Ah zo. Zelf zie ik het niet als iets van lol, al voel ik me er wel beter door. Het is meer een gewoonte, een levensbehoefte. Net als eten, slapen, werken, socializen en tandenpoetsen, is dit gewoon nodig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Proeven hoef ik niet.
Ben ooit een jaar lang 3 tot 5x per week in de sportschool geweest. Nadat ik van werk wisselde ging ik niet meer, nog wel paar keer een poging gedaan, maar het was voorbij. De lol was er ook vanaf.
Haha, nice.quote:Maarja... al loop ik 1x per week erheen, dan doe ik al meer dan nu
En ..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:59 schreef Gray het volgende:
Gek hoe je compleet in de stress kan schieten van zelfs al de gedachte van het spreken met iemand, laat staan het spreken zelf.
Nou, voor mij werkt het zo niet. Zelden iig. Het houd me ervoor en erna nog flink bezig. Voelt wat als een paniekaanval.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En ..
Wanneer je het contact hebt gehad het eigenlijk niet zo heel veel voorstelde right?
Omdat je met je ex sprak?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, voor mij werkt het zo niet. Zelden iig. Het houd me ervoor en erna nog flink bezig. Voelt wat als een paniekaanval.
colombiaans griepjequote:Op maandag 23 juni 2014 02:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Wie is hier wel bekend met stijve kaken, stijve spieren, alles vies en klam vast qua lichaam qua wakker worden (en dus veel slijm en neus vol etc.) ?
En nee, ben niet verkouden
[..]
Omdat je met je ex sprak?
Ik snuif geen cokequote:
Jij loopt die meuk wel lekker te gebruiken dan?quote:
altijdquote:Op maandag 23 juni 2014 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij loopt die meuk wel lekker te gebruiken dan?
Ik zou denken aan griep.quote:Op maandag 23 juni 2014 02:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Wie is hier wel bekend met stijve kaken, stijve spieren, alles vies en klam vast qua lichaam qua wakker worden (en dus veel slijm en neus vol etc.) ?
En nee, ben niet verkouden
[..]
Omdat je met je ex sprak?
Dat lijkt me toch zeker niet de bedoeling.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:20 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar een week geslikt en toen had ik ook een continue vreetkick. Daarnaast had ik ook schokken in mijn hoofd, wat ook doorging in mijn lichaam (waardoor bijv. mijn arm plotseling omhoog ging) en ik een black out had van een paar seconden. Dat gebeurde de hele dag door.
Nu slik ik het af en toe en dan heb ik er geen last van omdat ik het dan voor het slapen gaan neem en als ik dan wakker word is het sterkste effect al voorbij.
Heb je nog kunnen slapen?quote:Op maandag 23 juni 2014 02:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga die valeriaan druppels op aanraden van elvi eens proberen.
Ik ken dat wel ja, zogenaamde 'sociale contacten'... pff, lang niet altijd makkelijk.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Nou, voor mij werkt het zo niet. Zelden iig. Het houd me ervoor en erna nog flink bezig. Voelt wat als een paniekaanval.
Sowieso kunnen sociale contacten vermoeiend zijn voor me, tenzij 1 op 1. Dan moet ik echt ff opladen, alleen.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:57 schreef zomertje het volgende:
[..]
Ik ken dat wel ja, zogenaamde 'sociale contacten'... pff, lang niet altijd makkelijk.
Ik had het toen gezegd tegen de psychiater maar die reageerde er niet op. Bij de bijwerkingen staan 'abnormale onwillekeurige bewegingen' maar het kan ook een symptoom zijn van het serotoninesyndroom - ik slik ook citalopram dus misschien was de combinatie te veel. Olanzapine werkt ook op het serotoninesysteem. Die flitsen in mijn hoofd zullen daar ook wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 23 juni 2014 06:37 schreef Gewas het volgende:
Ik was er om half 5 uit. Ben al even naar buiten geweest en ik geloof dat dit echt een prachtige dag gaat worden.
[..]
Dat lijkt me toch zeker niet de bedoeling.Weet niet of dat een bekende bijwerking is?
Ik heb dit trouwens vooral met zakelijke gesprekken. Dat ik niet precies weet of ik bij de goede ben of dat ik domme dingen vraag/zeg.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:59 schreef Gray het volgende:
Gek hoe je compleet in de stress kan schieten van zelfs al de gedachte van het spreken met iemand, laat staan het spreken zelf.
Dat herken ik wel, maar is voor mij geen groot probleem.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dit trouwens vooral met zakelijke gesprekken. Dat ik niet precies weet of ik bij de goede ben of dat ik domme dingen vraag/zeg.
En vooral met telefoongesprekken
En tegenwoordig dan helemaal als het zakelijke telefoongesprekken in het engels zijn. Waarbij dan Nederlandse collega's meeluisteren.
Vooral een kwestie van dat ik te onzeker ben.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:36 schreef Gray het volgende:
Bij mij heeft het een meer traumatische achtergrond.
Ik vermoed dat m'n hoofd het koppelt aan het willen verlaten van mij van m'n moeder via minstens 3 zelfmoordpogingen waar ik haar van heb moeten redden.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]Niet zo fijn.
Is het dan ooit verkeerd uitgepakt ofzo?
Hmmm dat is wel even een omweg naar een gesprek met iemand moeten houden.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:45 schreef Gray het volgende:
Ik vermoed dat m'n hoofd het koppelt aan het willen verlaten van mij van m'n moeder via minstens 3 zelfmoordpogingen waar ik haar van heb moeten redden.
Ook dit was een vrouw (meisje) in m'n leven waar ik veel om gaf, due me op een nare manier wilde verlaten. En ze is ook een brunette met donkere ogen en denk dat die overeenkomst ook een rol speelt. De enige andere ex waarbij dit ij dit voelde had dat ook.
*mommy issues*
Ja, dat zou best kunnen. Als hier bij de buren ruzie is dan herbeleef ik ook ruzies van vroeger bijvoorbeeld.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik vermoed dat m'n hoofd het koppelt aan het willen verlaten van mij van m'n moeder via minstens 3 zelfmoordpogingen waar ik haar van heb moeten redden.
Ook dit was een vrouw (meisje) in m'n leven waar ik veel om gaf, due me op een nare manier wilde verlaten. En ze is ook een brunette met donkere ogen en denk dat die overeenkomst ook een rol speelt. De enige andere ex waarbij dit ij dit voelde had dat ook.
*mommy issues*
Ik weet uit ervaring dat psychiaters soms nogal vijandig kunnen reageren als je zegt dat de medicatie je niet bevalt... Ik heb dat gehad toen de psychiater het een goed idee vond om me andere anti-psychotica te geven terwijl dat totaal verkeerd uitpakte.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik had het toen gezegd tegen de psychiater maar die reageerde er niet op. Bij de bijwerkingen staan 'abnormale onwillekeurige bewegingen' maar het kan ook een symptoom zijn van het serotoninesyndroom - ik slik ook citalopram dus misschien was de combinatie te veel. Olanzapine werkt ook op het serotoninesysteem. Die flitsen in mijn hoofd zullen daar ook wel mee te maken hebben.
Ik heb toen gezegd dat ik ermee wilde stoppen, bij diezelfde afspraak met die psychiater, en ook daar werd niet op gereageerd. Zo van 'best, wat jij wil'.
Maar als ik denk, waarom heb ik mijn huidige issues, dan kan ik de dingen in het verleden aan wijzen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Als ik soms de verhalen hoor mag ik echt blij zijn met het leven dat ik heb / heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |