Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook bij de AutoGP worden eerste generatie A1GP auto's gebruikt.
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...
Zijn inderdaad ook die 1e generatie.
Ik weet dat het hele zooitje te koop is gezet. 15 oude generatie Lola's, reserve onderdelen, 25 Powered by Ferrari wagens, 7 motoren voor die bakken, reserveonderdelen. Wie dat opgekocht heeft weet ik niet. Misschien Teixeira zelf?
Die reden toch eerst in de AutoGP?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.quote:
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.
Deze komen uit de failliete boedel van de A1GP die blijkbaar niet alle Lola's verkocht heeft aan de AutoGP
Ik kan nergens vinden dat ze met andere auto's rijden. Sowieso zijn de verschillen minimaal, dus ik denk dat het aangepaste Lola's zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto's
Nieuw:
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
Nee, het gaat hem alleen om het geld. Monza betaalt niet genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef Geralt het volgende:
Na 2016 exit voor Monza als het aan Bernie ligt.
IS DIE SENIELE OUWE GEILNEEF GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN IN ZIJN HOOFD?!?!?!
|: R!!!!
quote:When asked by Gazzetta dello Sport about what the future of the Monza race looked like, Ecclestone said: "It's not good. I don't think we'll do another contract, as the old
one has been disastrous for us from a commercial point of view.
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Commercie is niet per se altijd fout, maar ze zouden in de F1 wel wat meer aan de fans en de historie mogen denken in plaats van het grote geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troep
Mugello schijnt wel te willen als Monza niet meer doorgaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Dit. Behalve als Monza echt niet meer geld oprakelt, want als een of andere oliewoestijn een miljoentje of tien a twintig meer biedt dan zal F1 history Ecclestone een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Zou me ook niets verbazen als een of andere veel te rijke persoon dat doet. Ze doen wel gekkere dingen. Maar als de F1 vervolgens daar gaat racen dan mag Ecclestone van mij onder een vrachtwagen belanden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef Fer het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste Oliesjeik een replica maakt in de woestijn van een populaire Europeesche baan. Ipv zo;n Tilkebaan, een langzaam technisch stuk en een paar snelle bochten met twee lange rechte stukken ertussen hebben we al genoeg gezien.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)eambaas-van-caterham?
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Helemaal eens met Meike
Als je Albers ziet dan heb je ook meer het idee dat je naar een manager kijkt dan een coureur. Zo goed was hij niet als rijder, maar als teambaas, wie weet.
Van Gaal heeft ook wel eens onsuccesvol gevoetbald tenslotte, en had Ecclestone nu ook wel eens en race gereden? Of is hij alleen teambaas geweest?
Rijderservaring vind ik overigens een zeer sterke pré, zo niet een vereiste. Zeg maar "walk the walk before you talk the talk". Een teambaas die boos is omdat hij vindt dat de coureur 0,5 sec. sneller moet rijden is leuk, maar als de coureur al alles uit de auto haalt dan lukt dat niet. Ik denk dat teambazen met race-ervaring dat beter kunnen herkennen. Niet dat een goede managershouding niet kan helpen trouwens. De boel strak in handen hebben, ik noem een Ron Dennis, kan ook zeker helpen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.
Daarover verschillen we dan van mening. In ieder geval wat formule wagens betreft, want in de F3000 presteerde hij echt slecht. Hij kwalificeerde slecht, viel regelmatig uit door eigen schuld en scoorde geen enkel punt, in tegenstelling tot zijn teamgenoot die derde werd in het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.
En verder heeft hij zijn studies op orde, dus ik ben ook benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ben bang dat hij gewoon een stromannetje zal worden van Colles en een makkelijk doelwit is als doelen niet gehaald worden.
Eigenlijk elke huidige F1 teambaas; er zit er geen eentje bij die zelf achter het stuur grootse dingen heeft laten zien.quote:
quote:Olav Mol @Olav_Mol · 1 uur
De persvoorlichter van Caterham kan geen tijd geven waarop ze news hebben:" ergens vanmiddag mate" text hij me net...dus nu op naar de super
Jup zag t voorbij komen op mn FBquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef IkWilbert het volgende:
En het is officieel!
http://www.caterhamf1.com(...)-under-new-ownership
Ben wel benieuwd naar wat nu precies Zwitser-Arabische investeerders zijn, ruikt naar Quadbak en Inifinityquote:The new ownership takes charge with immediate effect. Former Dutch F1 driver, Christijan Albers, assisted by Manfredi Ravetto, will take over the day-to-day running of the team, reporting directly to the board and replacing Cyril Abiteboul who will leave the team to pursue new challenges.
Read more at http://www.caterhamf1.com(...)#QUGyLJSK8WLyyJAa.99
dat heb je nu eenmaal met onkruid....quote:
Het wachten is op de terugkeer van Flavio.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb je nu eenmaal met onkruid....
quote:Up until recently Kolles had been heavily linked with the putative Forza Rosso team, a Romanian outfit that had applied to the FIA for and F1 entry for 2015. Quite where this latest move leaves that project, which has not had a final seal of approval from the FIA, is open to question.
MAXIMUM ATTACK!!!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef IkWilbert het volgende:
En het is officieel!
http://www.caterhamf1.com(...)-under-new-ownership
Daar kunnen we wel naar gissen .quote:
Kolles die beslissingen maakt op basis van het talent van een coureurquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:05 schreef Geralt het volgende:
Eerste wat ie moet doen is natuurlijk Frijns in die auto zetten, maar ik vraag me ernstig af of dat zijn call gaat zijn.
Aan de andere kant, Kolles weet ook wel hoe getalenteerd Frijns is gok ik zo, dus wellicht dat Albers en Kolles samen de geldschieter(s) kunnen overtuigen van het nut om Frijns in de auto te zetten.
Ik ben benieuwd in elk geval
Toen had ie dringend geld nodig toch? Dat lijkt me nu niet zo heel erg aan de orde te zijn. Lijkt dan he.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kolles die beslissingen maakt op basis van het talent van een coureur
Sakon Yamamoto anyone?
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heeft iemand enig idee of BBC de race uitzend?
Als tvgids.nl klopt is de F1 op BBC2 en Wimbledon op dat tijdstip op BBC1.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat ze het door wimbledom niet zouden uitzenden.
Nou als Frijns dan misschien n halve seconde sneller is, staan ze nog achteraan...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:05 schreef Geralt het volgende:
Eerste wat ie moet doen is natuurlijk Frijns in die auto zetten, maar ik vraag me ernstig af of dat zijn call gaat zijn.
Aan de andere kant, Kolles weet ook wel hoe getalenteerd Frijns is gok ik zo, dus wellicht dat Albers en Kolles samen de geldschieter(s) kunnen overtuigen van het nut om Frijns in de auto te zetten.
Ik ben benieuwd in elk geval
Correctie: dan starten ze nog steeds achteraan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:34 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou als Frijns dan misschien n halve seconde sneller is, staan ze nog achteraan...
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 03-07-2014 om 16:35:17 Haas joins Ferrari as sponsor but 2016 supply deal yet to be confirmed: http://t.co/13hV2FbXlL reageer retweet
quote:Haas starts Ferrari collaboration with sponsorship deal
Gene Haas is to become a sponsor of Scuderia Ferrari before launching his own team in 2016, the Italian team has announced. Haas logos will appear on the F14 T from this weekend’s race in Britain.
Ferrari has always been the intended partner for Haas, despite Mercedes also being mentioned. However today’s announcement stopped short of confirming that a deal for Haas to use Ferrari engines and other technology has been done, saying only that discussions are still ongoing.
“We are pleased to welcome Haas Automation as our newest Official Supplier,” said Marco Mattiacci. “This agreement strengthens our existing connections with the USA, an important market not only for our company, but also for Scuderia Ferrari, as it is one where the team already benefits from several important partnerships.
“Over the past few months, we have been exploring with Haas a number of potential areas of collaboration, and this agreement is an immediate opportunity that we are pursuing, which proves Haas’ interest in Formula One.
“This collaboration will enable Haas Automation to reinforce its brand awareness and promote its products and services around the world, thanks to the appeal of Scuderia Ferrari and the global reach of Formula One. We are therefore delighted to make this announcement, which sees another premium brand join our portfolio of partners.
“In parallel, but as a separate project, Haas is committed to entering Formula One with its own team, a testimony to the growing appeal of our sport in the USA and on this front, technical discussions are ongoing between us.”
Dat doen ze wel slim ! De naam Haas Automotive zal er niet minder op worden en voor het geld wat ze er in steken krijgen ze er denk ik ook wel weer een hoop voor terug. Kijk naar bedrijven als Orange, Computer Associates en Petronas, ik denk dat we nooit van deze namen gehoord hadden als ze niet zoveel gesponsord hadden. Dat komt Haas Automotive denk ik straks wel ten goede als ze in 2016 willen gaan deelnemen aan de F1.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef Tarado het volgende:[..]twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 03-07-2014 om 16:35:17 Haas joins Ferrari as sponsor but 2016 supply deal yet to be confirmed: http://t.co/13hV2FbXlL reageer retweet
Alain Prost had dat wel, en die tent was binnen een paar jaar over de kop. Jackie Stewart deed het wat dat betreft beter, door de hele boel op tijd te verpatsenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Eigenlijk elke huidige F1 teambaas; er zit er geen eentje bij die zelf achter het stuur grootse dingen heeft laten zien.
Haas is al Ferrari dealer en importeur (voor consumenten) dus het zal z'n eigen garagenaam ook flink stuwen en dus de inkomsten...quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel slim ! De naam Haas Automotive zal er niet minder op worden en voor het geld wat ze er in steken krijgen ze er denk ik ook wel weer een hoop voor terug. Kijk naar bedrijven als Orange, Computer Associates en Petronas, ik denk dat we nooit van deze namen gehoord hadden als ze niet zoveel gesponsord hadden. Dat komt Haas Automotive denk ik straks wel ten goede als ze in 2016 willen gaan deelnemen aan de F1.
Daarom dus dat ik het slim vind wat ze hier doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Haas is al Ferrari dealer en importeur (voor consumenten) dus het zal z'n eigen garagenaam ook flink stuwen en dus de inkomsten...
Wat uiteindelijk 4 jaar lang het sterkste team van de grid is geworden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alain Prost had dat wel, en die tent was binnen een paar jaar over de kop. Jackie Stewart deed het wat dat betreft beter, door de hele boel op tijd te verpatsen
Het was ook een aanvulling, geen kritiekquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom dus dat ik het slim vind wat ze hier doen
Uiteindelijk wel ja, met het begin een jaar of tien nadat hij het verkocht had. De opvolgers van BAR hebben ook een kampioenschap behaald, maar dat kan je echt niet aan BAR toeschrijvenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk 4 jaar lang het sterkste team van de grid is geworden.
Wel aan Tyrell?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, met het begin een jaar of tien nadat hij het verkocht had. De opvolgers van BAR hebben ook een kampioenschap behaald, maar dat kan je echt niet aan BAR toeschrijven
quote:The deal for Lotus to use Mercedes power units from 2015 will be confirmed in the next few days.
The new arrangement, which was predicted here on June 24, sees Lotus take over the supply made available by McLarens move to Honda for next season.
At one stage an announcement was scheduled for yesterday, but after a delay it could now come at the start of next week. Lotus had an ongoing contract with Renault, and a legal accommodation has had to be made between the two parties.
Meanwhile sources close to Mercedes confirm that the Stuttgart manufacturer has received the financial guarantees that it required from Lotus. Its no secret that the team has been late with payments to Renault over the last couple of years.
In similar situations in the past funds owed to teams by FOM have been directed straight to engine suppliers in order to guarantee payment.
The Mercedes deal means that the Enstone out will end a connection with Renault that began with Michael Schumachers 1995 World Championship, and lasted for 20 seasons. The prospect of a more competitive power unit will clearly allow Lotus to keep its sponsors happy, especially PDVSA.
Da's een beste klap voor Renault denk ik... voormalig fabrieksteam die naar de concurrent gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Deal Lotus met Mercedes rond, aankondiging binnen een paar dagen verwacht.
[..]
Dat is toch al bevestigd dat die daar het hele programma op de schop gaat gooien:quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef sasquatsch het volgende:
Renault heeft al gezegd zijn motorafdeling niet te verkopen. Het schijnt dat Cyril Abiteboul terug gaat om de boel in goede banen geleden.
bron = http://www.autosport.com/news/report.php/id/114767quote:Former Caterham F1 team boss Abiteboul back at Renault in reshuffle.
Former Caterham Formula 1 team boss Cyril Abiteboul is returning to Renault as the French manufacturer attempts to turn its F1 engine programme around.
Renault has also announced that Jean-Michel Jalinier, president and managing director of its sporting division, is retiring and will be replaced by Jerome Stoll, who will add the role to his position as chief performance officer and group sales and marketing director.
Abiteboul worked for Renault from 2001-12, holding senior roles in its F1 arm from '07 onwards.
He moved from his role as Renault F1's executive director to Caterham in September 2012 to become the Renault-powered team's managing director.
Abiteboul's return to Renault follows Wednesday's news that Tony Fernandes has sold Caterham to a group of investors advised by Colin Kolles.
Ex-F1 driver Christijan Albers is taking over the running of Caterham as part of the deal.
Renault has been under pressure to improve its F1 performance in recent months after Mercedes' dominant start to the 2014 season.
Christian Horner, head of Renault's factory F1 team Red Bull, recently called the French firm's state of competitiveness and reliability "unacceptable".
Ja ho even... nadat eerst Jaguar compleet geflopt is en RBR van 2005 t/m 2008 niet echt van de grond leek te komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk 4 jaar lang het sterkste team van de grid is geworden.
2005 was toch geen slecht seizoen, regelmatig punten-finishen van beide coureurs en relatief weinig DNF-en. Ten opzichte van eerdere jaren als Jaguar was het imo zelfs een goed seizoen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:13 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja ho even... nadat eerst Jaguar compleet geflopt is en RBR van 2005 t/m 2008 niet echt van de grond leek te komen.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zondag 06-07-2014 om 09:25:38 Longtime McLaren sponsor Hugo Boss is leaving after three decades - to join Mercedes...: http://t.co/LHveHA4mnc reageer retweet
twitter:f1enigma twitterde op zondag 06-07-2014 om 10:17:13 There is a story at Marca telling that Button has been informed that his contract wont be renewed http://t.co/rd5OZ17YUC #brainfood reageer retweet
Lijkt me zonde.. ik heb nog steeds het idee dat Honda juist erg graag wil dat Button blijft bij het team, hij is enorm geliefd in zijn 2e thuisland.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:22 schreef Tarado het volgende:twitter:f1enigma twitterde op zondag 06-07-2014 om 10:17:13 There is a story at Marca telling that Button has been informed that his contract wont be renewed http://t.co/rd5OZ17YUC #brainfood reageer retweet
Alonsoquote:Op zondag 6 juli 2014 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Als kobayashi maar niet naar McLaren gaat, door de Honda deal.
Ik zou het wel vet vinden als vandoorne nu al naast magnussen gezet zou worden.
Alonso lijkt me wel de juiste vervanger inderdaad. Maar Button hoort imo echt bij die Honda-deal. Zou het ook echt jammer vinden.quote:
Het is een technische sport dus ze kunnen zien of hij er uit haalt wat er in zit, gezien de kritiek van Dennis eerder is dat misschien niet zoquote:Op zondag 6 juli 2014 12:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alonso lijkt me wel de juiste vervanger inderdaad. Maar Button hoort imo echt bij die Honda-deal. Zou het ook echt jammer vinden.
Ik wist niet eens dat ie van zn wijf af was.quote:Gerri Halliwell gaat F1-baas trouwen
Voormalig Spice Girl Geri Halliwell gaat in het huwelijksbootje stappen. Formule 1 teambaas Christian Horner heeft de 41-jarige zangeres te huwelijk gevraagd en uiteraard heeft ze ja gezegd.
Dat vertellen vrienden van het stel aan de Sunday Mirror. Halliwell en Horner kennen elkaar al jaren, maar begonnen in januari pas met daten. Blijkbaar heeft het stel er tempo in zitten, want nu zijn ze al verloofd. De twee zouden nu op zoek zijn naar een geschikte locatie om te trouwen.
De bron legt tegenover de krant uit dat het stel de verloving niet bekend heeft gemaakt, omdat ze bang zijn voor de reactie van de familieleden van de 40-jarige Horner. De Red Bull-teambaas verliet vorig jaar na veertien jaar zijn Beverley Allen met wie hij een half jaar eerder een dochtertje had gekregen.
Zo'n zwangere vrouw wordt je niet vrolijk vanquote:Op zondag 6 juli 2014 17:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie van zn wijf af was.
Wel compleet kansloos natuurlijk om nadat je een half jaar vader bent geworden je vrouw aan de kant te schuiven
Nou veel plezier gewenst dan maar. Ofzo
Hij is al vader he.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n zwangere vrouw wordt je niet vrolijk van
Vraag ik me toch af, zoals hierboven ook al is gezegd: Button is erg betrokken bij de Honda-deal.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:22 schreef Tarado het volgende:twitter:f1enigma twitterde op zondag 06-07-2014 om 10:17:13 There is a story at Marca telling that Button has been informed that his contract wont be renewed http://t.co/rd5OZ17YUC #brainfood reageer retweet
dat laatste is wel te hopenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij is al vader he.
Buiten dat ben je er zelf bij als je je wijf zwanger duwt.
Daar heb je wel gelijk in en bovendien, vind ik het vrij stil rondom dat project.. kan 2 dingen betekenen natuurlijk. Of ze zijn in het geheim bezig met een zeer goed apparaat. Of ze kunnen het amper bolwerken en het word volgend jaar helemaal een rampjaar voor McLaren.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef Fer het volgende:
Er wordt wel heel veel verwacht van die Honda motor en alsof iedereen volgend jaar in een Mclaren-Honda wil rijden. Maar:
1. Mclaren is dit jaar het langzaamste Mercedes team, vorig jaar ook geen topteam.
2. Brawn was geen wereldkampioen geworden als er een Honda achterin had gezeten, vooral de drivability en reliability waren een probleem.
Eerste tekenen zijn er. Toch vond ik de snelheid van Alonso vandaag ook wel opmerkelijk, wel snel op rechte stukken, maar veel te traag en log in de bochten leek het. Alsof hij constant met overgewicht rondreed.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren is nu in ieder geval weer een beetje aan het opkrabbelen
Klopt. In de tweede helft van de race had Alonso nog last van wat problemen met ERS en een achtervleugel die niet helemaal goed meer werkte. Het betekent dat Ferrari toch ook iets beter voor de dag komt, maar dat het er nog lang niet is.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eerste tekenen zijn er. Toch vond ik de snelheid van Alonso vandaag ook wel opmerkelijk, wel snel op rechte stukken, maar veel te traag en log in de bochten leek het. Alsof hij constant met overgewicht rondreed.
Weinig last van hier Nog 2 weekjesquote:Op zondag 6 juli 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n zwangere vrouw wordt je niet vrolijk van
Ik weet niet. Ze kunnen alle goede dingen redelijk kopieren natuurlijk. Ik weet het testregelement voor komend jaar nog niet, maar die engine layout van Mercedes was vrij geniaal en ze hebben nu (o.a.) zo'n voorsprong omdat dat pas heel laat bekend werd en geen team het kopieren kon. Als Honda een leuke feature bedacht denkt te hebben dan willen ze natuurlijk dat dat pas bekend is wanneer andere teams geen tijd meer hebben om het te kopieren. Of dat een geniale feature zal zijn.. altijd lastig te voorspellen. Honda kan geen racedata op doen. Ik vraag mij trouwens af in hoeverre Honda wel op het circuit mag testen. En of ze dat met een redelijk recente auto mogen doen. Als het contractueel mag kan ik mij nog wel voorstellen dat McLaren een auto van vorig jaar beschikbaar stelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in en bovendien, vind ik het vrij stil rondom dat project.. kan 2 dingen betekenen natuurlijk. Of ze zijn in het geheim bezig met een zeer goed apparaat. Of ze kunnen het amper bolwerken en het word volgend jaar helemaal een rampjaar voor McLaren.
*Een tussenweg zie ik eigenlijk niet gebeuren. Of het is hééél goed, of hééél slecht.
Jarenlange ervaring in de autosport. Inderdaad die man gaat er vast niets van bakken.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:34 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Christian Albers teambaas bij het ''nieuwe'' Caterham, wat gebeurd er in hemelsnaam in F1 land, die man kan werkelijk echt helemaal niks, die zou nog te licht zijn voor autobedrijf Liekendiek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |