slaap lekker xoxoquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Het was een mot en hij kwam naast me op de muur zitten opeens. Ik heb hem gedood en het ruikt nu wel verschroeid hierzo. Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
Jammer.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Het was een mot en hij kwam naast me op de muur zitten opeens. Ik heb hem gedood en het ruikt nu wel verschroeid hierzo. Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
zeker weten?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
Maar ik kan vredig en gerust gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De andere motten in de buurt komen hem revancheren...quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
YES fucking YES
Als TS straks plotseling spontane orgasmes krijgt dan komt dat door de maden die in haar kut rondfriemelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Fopje het volgende:
Ik bedoel het niet lullig he.
Maar het kan zijn dat het een kutvlieg is geweest. Die ruikt stinkende vagina's. Die vliegen erin en gaan daar eitjes leggen. Dat doen ze het liefst op vieze stinkende vochtige plekjes waar niks of niemand in de buurt van wil komen zodat ze daar rustig kunnen verblijven.
Haha SG stinkt.
En die mot is nep.
Kisseh
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De andere motten in de buurt komen hem revancheren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt dat ding ook wel eens gebruikt in een erotische setting waarbij jij, gegagged en geblinddoekt, vastgebonden met je benen wijd op het bed ligt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Door mijn elektrische vliegenmepper
Neequote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt dat ding ook wel eens gebruikt in een erotische setting waarbij jij, gegagged en geblinddoekt, vastgebonden met je benen wijd op het bed ligt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |