SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ik zou het Jonckbloetplein ontwijken...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah het is een hele nieuwe subleague, vandaar.
[..]
Dat klinkt gezellig. Woensdag ga ik in Den Haag kijken, denk dat dat ook prima te doen is
Ik ben totaal niet bekend in Den Haag. Volgens mij gaan we ergens bij de Grote Markt kijken? Daar zijn allemaal cafeetjes met schermen blijkbaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het Jonckbloetplein ontwijken...
Had je trouwens Bouta nog gezien bij die openingswedstrijd, zat riant voor de Braziliaanse president, wel vreemd gezien zijn connecties daar met niet al te frisse luiquote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou het Jonckbloetplein ontwijken...
Gewoon van 't zand afblijven. Op 't veen is het veel gezelligerquote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bekend in Den Haag. Volgens mij gaan we ergens bij de Grote Markt kijken? Daar zijn allemaal cafeetjes met schermen blijkbaar.
Jonckbloetplein is zeker in een tokkiebuurt of zo
Geen idee waar dat allemaal is hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon van 't zand afblijven. Op 't Veen is het veel gezelliger
Klopt hij was ere-gast omdat hij nu voorzitter is van een of andere caricom-achtige organisatie.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had je trouwens Bouta nog gezien bij die openingswedstrijd, zat riant voor de Braziliaanse president, wel vreemd gezien zijn connecties daar met niet al te frisse lui
Het slaat op de ondergrond.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar dat allemaal is hoorIk weet alleen het CS omdat ik daar vaak kom op 'doorreis' en laatst 1x bij Pathé Buitenhof geweest, meer weet ik niet.
Ah ok, lef kan hem niet ontzegd wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt hij was ere-gast omdat hij nu voorzitter is van een of andere caricom-achtige organisatie.
Ah OK ik vermoedde al dat het daar iets mee te maken had. Nou ja ik zie het wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Het slaat op de ondergrond.
Op het veen wonen de arbeiders, op het zand de rijkelui.
Letterlijk bedoel ik dan
Jonckbloedtplein is Laakkwartier.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar dat allemaal is hoorIk weet alleen het CS omdat ik daar vaak kom op 'doorreis' en laatst 1x bij Pathé Buitenhof geweest, meer weet ik niet.
Wanneer wordt je weer moderator? Ik ben GGMM helemaal zat.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ah ok, lef kan hem niet ontzegd worden
Hij zit regelmatig in Brasil hoor. Door de vele goudzoekers is Suriname plots interessant voor hun.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ah ok, lef kan hem niet ontzegd worden
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer wordt je weer moderator? Ik ben GGMM helemaal zat.
Hij zou een dezer dagen terug zijn dacht ikquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Tarado het volgende:
Waar is Knut trouwens? Nog aan het huilen over zijn Japan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |