slaap lekker xoxoquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Het was een mot en hij kwam naast me op de muur zitten opeens. Ik heb hem gedood en het ruikt nu wel verschroeid hierzo. Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
Jammer.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Het was een mot en hij kwam naast me op de muur zitten opeens. Ik heb hem gedood en het ruikt nu wel verschroeid hierzo. Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
zeker weten?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere motten in de buurt komen hem revancheren...quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Als TS straks plotseling spontane orgasmes krijgt dan komt dat door de maden die in haar kut rondfriemelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Fopje het volgende:
Ik bedoel het niet lullig he.
Maar het kan zijn dat het een kutvlieg is geweest. Die ruikt stinkende vagina's. Die vliegen erin en gaan daar eitjes leggen. Dat doen ze het liefst op vieze stinkende vochtige plekjes waar niks of niemand in de buurt van wil komen zodat ze daar rustig kunnen verblijven.
Haha SG stinkt.
En die mot is nep.
Kisseh
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De andere motten in de buurt komen hem revancheren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt dat ding ook wel eens gebruikt in een erotische setting waarbij jij, gegagged en geblinddoekt, vastgebonden met je benen wijd op het bed ligt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Door mijn elektrische vliegenmepper
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt dat ding ook wel eens gebruikt in een erotische setting waarbij jij, gegagged en geblinddoekt, vastgebonden met je benen wijd op het bed ligt?
Speel jij eens wat meer met je piemeltje ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt dat ding ook wel eens gebruikt in een erotische setting waarbij jij, gegagged en geblinddoekt, vastgebonden met je benen wijd op het bed ligt?
Van jouw kant?quote:
Eh, wat heeft dat er nou weer mee te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:23 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Speel jij eens wat meer met je piemeltje ofzo
Nou, je komt duidelijk wat te kortquote:Op maandag 16 juni 2014 09:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eh, wat heeft dat er nou weer mee te maken.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef housesoftheholy het volgende:
hihi ik ben een hulpeloos meisje pls aanbid mij foknerdmaagdjes plsssss
Namelijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nou, je komt duidelijk wat te kort
Expressie van liefde en lust vind jij onzin?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:26 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Seks... Als je dit soort onzin uit gaat kramen ben je ver heen
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Expressie van liefde en lust vind jij onzin?
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar als een elektrische vliegenmepper je op dit soort gedachtes brengen ben je gewoon ver heenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Expressie van liefde en lust vind jij onzin?
Dat jij je verlaagt tot het uitmaken van iemand anders voor maagdquote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]heeft niks met liefde te maken. Wel met zieke lust en trieste fantasietjes van een maagdje
Elektrische vliegenmepper is enkelvoud.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar als een elektrische vliegenmepper je op dit soort gedachtes brengen ben je gewoon ver heen
Je praat over verlagen, terwijl jij net dat typt? watquote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat jij je verlaagt tot het uitmaken van iemand anders voor maagd [ afbeelding ].
Je gaat voor bij aan het punt, sterk.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je praat over verlagen, terwijl jij net dat typt? wat![]()
is toch juist een teken van een rijke fantasie en waarschijnlijk afwisselend seksleven ?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar als een elektrische vliegenmepper je op dit soort gedachtes brengen ben je gewoon ver heen
Je hebt dus affiniteit voor -supergril- ?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper is enkelvoud.
Ik vind dat je maar een beperkte blik hebt op het tonen van affiniteit.
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt dus affiniteit voor -supergril- ?
Dat jij maagd bent? nee daarom melde ik dat gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je gaat voor bij aan het punt, sterk.
Echt? Twee keer?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat jij maagd bent? nee daarom melde ik dat gelijk.
Natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 09:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch juist een teken van een rijke fantasie en waarschijnlijk afwisselend seksleven ?
Jij bent een puisterig smerig jochie met knikkende knietjes bij het aanschouwen van een vrouw toch?quote:
Doe wat je wilt, draai het allemaal maar lekker om. Ook omdat je mijn punt voorbij gaat maar je opmerking blijft echt heel erg sneu manquote:
Nee...quote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent een puisterig smerig jochie met knikkende knietjes bij het aanschouwen van een vrouw toch?
Ik zie niet zo heel veel kwaad in een vrijpartij waarbij een elektronische vliegenmepper gebruikt wordt om fysieke prikkels aan elkaar te geven. Vooral de sfeer in zo'n setting, waarin dominantie en ondergeschiktheid alom vertegenwoordigd zijn in een soepel samenspel, kan erg prettig zijn stel ik mij zo voor. Maar dat je daar geen ervaring mee hebt zal misschien wel voortkomen uit een gebrek aan levenservaring.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe wat je wilt, draai het allemaal maar lekker om. Ook omdat je mijn punt voorbij gaat maar je opmerking blijft echt heel erg sneu mandat weet je zelf ook best.
Minder gesloten dan jouw vraag ist'ie niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee...
Was dit trouwens een voorbeeld van een open vraag?
Ja, dat denk ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel veel kwaad in een vrijpartij waarbij een elektronische vliegenmepper gebruikt wordt om fysieke prikkels aan elkaar te geven. Vooral de sfeer in zo'n setting, waarin dominantie en ondergeschiktheid alom vertegenwoordigd zijn in een soepel samenspel, kan erg prettig zijn stel ik mij zo voor. Maar dat je daar geen ervaring mee hebt zal misschien wel voortkomen uit een gebrek aan levenservaring.
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getraptquote:Op maandag 16 juni 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Minder gesloten dan jouw vraag ist'ie niet.
Nee, iedereen die seks heeft met een vliegmepper is raar en heeft geen seksuele ervaringquote:Op maandag 16 juni 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookiedereen die geen seks heeft met vliegenmeppers hebben een gebrek aan levenservaring en zijn raar enzo
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getrapt
Frustratie van Voederbietelquote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getrapt
Val aan? iedereen? helemaal niet... val ook niemand aan... zeg alleen dat omdat je visie overeenkomt met een triest maagdje van 15 met een verkeerd beeld op seks.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, iedereen die seks heeft met een vliegmepper is raar en heeft geen seksuele ervaring.
Hoe doe je dat eigenlijk in het echte leven, val je dan ook iedereen aan die zich beweegt buiten jouw eigen ideeën en kijk op het leven? [ afbeelding ]
Afwijkend gedrag tonen op kritische vragen en setting. Proberen het gesprek te sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?
Haha, wat?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Frustratie van Voederbieteldat zie je wel vaker in topics.... als men hem op zijn pikkie trapt dan heeft een ander altijd gebrek aan levenservaring enzo
Oh ok, je kan je dus eigenlijk totaal niet verplaatsen in anderen?quote:Val aan? iedereen? helemaal niet... val ook niemand aan... zeg alleen dat omdat je visie overeenkomt met een triest maagdje van 15 met een verkeerd beeld op seks.
DM gestuurd naar DPquote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?
's Ochtends mag ik andere lovers hebben daar DP nog slaapt en bedwelmd is.quote:
Hahahaha kerel ga je je nu wenden tot deze 'tactieken' ?quote:
Beetje eenzelfde tactiek als anderen voor maagd wegzetten niet? Of maak ik hier een fout? Zeg het me pls.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha kerel ga je je nu wenden tot deze 'tactieken' ?gvd man
![]()
Have fun in je wereldje.
Wie danquote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast ook wel aan gedaan hebben
Je hebt gelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje eenzelfde tactiek als anderen voor maagd wegzetten niet? Of maak ik hier een fout? Zeg het me pls.
Nu heb ik het idee dat je me bespot, klopt dat? Waarom doe je dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk [ afbeelding ] wij zijn allemaal raar en jij bent niet raar [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |