Ik heb het op me lul getatoeëerd, ook goed?quote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
JenHermes topics
Je had jezelf beter JenHerpes kunnen noemen, dat had nog enige relevantie getoond met je postkwaliteit
Laat het ook nog op je bilnaad zetten, post het online en iedereen is blijquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik heb het op me lul getatoeëerd, ook goed?
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef JenHermes het volgende:
Stefan de Vrij speelde een seizoen geleden nog in de Jupiler Leauge
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef JenHermes het volgende:
Stefan de Vrij speelde een seizoen geleden nog in de Jupiler Leauge
Laat hem in zijn waan aub. Voor hem is Stefan de Vrij een speler die bij NEC in de Champions League de winnende scoorde tegen Roda voor de playoff zodat hij nu via de draft bij Oranje terecht komt.quote:
Jij ziet het ook niet maar beleeft het toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Helpmefok het volgende:
TS Babbelt peop en ziet nooit voetbalwedstrijden..
Uh, oké.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij ziet het ook niet maar beleeft het toch?
Wacht nog steeds op je documentairequote:
Heb je de afgelopen jaren niet opgelet blijkbaar. Inmiddels zijn de beelden voor de derde onderweg.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wacht nog steeds op je documentaire
Die van die leonardo is niet van jou kom opquote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen jaren niet opgelet blijkbaar. Inmiddels zijn de beelden voor de derde onderweg.
Dat klopt. Die van mij zou dat niveau behoorlijk ontstijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van die leonardo is niet van jou kom op
Ik kom ook een keer in KLB, ben ik gelijk gespot, boa tarde!quote:
Ja, ik herken je naam nu natuurlijk direct he, heb er eindelijk een beeld bijquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik kom ook een keer in KLB, ben ik gelijk gespot, boa tarde!
Mequote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef JenHermes het volgende:
Stefan de Vrij was toch die speler die aan alle kanten voorbij werd gelopen door Costa en Silva in de eerste helft?
Als BMI ook een transfer maakt naar het buitenland dan eet ik me schoen op. Het enige wat die gozer gedaan heeft is zich boos maken omdat de scheids per ongeluk op zijn schoenen spoot
Loi student gespot!!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:40 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Laat het ook nog op je bilnaad zetten, post het online en iedereen is blij
En nou opgesodemieterd, loser
Tevens: 'me'
Vmbo-boertje
Past never nooitquote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Kort verhaaltje zeker?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |