Nog altijd meer sport dan je zuster versierenquote:
Arno Vermeulen volgende week bij Oh Oh Cherso, het castingbureau stelde vast dat hij perfect bij hun niveau pastquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Arno Vermeulen volgende week bij Project P.
Als het dan ook net zo eindigt, wordt Arno aan het eind van het programma weggestuurd bij de NOS.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik lees steeds griesmeel.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat ik las griezelman maar het is griezzmann
Hij kijkt alsof hij een zwaar oorlogstrauma heeftquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Piet Velthuizen las de Griezelbus.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat ik las griezelman maar het is griezzmann
Pino zit vooral in /42quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In welk forum zit je tegenwoordig? Onzin heb ik uit mijn lijst gehaald en Muziek zit ik bijna nooit
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In welk forum zit je tegenwoordig? Onzin heb ik uit mijn lijst gehaald en Muziek zit ik bijna nooit
Ah bedanktquote:
Echt hé...quote:
Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Nober het volgende:
BBC commentator Jonathan Pearce is wel wereldwijd trending op twitter.
Dit komt best ongeloofwaardig over met een Co Stompé UI.quote:
Ik kom ook in 2 van die 3quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)
Zal wel het keldertje zijn, kan daar niet inquote:
Uitspraken van Arno met een emmertje zout nemen.quote:
Uitleg?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Nober het volgende:
BBC commentator Jonathan Pearce is wel wereldwijd trending op twitter.
Cool, keertje buurtenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)
Denkt nog steeds dat die bal er niet in zat.quote:
Nee, dat is SPOquote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wel het keldertje zijn, kan daar niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |