Dat ligt aan jouw definitie van land.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is het hele probleem dus ook. Op de echt langere termijn is landenvoetbal ten dode opgeschreven.
Anders dan met clubvoetbal gaat het bij landenvoetbal vooral om identificatie. Wij zijn er redelijk open in eigenlijk maar in andere landen ligt het nog een stuk gevoeliger.quote:
Mja... veel landen kennen een multiculturele samenleving. In bv. Zwitserland of Frankrijk wonen veel Zwitsers/Fransen met een andere etnische origine.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders dan met clubvoetbal gaat het bij landenvoetbal vooral om identificatie. Wij zijn er redelijk open in eigenlijk maar in andere landen ligt het nog een stuk gevoeliger.
Maar goed, uiteindelijk loopt 't allemaal zoals 't loopt. Uiteindelijk ben ik vooral Feyenoord-supporter en op de tweede plaats Oranje-fan.
Zonder de sherlock had ik dit hele verhaal gemistquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Paxcon in het echt gezien.
Kom daar maar eens over heen.
Kan jij mijn naam ook niet af en toe terloops gaan droppen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder de sherlock had ik dit hele verhaal gemist
Dat doe ik somsquote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij mijn naam ook niet af en toe terloops gaan droppen?
Ja hoor, ik geniet erg van de discussies over Johannes de doper.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat doe ik soms
sherlock jij wel op enkel johannes?
Neem jij hem serieus dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geniet erg van de discussies over Johannes de doper.
Hopelijk leest GGMM dit niet, straks denkt hij nog dat ik een onzekere puber ben.
GGMM
Elke keer als ik iets zeg wat hem niet aanstaat vermoordt hij een vis, dus ik kijk tegenwoordig goed uit.quote:
Wat een nare man moet er achter dat account schuilgaan...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als ik iets zeg wat hem niet aanstaat vermoordt hij een vis, dus ik kijk tegenwoordig goed uit.
Echt zo'n iemand die je maar een half bordje nasi gunt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een nare man moet er achter dat account schuilgaan...
GGMM krijgt z'n buikje wel vol hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt zo'n iemand die je maar een half bordje nasi gunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |