Als jullie trouwen, wel Bert Kaempfert draaien hoorquote:
Als het niet past, dan past het niet. Het is geen vagijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Bij arno staat het 3-0 <--- Dat was de TT.
OKquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als jullie trouwen, wel Bert Kaempfert draaien hoor
GMTAquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Post #25 is TT.
Tenzij deze niet over GGMM gaat.
Ik zag Sierd gisteren voor het eerst, maar als hij altijd zo is isquote:
Komt goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als jullie trouwen, wel Bert Kaempfert draaien hoor
Ja, hij is altijd zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag Sierd gisteren voor het eerst, maar als hij altijd zo is is
Jawel, dartsport.quote:
Ook goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Aangepast.
De datum en tijd is vanaf het 2e topic sowieso nutteloos.
Ronald Koeman kan die tennissers nog wat leren.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef marcodej het volgende:
Maar als de foutmarge 1,5 cm is, wat moet dan wel niet de foutmarge bij tennis zijn, waar de snelheden veel en veel hoger liggen?
Ja, maar sommige mensen hunten graag topics.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Aangepast.
De datum en tijd is vanaf het 2e topic sowieso nutteloos.
Als je daar nu pas mee komtquote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Arno zijn moeder denken?
KIND ONTERVEN, NIET MEER OVER HEBBEN.
In welk forum zit je tegenwoordig? Onzin heb ik uit mijn lijst gehaald en Muziek zit ik bijna nooitquote:
Nog altijd meer sport dan je zuster versierenquote:
Arno Vermeulen volgende week bij Oh Oh Cherso, het castingbureau stelde vast dat hij perfect bij hun niveau pastquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Arno Vermeulen volgende week bij Project P.
Als het dan ook net zo eindigt, wordt Arno aan het eind van het programma weggestuurd bij de NOS.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik lees steeds griesmeel.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat ik las griezelman maar het is griezzmann
Hij kijkt alsof hij een zwaar oorlogstrauma heeftquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Piet Velthuizen las de Griezelbus.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat ik las griezelman maar het is griezzmann
Pino zit vooral in /42quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In welk forum zit je tegenwoordig? Onzin heb ik uit mijn lijst gehaald en Muziek zit ik bijna nooit
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In welk forum zit je tegenwoordig? Onzin heb ik uit mijn lijst gehaald en Muziek zit ik bijna nooit
Ah bedanktquote:
Echt hé...quote:
Waarom?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Nober het volgende:
BBC commentator Jonathan Pearce is wel wereldwijd trending op twitter.
Dit komt best ongeloofwaardig over met een Co Stompé UI.quote:
Ik kom ook in 2 van die 3quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)
Zal wel het keldertje zijn, kan daar niet inquote:
Uitspraken van Arno met een emmertje zout nemen.quote:
Uitleg?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Nober het volgende:
BBC commentator Jonathan Pearce is wel wereldwijd trending op twitter.
Cool, keertje buurtenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM-topic in TVR, ABO en SPO (FOK!sport)
Denkt nog steeds dat die bal er niet in zat.quote:
Nee, dat is SPOquote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal wel het keldertje zijn, kan daar niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |