Hallo...ik ben er nog hoorquote:
Teleurstellend idd. Het publiek zong wel goed mee 14.gifquote:
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 03:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even zonder dollen maar hoeveel oorspronkelijke Fransen spelen er eigenlijk nog? Zag alleen Valbuena, Lloris, Debuchy, Cabaye en later Giroud volgens mij.
Tja, het heeft toch wat aparts door die keuzemogelijkheden. Het zou jammer zijn als het steeds meer richting clubvoetbal gaat. Spelers die kiezen voor een bepaald land om betere kansen te hebben bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.
Dat ga je toch steeds meer krijgen in de toekomst. Mijn zoon kan, als hij een goede voetballer zou worden, voor 4 of 5 landen kiezen. Zie ook zo'n Januzaj.
quote:Op maandag 16 juni 2014 03:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even zonder dollen maar hoeveel oorspronkelijke Fransen spelen er eigenlijk nog? Zag alleen Valbuena, Lloris, Debuchy, Cabaye en later Giroud volgens mij.
Zie ook: http://www.etnomarketing.(...)ien-nationaliteiten/quote:Op maandag 16 juni 2014 09:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tja, het heeft toch wat aparts door die keuzemogelijkheden. Het zou jammer zijn als het steeds meer richting clubvoetbal gaat. Spelers die kiezen voor een bepaald land om betere kansen te hebben bijvoorbeeld.
Hetzelfde geldt ook voor spelers die tot en met de onder-21 bij een land spelen en dan voor een heel ander nationaal team kiezen uiteindelijk. Of zoals met de broertjes Boateng. Broertjes Kalou ook bijna.
Ik zeg er verder ook niet zo heel veel van. Het doet alleen lichtelijk wat af aan het fundament van landenvoetbal. Dat geldt misschien wel meer in bepaalde gevallen dan andere maar toch. Het probleem is ook meer dat de keuzemogelijkheid überhaupt bestaat. En daar ga je niet aan ontkomen want als je de keuzemogelijkheid weg wilt nemen, zul je het ene belang boven het andere moeten stellen. Om maar een voorbeeld te geven:quote:Op maandag 16 juni 2014 09:35 schreef alors het volgende:
[..]Welkom in 2014.
Ze zijn vrijwel allemaal in Frankrijk geboren. Alleen Evra (als diplomatenkind op zijn 6e naar Frankrijk gekomen) en Mavuba (geboren op zee tijdens de vlucht van zijn ouders uit Angola) Het is ook nooit goed he. Als ze voor het land van etnische afkomst kiezen zijn het ondankbare profiteurs. Als ze voor het land kiezen waar ze geboren zijn of het merendeel van hun leven wonen dan zijn ze zogenaamd vreemdelingen.
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets. Zwitserland hetzelfde verhaal. NL ook ooit.
Dat ga je toch steeds meer krijgen in de toekomst. Mijn zoon kan, als hij een goede voetballer zou worden, voor 4 of 5 landen kiezen. Zie ook zo'n Januzaj.
Zie mijn voorbeeld hierboven.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.
Zie boven.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
4 of 5 landen? Hoe krijg je dat voor mekaar.
En als je nooit langer dan tien jaar in een land hebt gewoond?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie boven.
Gewoon die regels strenger maken. Als je niet 10 jaar in een land hebt gewoond sowieso niet speelgerechtigd voor dat land.
Ja, kan makkelijk. Papa land A, mama land B, geboren in land C, mss 5 jaar voetballen in land D, oma land E, opa land F.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie mijn voorbeeld hierboven.
Dan heb je straks spelers die voor geen enkel land mogen spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zie boven.
Gewoon die regels strenger maken. Als je niet 10 jaar in een land hebt gewoond sowieso niet speelgerechtigd voor dat land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |