wordt jequote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer wordt je weer moderator? Ik ben GGMM helemaal zat.
Hij beloofde een terugkeer tijdens Japan Ivoorkust.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Tarado het volgende:
Waar is Knut trouwens? Nog aan het huilen over zijn Japan?
Niemand heeft mij weggepest. Had er gewoon even geen zin meer in.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve GGMM toch?
Die heeft je weggepest.
De profetie sprak over de 14e. Jezus is laat dit jaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij zou een dezer dagen terug zijn dacht ik
Oh heb ik ook af en toe een paar dagen, dan ben ik het even helemaal zat. Snap het helemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand heeft mij weggepest. Had er gewoon even geen zin meer in.
Hij bedoelde natuurlijk de 14e Japanse kalender.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
De profetie sprak over de 14e. Jezus is laat dit jaar.
Dat geloof ik wel maar wat ik begreep zijn er wat grote drugskartel jongens in Brazilië waar hij mee gewerkt heeft (of nog steeds) dan blijft het vreemd dat de president van Brazilië er blijkbaar geen moeite mee heeft dat hij voor haar zitquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zit regelmatig in Brasil hoor. Door de vele goudzoekers is Suriname plots interessant voor hun.
Zijn grootste connectie zat in Guyana (Roger Khan). Maar die is buiten medeweten van Bouta om door de toenmalige minister van justie opgepakt en uitgeleverd aan de US...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar wat ik begreep zijn er wat grote drugskartel jongens in Brazilië waar hij mee gewerkt heeft (of nog steeds) dan blijft het vreemd dat de president van Brazilië er blijkbaar geen moeite mee heeft dat hij voor haar zit
Sjaak zei dat dat door mij kwamquote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand heeft mij weggepest. Had er gewoon even geen zin meer in.
wel baasquote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn grootste connectie zat in Guyana (Roger Khan). Maar die is buiten medeweten van Bouta om door de toenmalige minister van justie opgepakt en uitgeleverd aan de US...
Hij is nu dus ff kalm.
Bulgaars hoofd die chickquote:
Maar jou probeer ik ook actief weg te pesten, dus dat zou een zege zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik ooit niet meer post komt het ook door jou.
Sjaak mag dit gerust weten.
Net zoals je johannes_vermeer de kom uit hebt gepestquote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jou probeer ik ook actief weg te pesten, dus dat zou een zege zijn.
Ik moet nog wc papier halen, dus ben ook niet op tijdquote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga hier een cafeetje zoeken voor Dui-Por. Anders ben ik nooit op tijd thuis...
Heeft wc-papier een dubbelzinnige betekenis of heb jij gewoon hele hoge eisen aan je papier en daarmee tijdrovend?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog wc papier halen, dus ben ook niet op tijd
...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals je johannes_vermeer de kom uit hebt gepest
Dat is wel heel speciaal papier danquote:Op maandag 16 juni 2014 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog wc papier halen, dus ben ook niet op tijd
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft wc-papier een dubbelzinnige betekenis of heb jij gewoon hele hoge eisen aan je papier en daarmee tijdrovend?
Ik heb al sinds vrijdag wc papier nodig en vergeet het steeds mee te nemen. Maar nu hangt toch echt het laatste rolletje in de houder.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel heel speciaal papier danIk kijk tijdens het eten. Bordje op schoot.
Samen staan we sterk.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar jou probeer ik ook actief weg te pesten, dus dat zou een zege zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |