Nooit van gehoord, maar klinkt wel erg vet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:36 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat is die van het plaatje...
De 1e generatie (Lola) wagens worden nu gebruikt bij de Formula Acceleration '14 races. In het weekend van 17-19 oktober op Assen.
Formula Acceleration is een compleet concept, met een muziekfestival, autoraces, en motorraces in 1 weekend. 's Ochtends rijden er motoren, daarna de FA'14, en 's middags rijden er NASCAR achtige pickups, en daarna de Legends (soort van kleine PT Cruisers).
Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook bij de AutoGP worden eerste generatie A1GP auto's gebruikt.
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat DAT die Powered by Ferrari auto's waren...
Zijn inderdaad ook die 1e generatie.
Ik weet dat het hele zooitje te koop is gezet. 15 oude generatie Lola's, reserve onderdelen, 25 Powered by Ferrari wagens, 7 motoren voor die bakken, reserveonderdelen. Wie dat opgekocht heeft weet ik niet. Misschien Teixeira zelf?
Die reden toch eerst in de AutoGP?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Loek Bodelier heeft die 15 Lola's gekocht voor de Formule Acceleration. Wie de rest gekocht heeft is (mij) onbekend.
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.quote:
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto'squote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De Lola's van de A1GP die rijden in de AutoGP rijden nog steeds in de AutoGP.
Deze komen uit de failliete boedel van de A1GP die blijkbaar niet alle Lola's verkocht heeft aan de AutoGP
Ik kan nergens vinden dat ze met andere auto's rijden. Sowieso zijn de verschillen minimaal, dus ik denk dat het aangepaste Lola's zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee ze hebben dit seizoen nieuwe auto's
Nieuw:
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
Nee, het gaat hem alleen om het geld. Monza betaalt niet genoeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:10 schreef Geralt het volgende:
Na 2016 exit voor Monza als het aan Bernie ligt.
IS DIE SENIELE OUWE GEILNEEF GODVERDOMME HELEMAAL GEK GEWORDEN IN ZIJN HOOFD?!?!?!![]()
![]()
|:
R!!!!
quote:When asked by Gazzetta dello Sport about what the future of the Monza race looked like, Ecclestone said: "It's not good. I don't think we'll do another contract, as the old
one has been disastrous for us from a commercial point of view.
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troepquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Commercie is niet per se altijd fout, maar ze zouden in de F1 wel wat meer aan de fans en de historie mogen denken in plaats van het grote geld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:11 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Precies, sinds eind zestiger jaren de sponsoren toetraden in de F1 is het niets anders dan commerciële troep
Mugello schijnt wel te willen als Monza niet meer doorgaat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Niet dat ik het met Bernie eens ben. Het gaat veel te veel om geld in de F1. Het zou weer om de sport moeten gaan. Maar ja, die negatieve tendens, al 30 jaar geleden ingezet, is helaas onomkeerbaar.
Dit. Behalve als Monza echt niet meer geld oprakelt, want als een of andere oliewoestijn een miljoentje of tien a twintig meer biedt dan zal F1 history Ecclestone een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:41 schreef 4-elements het volgende:
Zijn uitspraken zullen wel deel uitmaken van zijn onderhandelingsstrategie. Lijkt me sterk dat Monza echt van de kalender wordt geschrapt. Doet hij wel vaker: dreigen te vertrekken, zodat de organisatoren met hangende pootjes bij hem terugkomen.
Zou me ook niets verbazen als een of andere veel te rijke persoon dat doet. Ze doen wel gekkere dingen. Maar als de F1 vervolgens daar gaat racen dan mag Ecclestone van mij onder een vrachtwagen belanden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef Fer het volgende:
Vraag me af wanneer de eerste Oliesjeik een replica maakt in de woestijn van een populaire Europeesche baan. Ipv zo;n Tilkebaan, een langzaam technisch stuk en een paar snelle bochten met twee lange rechte stukken ertussen hebben we al genoeg gezien.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 01:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)eambaas-van-caterham?
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 08:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Helemaal eens met Meike
Als je Albers ziet dan heb je ook meer het idee dat je naar een manager kijkt dan een coureur. Zo goed was hij niet als rijder, maar als teambaas, wie weet.
Van Gaal heeft ook wel eens onsuccesvol gevoetbald tenslotte, en had Ecclestone nu ook wel eens en race gereden? Of is hij alleen teambaas geweest?
Rijderservaring vind ik overigens een zeer sterke pré, zo niet een vereiste. Zeg maar "walk the walk before you talk the talk". Een teambaas die boos is omdat hij vindt dat de coureur 0,5 sec. sneller moet rijden is leuk, maar als de coureur al alles uit de auto haalt dan lukt dat niet. Ik denk dat teambazen met race-ervaring dat beter kunnen herkennen. Niet dat een goede managershouding niet kan helpen trouwens. De boel strak in handen hebben, ik noem een Ron Dennis, kan ook zeker helpen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.
Daarover verschillen we dan van mening. In ieder geval wat formule wagens betreft, want in de F3000 presteerde hij echt slecht. Hij kwalificeerde slecht, viel regelmatig uit door eigen schuld en scoorde geen enkel punt, in tegenstelling tot zijn teamgenoot die derde werd in het kampioenschap.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Albers was geen absolute top nee, maar een goede rijder was hij zeker. Dat had hij in de DTM inmiddels wel bewezen.
En verder heeft hij zijn studies op orde, dus ik ben ook benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Ben bang dat hij gewoon een stromannetje zal worden van Colles en een makkelijk doelwit is als doelen niet gehaald worden.
Eigenlijk elke huidige F1 teambaas; er zit er geen eentje bij die zelf achter het stuur grootse dingen heeft laten zien.quote:
quote:Olav Mol @Olav_Mol · 1 uur
De persvoorlichter van Caterham kan geen tijd geven waarop ze news hebben:" ergens vanmiddag mate" text hij me net...dus nu op naar de super
Jup zag t voorbij komen op mn FBquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef IkWilbert het volgende:
En het is officieel!
http://www.caterhamf1.com(...)-under-new-ownership
Ben wel benieuwd naar wat nu precies Zwitser-Arabische investeerders zijn, ruikt naar Quadbak en Inifinityquote:The new ownership takes charge with immediate effect. Former Dutch F1 driver, Christijan Albers, assisted by Manfredi Ravetto, will take over the day-to-day running of the team, reporting directly to the board and replacing Cyril Abiteboul who will leave the team to pursue new challenges.
Read more at http://www.caterhamf1.com(...)#QUGyLJSK8WLyyJAa.99
dat heb je nu eenmaal met onkruid....quote:
Het wachten is op de terugkeer van Flavio.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb je nu eenmaal met onkruid....
quote:Up until recently Kolles had been heavily linked with the putative Forza Rosso team, a Romanian outfit that had applied to the FIA for and F1 entry for 2015. Quite where this latest move leaves that project, which has not had a final seal of approval from the FIA, is open to question.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:09 schreef IkWilbert het volgende:
En het is officieel!
http://www.caterhamf1.com(...)-under-new-ownership
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |