Hallo...ik ben er nog hoorquote:
Teleurstellend idd. Het publiek zong wel goed mee 14.gifquote:
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 03:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even zonder dollen maar hoeveel oorspronkelijke Fransen spelen er eigenlijk nog? Zag alleen Valbuena, Lloris, Debuchy, Cabaye en later Giroud volgens mij.
Tja, het heeft toch wat aparts door die keuzemogelijkheden. Het zou jammer zijn als het steeds meer richting clubvoetbal gaat. Spelers die kiezen voor een bepaald land om betere kansen te hebben bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.
Dat ga je toch steeds meer krijgen in de toekomst. Mijn zoon kan, als hij een goede voetballer zou worden, voor 4 of 5 landen kiezen. Zie ook zo'n Januzaj.
quote:Op maandag 16 juni 2014 03:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even zonder dollen maar hoeveel oorspronkelijke Fransen spelen er eigenlijk nog? Zag alleen Valbuena, Lloris, Debuchy, Cabaye en later Giroud volgens mij.
Zie ook: http://www.etnomarketing.(...)ien-nationaliteiten/quote:Op maandag 16 juni 2014 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het heeft toch wat aparts door die keuzemogelijkheden. Het zou jammer zijn als het steeds meer richting clubvoetbal gaat. Spelers die kiezen voor een bepaald land om betere kansen te hebben bijvoorbeeld.
Hetzelfde geldt ook voor spelers die tot en met de onder-21 bij een land spelen en dan voor een heel ander nationaal team kiezen uiteindelijk. Of zoals met de broertjes Boateng. Broertjes Kalou ook bijna.
Ik zeg er verder ook niet zo heel veel van. Het doet alleen lichtelijk wat af aan het fundament van landenvoetbal. Dat geldt misschien wel meer in bepaalde gevallen dan andere maar toch. Het probleem is ook meer dat de keuzemogelijkheid überhaupt bestaat. En daar ga je niet aan ontkomen want als je de keuzemogelijkheid weg wilt nemen, zul je het ene belang boven het andere moeten stellen. Om maar een voorbeeld te geven:quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef alors het volgende:
[..]Welkom in 2014.
Ze zijn vrijwel allemaal in Frankrijk geboren. Alleen Evra (als diplomatenkind op zijn 6e naar Frankrijk gekomen) en Mavuba (geboren op zee tijdens de vlucht van zijn ouders uit Angola) Het is ook nooit goed he. Als ze voor het land van etnische afkomst kiezen zijn het ondankbare profiteurs. Als ze voor het land kiezen waar ze geboren zijn of het merendeel van hun leven wonen dan zijn ze zogenaamd vreemdelingen.
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.
Dat ga je toch steeds meer krijgen in de toekomst. Mijn zoon kan, als hij een goede voetballer zou worden, voor 4 of 5 landen kiezen. Zie ook zo'n Januzaj.
Zie mijn voorbeeld hierboven.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.
Zie boven.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.
En als je nooit langer dan tien jaar in een land hebt gewoond?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie boven.
Gewoon die regels strenger maken. Als je niet 10 jaar in een land hebt gewoond sowieso niet speelgerechtigd voor dat land.
Ja, kan makkelijk. Papa land A, mama land B, geboren in land C, mss 5 jaar voetballen in land D, oma land E, opa land F.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie mijn voorbeeld hierboven.
Dan heb je straks spelers die voor geen enkel land mogen spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie boven.
Gewoon die regels strenger maken. Als je niet 10 jaar in een land hebt gewoond sowieso niet speelgerechtigd voor dat land.
Dat ligt aan jouw definitie van land.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is het hele probleem dus ook. Op de echt langere termijn is landenvoetbal ten dode opgeschreven.
Anders dan met clubvoetbal gaat het bij landenvoetbal vooral om identificatie. Wij zijn er redelijk open in eigenlijk maar in andere landen ligt het nog een stuk gevoeliger.quote:
Mja... veel landen kennen een multiculturele samenleving. In bv. Zwitserland of Frankrijk wonen veel Zwitsers/Fransen met een andere etnische origine.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Anders dan met clubvoetbal gaat het bij landenvoetbal vooral om identificatie. Wij zijn er redelijk open in eigenlijk maar in andere landen ligt het nog een stuk gevoeliger.
Maar goed, uiteindelijk loopt 't allemaal zoals 't loopt. Uiteindelijk ben ik vooral Feyenoord-supporter en op de tweede plaats Oranje-fan.
Zonder de sherlock had ik dit hele verhaal gemistquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Paxcon in het echt gezien.
Kom daar maar eens over heen.
Kan jij mijn naam ook niet af en toe terloops gaan droppen?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zonder de sherlock had ik dit hele verhaal gemist
Dat doe ik somsquote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij mijn naam ook niet af en toe terloops gaan droppen?
Ja hoor, ik geniet erg van de discussies over Johannes de doper.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat doe ik soms
sherlock jij wel op enkel johannes?
Neem jij hem serieus dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik geniet erg van de discussies over Johannes de doper.
Hopelijk leest GGMM dit niet, straks denkt hij nog dat ik een onzekere puber ben.
GGMM
Elke keer als ik iets zeg wat hem niet aanstaat vermoordt hij een vis, dus ik kijk tegenwoordig goed uit.quote:
Wat een nare man moet er achter dat account schuilgaan...quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke keer als ik iets zeg wat hem niet aanstaat vermoordt hij een vis, dus ik kijk tegenwoordig goed uit.
Echt zo'n iemand die je maar een half bordje nasi gunt.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat een nare man moet er achter dat account schuilgaan...
GGMM krijgt z'n buikje wel vol hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt zo'n iemand die je maar een half bordje nasi gunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |