Ach relaties zijn sowieso overrrated, met je ex kun je tenminste nog een friends-with-benefits relatie over houden, met een paard lijkt me dat ehm..quote:Op maandag 16 juni 2014 13:26 schreef Bayora het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet. Ik heb het prima kunnen combineren.
Een afstandsrelatie daarentegen niet
Zoals ik zei:quote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het is toch juist fijnals een vrouw een hobbie heeft. Ik snap niet dat veel mannen hier een probleem mee hebben kennelijk. Die heb je als man toch ook? Wanneer zij naar de paarden is doe je als man jouw ding en daarnaast doe je ook dingen samen
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef Bayora het volgende:
Als een paardenmeisje een eigenpaard heeft, en ze beoefend de sport, dan is ze daar zo'n 4 á 5 dagen in de week mee bezig. Een paard kost enorm veel tijd. (Om dan nog maar over geld te zwijgen). Het is een passie, sport, hobby en vaak een lifestyle.
Zoals een jongen 2 keer in de week voetbal training heeft, op zaterdag een wedstrijd en op zondag naar de eredivisie kijkt. Je moet het maar kunnen combineren. In de ene relatie pakt dat goed uit en in de andere niet.
De opmerkingen "ik snap niet wat er leuk aan is om op de rug van een paard te hobbelen": zo snappen veel paardenmeisjes niet wat er leuk is om achter een bal aan te rennen.
Zolang je de tijden van het voetballen / paardrijden een beetje kan laten overlappen is dat geen probleem. Al vraag ik me wel af hoe goed je bijvoorbeeld dan het houden van een paard kan combineren met een kind later?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach relaties zijn sowieso overrrated, met je ex kun je tenminste nog een friends-with-benefits relatie over houden, met een paard lijkt me dat ehm..![]()
niet gezond.
Heb je het dan niet al te vroeg over een relatie? Lijkt me dat je voor je het een relatie kan noemen toch wel hebt gezien als jongen hoeveel tijd zo iets nou kost en hoeveel tijd ze voor jou heeft? Of geef je dan een verkeerd beeld, dat je in het begin te veel tijd voor de jongen vrij maakt en hem daarom het verkeerde idee geeft met hoeveel tijd je echt hebt?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef Bayora het volgende:
[..]nee
Het komt er gewoon op neer dat het paardenmeisje zich waar nodig moet aanpassen en de vriendje/vriendinnetje in kwestie ook. Het is een sport/hobby die gewoon veel tijd vergt. Je kunt het ook moeilijk vergelijken met voetbal. Je bent wel verantwoordelijk voor het paard en als je wat wilt bereiken zal er gewoon veel tijd in gaan zitten.
Dat er jongens zijn die na 2 weken relatie al gaan zeiken dat het meisje geen genoeg tijd heeft blablabla. Hebben het er nooit serieus over gehad.
In dat laatste kun je nog best gelijk hebben hoor. In het begin van je relatie kun je nogal op een roze wolk leven. Dan verschijnt je paard op de achtergrond. Je bent even liever bij je nieuwe vriend. Maar na mate de relatie langer is word je ook wel wat minder close. Dat paard was er al en daar zal dat paardenmeisje het liefste zoveel mogelijk tijd mee door brengen. Dat zal ze dus waarschijnlijk wat meer gaan doen omdat ze minder close is met haar vriend dan helemaal in het begin (die roze wolk).quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Heb je het dan niet al te vroeg over een relatie? Lijkt me dat je voor je het een relatie kan noemen toch wel hebt gezien als jongen hoeveel tijd zo iets nou kost en hoeveel tijd ze voor jou heeft? Of geef je dan een verkeerd beeld, dat je in het begin te veel tijd voor de jongen vrij maakt en hem daarom het verkeerde idee geeft met hoeveel tijd je echt hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik zeggen, zorg dat je in het begin al niet de verkeerde indruk geeft. Als je in het begin heel veel tijd hebt voor een jongen, maar dan in de loop van je relatie minder wordt en je dan weer meer naar het paard gaat. Snap ik ook dat hij kan denken "maar in het begin hoefde je er maar 2 dagen in de week naar toe en nu 5, wat is er aan de hand?".quote:Op maandag 16 juni 2014 14:00 schreef Bayora het volgende:
[..]
In dat laatste kun je nog best gelijk hebben hoor. In het begin van je relatie kun je nogal op een roze wolk leven. Dan verschijnt je paard op de achtergrond. Je bent even liever bij je nieuwe vriend. Maar na mate de relatie langer is word je ook wel wat minder close. Dat paard was er al en daar zal dat paardenmeisje het liefste zoveel mogelijk tijd mee door brengen. Dat zal ze dus waarschijnlijk wat meer gaan doen omdat ze minder close is met haar vriend dan helemaal in het begin (die roze wolk).
Met mijn vorige quote bedoelde ik vooral de leeftijd tot een jaar of 16 oid. Dat zijn nogal paardenMEISJES. Ik word zelf niet graag zo genoemd
Ja, precies. Denk dat hier de knoop ligt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, zorg dat je in het begin al niet de verkeerde indruk geeft. Als je in het begin heel veel tijd hebt voor een jongen, maar dan in de loop van je relatie minder wordt en je dan weer meer naar het paard gaat. Snap ik ook dat hij kan denken "maar in het begin hoefde je er maar 2 dagen in de week naar toe en nu 5, wat is er aan de hand?".
die zijn 9........quote:Op maandag 16 juni 2014 10:31 schreef awiebo het volgende:
Het ene paardenmeisje is het andere paardenmeisje niet he. Maar in het algemeen krijgt dat kutpaard veel te veel aandacht en moet alles wijken voor dat stuk vlees op vier 'benen'.
Maarja, je hebt ook van die 'konijnenmeisjes'. Preuts en veels te romantisch. Kun je ook geen fuck mee.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef Bayora het volgende:
HAHA welke geilneef hoopt nu weer via DM een paardenmeisje te scoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan heeft hij toch juist ook gelijk? Als je in het begin meer tijd had voor hem, dan kan dat later nog steeds toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja, precies. Denk dat hier de knoop ligt.
Zal niet omschrijven hoe mijn leven eruit zag als 'paardenmeisje'quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tijdsindeling:
- Samenvatting Eredivisie NOS Studio Sport - 5~10 minuten max (enkel op zaterdag/zondag). En dan kijk ik alleen naar de top3.
- Mocht ik daarnaast zelf voetballen, zou dat 6 uur per week kosten. Doe ik alleen niet, hardlopen 1 uur en dat 3x per week (tijden zijn zeer flexibel)
Voor de rest (vrije) tijd zat die ik zelf kan invullen zoals ik wil voor andere hobbies/vrienden/innen.
Je moet een ontzettend kutleven gehad hebben. Dat weet ik gewoon..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Bayora het volgende:
[..]
Zal niet omschrijven hoe mijn leven eruit zag als 'paardenmeisje'
Ja dan heeft hij gelijk ja. Omdat die hele jongen gewoon minder interessant wordt. Paarden gaan bij paardenmeisjes vrijwel boven alles. Zo is dat nou eenmaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij toch juist ook gelijk? Als je in het begin meer tijd had voor hem, dan kan dat later nog steeds toch?of waarom kan het dan ineens niet meer?
Zegt iemand die nog nooit dat leven heeft geleidt.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet een ontzettend kutleven gehad hebben. Dat weet ik gewoon..
Dus eigenlijk zijn paardemeisjes niet geschikt voor relaties?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:04 schreef Bayora het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij gelijk ja. Omdat die hele jongen gewoon minder interessant wordt. Paarden gaan bij paardenmeisjes vrijwel boven alles. Zo is dat nou eenmaal.
Ik geloof ook dat ik daar nooit een behoefte voor zal hebben..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef Bayora het volgende:
[..]
Zegt iemand die nog nooit dat leven heeft geleidt.
Jawel. Maar afspraken moeten er wel een beetje zijn. De een is nou wat meer geobsedeerd door die beesten dan de ander. Als die vriend weet dat zij 4/5 dagen er mee bezig is weet hij ook wanneer ze bij hem is. Dan kunnen ze ook afspreken dat als hij bijv. naar vrienden gaat of training heeft zij dan gaat paardrijden en 's avonds samen zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn paardemeisjes niet geschikt voor relaties?
Daar kijk ik nou niet van op, haha.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat ik daar nooit een behoefte voor zal hebben..
Nope, allemaal borderline obsessief- stockholm syndroom voor hun paarden..quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn paardemeisjes niet geschikt voor relaties?
Precies, wat ik al het halve topic probeer te zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef Bayora het volgende:
[..]
Jawel. Maar afspraken moeten er wel een beetje zijn. De een is nou wat meer geobsedeerd door die beesten dan de ander. Als die vriend weet dat zij 4/5 dagen er mee bezig is weet hij ook wanneer ze bij hem is. Dan kunnen ze ook afspreken dat als hij bijv. naar vrienden gaat of training heeft zij dan gaat paardrijden en 's avonds samen zijn.
En het is natuurlijk altijd een tegenvaller als jij je broek laat zakken...quote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, allemaal borderline obsessief- stockholm syndroom voor hun paarden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |