Jij bent een puisterig smerig jochie met knikkende knietjes bij het aanschouwen van een vrouw toch?quote:
Doe wat je wilt, draai het allemaal maar lekker om. Ook omdat je mijn punt voorbij gaat maar je opmerking blijft echt heel erg sneu manquote:
Nee...quote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent een puisterig smerig jochie met knikkende knietjes bij het aanschouwen van een vrouw toch?
Ik zie niet zo heel veel kwaad in een vrijpartij waarbij een elektronische vliegenmepper gebruikt wordt om fysieke prikkels aan elkaar te geven. Vooral de sfeer in zo'n setting, waarin dominantie en ondergeschiktheid alom vertegenwoordigd zijn in een soepel samenspel, kan erg prettig zijn stel ik mij zo voor. Maar dat je daar geen ervaring mee hebt zal misschien wel voortkomen uit een gebrek aan levenservaring.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe wat je wilt, draai het allemaal maar lekker om. Ook omdat je mijn punt voorbij gaat maar je opmerking blijft echt heel erg sneu mandat weet je zelf ook best.
Minder gesloten dan jouw vraag ist'ie niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee...
Was dit trouwens een voorbeeld van een open vraag?
Ja, dat denk ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet zo heel veel kwaad in een vrijpartij waarbij een elektronische vliegenmepper gebruikt wordt om fysieke prikkels aan elkaar te geven. Vooral de sfeer in zo'n setting, waarin dominantie en ondergeschiktheid alom vertegenwoordigd zijn in een soepel samenspel, kan erg prettig zijn stel ik mij zo voor. Maar dat je daar geen ervaring mee hebt zal misschien wel voortkomen uit een gebrek aan levenservaring.
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getraptquote:Op maandag 16 juni 2014 09:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Minder gesloten dan jouw vraag ist'ie niet.
Nee, iedereen die seks heeft met een vliegmepper is raar en heeft geen seksuele ervaringquote:Op maandag 16 juni 2014 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookiedereen die geen seks heeft met vliegenmeppers hebben een gebrek aan levenservaring en zijn raar enzo
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getrapt
Frustratie van Voederbietelquote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar wel met duidelijke denigrerend bedoelde opmerkingen. Waar ik van weerhield. Schijnbaar op je zere teentje piemeltje getrapt
Val aan? iedereen? helemaal niet... val ook niemand aan... zeg alleen dat omdat je visie overeenkomt met een triest maagdje van 15 met een verkeerd beeld op seks.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, iedereen die seks heeft met een vliegmepper is raar en heeft geen seksuele ervaring.
Hoe doe je dat eigenlijk in het echte leven, val je dan ook iedereen aan die zich beweegt buiten jouw eigen ideeën en kijk op het leven? [ afbeelding ]
Afwijkend gedrag tonen op kritische vragen en setting. Proberen het gesprek te sturenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?
Haha, wat?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Frustratie van Voederbieteldat zie je wel vaker in topics.... als men hem op zijn pikkie trapt dan heeft een ander altijd gebrek aan levenservaring enzo
Oh ok, je kan je dus eigenlijk totaal niet verplaatsen in anderen?quote:Val aan? iedereen? helemaal niet... val ook niemand aan... zeg alleen dat omdat je visie overeenkomt met een triest maagdje van 15 met een verkeerd beeld op seks.
DM gestuurd naar DPquote:Op maandag 16 juni 2014 09:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké, ik ben verliefd op supergirl, en nu?
's Ochtends mag ik andere lovers hebben daar DP nog slaapt en bedwelmd is.quote:
Hahahaha kerel ga je je nu wenden tot deze 'tactieken' ?quote:
Beetje eenzelfde tactiek als anderen voor maagd wegzetten niet? Of maak ik hier een fout? Zeg het me pls.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha kerel ga je je nu wenden tot deze 'tactieken' ?gvd man
![]()
Have fun in je wereldje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |