoiets bespreekbaar moet zijn. Dat geldt dus inderdaad net zo goed voor jouw voorbeeld, zoals ik net al zei.
Daarentegen was jij nogal uitgesproken en moest de man het maar bekostigen als hij wilde dat zijn vriendin minder tijd bij haar paard doorbracht en daardoor betaalde verzorging moest worden ingeschakeld. Dus logisch gevolg daarvan zou zijn dat de dame in deze kwestie dan de gederfde inkomsten door minder werk vergoed, niet?
Ik weet hetquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus. Geen slecht woord meer over paardenmeisjes. Ik sop van mijn stoel man...
Vuile pedo of paardenneukerquote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus. Geen slecht woord meer over paardenmeisjes. Ik sop van mijn stoel man...
Heeft dat beest een pruik op of zo? Zo'n kapsel is toch helemaal niets voor dat dier? Triest dat zo'n dier dan nog steeds wordt aangepast naar onze ideeën over schoonheid en zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is juist niet aangepast aan ons idee, dat is juist hoe ze eruit zien als je dat haar niet kort kniptquote:Op maandag 16 juni 2014 15:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Heeft dat beest een pruik op of zo? Zo'n kapsel is toch helemaal niets voor dat dier? Triest dat zo'n dier dan nog steeds wordt aangepast naar onze ideeën over schoonheid en zo.
Ik heb idd geen fulltime baan, heb helemaal geen baan.quote:Maar jij hebt er volgens mij ook geen fulltime baan naast, toch? Dat scheelt natuurlijk enorm.
Weer wat geleerd, waarvoor dankquote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is juist niet aangepast aan ons idee, dat is juist hoe ze eruit zien als je dat haar niet kort knipt
Heb 2 van die blondie's, de een heeft manen die ruim tot op zijn schouder vallen(raken zijn voorbenen), de ander heeft wel wat kortere manen van zichzelf, maar nogsteeds niet heel kort.
Klopt en dat lijkt me ook heel gezond. Sommige blijven er wel bij hangen, maar die zijn vaak vrij serieus bezig ermee.quote:Dat lijkt me ook ja, de echte paardenmeisjes, die als ze in de puberteit raken toch ook ineens wel veel interesse krijgen in de wereld om hun heen.
Yep en dat haar is superhandig voor ze, ze zien nog meer dan zat, maar hebben vooral niet zo'n last van vliegen rond hun ogen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, waarvoor dank
Nu wilde ik reageren met .. ja maar zo'n pony is toch niet normaal bij zon paard of wel? hij ziet zo niet bijzonder veel .. En toen bedacht ik me dat een pony wellicht zo heet omdat dat het natuurlijke kapsel van een paard is?
Alweer?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
D'r massagestaaf thuis had geen volle batterijen meer?
Weet je wat? Gaan we in de herkansing. Deze op slot, mag jij de nieuwe maken!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had de OP wel aangevuld met relevante posts uit deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |