Wie danquote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast ook wel aan gedaan hebben
Je hebt gelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje eenzelfde tactiek als anderen voor maagd wegzetten niet? Of maak ik hier een fout? Zeg het me pls.
Nu heb ik het idee dat je me bespot, klopt dat? Waarom doe je dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk [ afbeelding ] wij zijn allemaal raar en jij bent niet raar [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk [ afbeelding ] wij zijn allemaal maagd en jij ook [ afbeelding ]
Het is de vraag die iedereen denkt maar niemand durft uit te spreken.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wickedmen wat doe je met voederbietels account?
Hoezo?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Speel jij eens wat meer met je piemeltje ofzo
Dit soort opmerkingen kunnen enkel vanuit frustratie over maagdelijkheid voortkomen.quote:
Leg me dat eens uit?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kunnen enkel vanuit frustratie over maagdelijkheid voortkomen.
Ik wist niet dat ze dat ook op zondag deden? Was het een spoedje?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb gisteren nog mijn maagdenvlies laten reconstrueren
Waarom denk je dat het me boeit?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat boeit jou het nou over houses al dan niet maagd is.
Je bent een man volgens je icoontje. Anussen hebben geen maagdenvlies, dus ik denk dat je bent opgelicht.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb gisteren nog mijn maagdenvlies laten reconstrueren
Zeg dat wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 09:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat ook op zondag deden? Was het een spoedje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |