abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141232355
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Een combinatie van inteelt, indoctrinatie en algehele achterlijkheid.
Zoiets moet het wel zijn ja. Bedankt
pi_141232489
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel apart.. crISIS is voorbij en nu krijgen we ISIS.
Het was eerst crisis. Toen Portugal met Cristiano Ronaldo (cr) verloor was het ISIS. Catch my drift?
pi_141233226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef zaid het volgende:

[..]

onzin.
Tja, dat is het makkelijke antwoord.
Graag geef ik je ook gelijk maar we hebben te maken met al shabaab-al nusra-al qaida-boko haram-isis-taliban, dat zijn dan de laatste zeer bekende groepen in het nieuws, ongetwijfeld zijn er nog meer 'onbekende' groepen.
Ze vechten allen voor de islam en daarnaast is er dan ook het sectarisch geweld van moslims onder elkaar.
Jongeren die in west europa geboren en getogen zijn, roepen hun steun uit voor die groepen, hoe kan het dat zijn dat isis die zulke wreedheden begaat steun vind onder westerse jongeren?
Daar zit een bron achter die hen voedt met deze gif, ze worden niet zomaar extremistisch.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_141237846
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juni 2014 02:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Graag geef ik je ook gelijk maar we hebben te maken met al shabaab-al nusra-al qaida-boko haram-isis-taliban, dat zijn dan de laatste zeer bekende groepen in het nieuws, ongetwijfeld zijn er nog meer 'onbekende' groepen.
Ze vechten allen voor de islam en daarnaast is er dan ook het sectarisch geweld van moslims onder elkaar.
Jongeren die in west europa geboren en getogen zijn, roepen hun steun uit voor die groepen, hoe kan het dat zijn dat isis die zulke wreedheden begaat steun vind onder westerse jongeren?
Daar zit een bron achter die hen voedt met deze gif, ze worden niet zomaar extremistisch.
Antwoord: een boek dat begint met de letter K.
Het 'K-woord' krijgt langzamerhand een andere betekenis.
pi_141237911
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Antwoord: een boek dat begint met de letter K.
Ik heb het ook gelezen. Dat was echt fantastisch. Toen ik het uit had direct maar even een bomgordel gekocht en me ingeschreven als vrijwilliger in Syrië.
pi_141237956
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen. Dat was echt fantastisch. Toen ik het uit had direct maar even een bomgordel gekocht en me ingeschreven als vrijwilliger in Syrië.
Helemaal zoals de Profeet het zou willen.
  woensdag 18 juni 2014 @ 11:08:02 #207
117098 Hathor
Effe niet
pi_141237981
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Was niet echt een succes dus?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_141238627
Lekker sarcastisch stuk in de volkskrant:

http://www.volkskrant.nl/(...)niets-te-maken.dhtml
pi_141238703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was niet echt een succes dus?
Geen idee nog, ik hoop volgende week het vliegtuig te pakken. En onderweg m'n eerste succesje te boeken. Je hoort nog van me, als Allah swt het wil.
pi_141240498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef ReplaR het volgende:
Lekker sarcastisch stuk in de volkskrant:

http://www.volkskrant.nl/(...)niets-te-maken.dhtml
De reacties onder het artikel zijn nog beter.

Analoog: "Maar vergis u niet: USA heeft niets met democratie te maken. USA vertegenwoordigt in geen enkel opzicht de ware democratie. In heel de wereld, ook in Europa, zijn USA-strijders in naam van de democratie actief. De oorlogen in Irak en Afghanistan hebben al heel wat levens gekost, maar vergis u niet. Al die vermoorde mensen, die verkrachte landen, al die kinderen die door een drone naar de hel zijn gestuurd, die hebben helemaal niets met democratie te maken."

En de reacties van de PVV'ers die hun bondgenoot Max Pam aanvallen _O- Met zulke vrienden...

- Sterker: deze groepen zeggen zelf dat zijn de ware Islam vertegenwoordigen. Maar Max wuift dat weg. Droom lekker door Max!

- Ik verbaas me er altijd over hoe mensen zoals Max Pam het durven te zeggen dat het geweld niks met de islam te maken heeft.

- Ik vind het prachtig dat Max zegt dat het niets met Islam te maken heeft en het probleem is ontstaan door het treuzelen van het Westen. Ik vind het ook heerlijk dat sommige mensen zo kinderlijk naïef zijn, zoals Max. Vooral niet de werkelijkheid willen zien en ieder ander de schuld geven moet toch wel een heerlijke geruststelling zijn. Kan je weer lekker van gaan slapen.

- Blijkbaar zit Max Pam zo vastgeroest in een links denkparcours, dat hij nog steeds durft te ontkennen dat ISIS alles met de islam te maken heeft

- Ik vermoed dat dhr. Pam een grapje maakt, dat kan haast niet anders. Wie nu nog steeds ook maar iets positiefs kan melden over de Islam, is wel een beetje van het padje af.

- O ja natuurlijk, het Westen heeft het allemaal gedaan! Dit stukje is niet meer van deze tijd: het is een links fossiel van een links fossiel voor andere linkse fossielen.

- Dat zal allemaal wel, maar waarom moet Pam stellen dat dit niet de ware aard van de Islam is

:') :') :') :') :') :') :') :') :')

Het is verbazend om in de reacties te zien hoeveel mensen niet door hebben dat Pam dit stukje ironisch bedoeld heeft!! Overigens, het is natuurlijk een vuil stukje, omdat Pam hier, bij wijze van 'ironie' alle moslims over één kam scheert met de Taliban, ISIS, Al Quaida etc. Dat is een ontoelaatbare generalisatie. Ik kan bijv. alle Israëli's ook wel gelijk gaan stellen aan die idiote fundi-kolonisten op de West Bank. Maar dat zal Pam wel niet eerlijk vinden...........
-
pi_141262510
quote:
15s.gif Op woensdag 18 juni 2014 02:31 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

ze zeggen dat ze vechten voor de islam, dat betekent niet dat het ook echt zo is... kinderen ontvoeren en dreigen te verkopen noem ik nou niet echt vechten voor de islam...

vanwege de onderdrukking van soennieten in irak maar ik denk dat maar een heel klein deel van de moslims in nederland isis steunt.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141269036
Hoppekeeeeee, Isis demonstratie zojuist afgelast. :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 18 juni 2014 @ 23:10:00 #213
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_141270435
quote:
-Trouw mag niet-
Een verklaring. Persco! :') Van zo'n roedel betweterige ex-scooterdiefjes.

[ Bericht 53% gewijzigd door Specularium op 19-06-2014 00:37:09 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_141274383
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

Een verklaring. Persco! :') Van zo'n roedel betweterige ex-scooterdiefjes.
De meeste scooterdiefjes in ons land komen niet uit die regio. Lijkt me sterk dat ze dan sympathiseren voor een buitenlandse zaak. Ik denk zelfs dat het slag volk waar jij het over hebt niet eens weet of ze soennitisch zijn.
  donderdag 19 juni 2014 @ 00:47:39 #215
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_141274781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef happinessfordogs het volgende:

De meeste scooterdiefjes in ons land komen niet uit die regio. Lijkt me sterk dat ze dan sympathiseren voor een buitenlandse zaak. Ik denk zelfs dat het slag volk waar jij het over hebt niet eens weet of ze soennitisch zijn.
De islamitische zaak is, net als de communistische, natie-overstijgend. Veel ISIS-strijders komen helemaal niet uit de regio Irak-Syrië. Dat zijn (in Europa geboren) Noord-Afrikanen en Indiërs, bekeerde Europeanen etc.
Een allegaartje van buitenlandse sensatiezoekers, idealisten en psychopaten.

Was je hier eerst de Koning van de Straat, aan de rand van de goot, gaat het slechter en slechter met je, ontmoet je nieuwe vrienden met een sterk en overtuigend verhaal over de God van je ouders en je voorouders, en die nieuwe vrienden weten je haat tegen Westers gezag en cultuurnormen handig te voeden, je komt tot het besef dat je een Ander Mens moet worden, beter en sterker, vol van heilig vuur en woeste strijdlust.
De stap van bontkraag naar bidjurk is niet zo groot.
pi_141275000
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Ringo het volgende:
De islamitische zaak is, net als de communistische, natie-overstijgend. Veel ISIS-strijders komen helemaal niet uit de regio Irak-Syrië. Dat zijn (in Europa geboren) Noord-Afrikanen en Indiërs, bekeerde Europeanen etc.
Ik denk dat je te weinig van de kwestie afweet om deze discussie te kunnen voeren.
  donderdag 19 juni 2014 @ 01:29:18 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_141275849
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef happinessfordogs het volgende:

Ik denk dat je te weinig van de kwestie afweet om deze discussie te kunnen voeren.
Tja, verlicht me dan, professor.
  donderdag 19 juni 2014 @ 01:44:05 #218
117098 Hathor
Effe niet
pi_141276170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Hij heeft geen woord teveel gezegd.
pi_141276181
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Tja, verlicht me dan, professor.
Ik denk dat je verhaal zeker steekhoudend is, het gaat immers idd om een islamitisch ideaal, namelijk het stichten van een kalifaat, niet om een buitenlandse zaak om een 'onderdrukker' af te zetten.
  donderdag 19 juni 2014 @ 01:45:24 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_141276203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:44 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik denk dat je verhaal zeker steekhoudend is, het gaat immers idd om een islamitisch ideaal, namelijk het stichten van een kalifaat, niet om een buitenlandse zaak om een 'onderdrukker' af te zetten.
Dat ideaal van een kalifaat maakt alles goed?
pi_141276247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat ideaal van een kalifaat maakt alles goed?
Nee, dan begrijp je me wellicht verkeerd, het is gewoon een gruwel om te lezen en te zien wat er gebeurt daar :{
  donderdag 19 juni 2014 @ 01:55:25 #222
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_141276420

[ Bericht 100% gewijzigd door Manke op 19-06-2014 02:22:44 ]
  donderdag 19 juni 2014 @ 02:24:41 #223
224960 highender
Travellin' Light
pi_141276647
Je zou haast denken dat de PVV achter http://dewarereligie.nl/ zit, of heeft al die ellende echt met 'de ware religie' te maken? Geen promotiemateriaal in ieder geval.
pi_141284547
Het propaganda filmpje van de ISIS is om de te kotsen. Ze schieten onschuldige mensen neer op straat en halen auto's in om vervolgens de bestuurder en passagiers volledig te doorzeven. Wat een primitief, achterlijk kutvolk is het.
pi_141284894
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

^O^

quote:
Was je hier eerst de Koning van de Straat, aan de rand van de goot, gaat het slechter en slechter met je, ontmoet je nieuwe vrienden met een sterk en overtuigend verhaal over de God van je ouders en je voorouders, en die nieuwe vrienden weten je haat tegen Westers gezag en cultuurnormen handig te voeden, je komt tot het besef dat je een Ander Mens moet worden, beter en sterker, vol van heilig vuur en woeste strijdlust.
De stap van bontkraag naar bidjurk is niet zo groot.
Je geeft die losers teveel eer met "koning van de straat". Het zijn zielige nietsnutten, die in het werkelijke leven echt hélemaal NIETS klaarspelen. Een VMBO-diploma is vaak al te moeilijk voor ze en over meer dan 2 hersencellen beschikken ze niet.

Geen wonder dat de moslima's niet met ze willen trouwen, die willen geen arrogante hufter zonder enig inkomen of talent, die tijd is voorbij.

En dan komt zo'n haatbaard ze vertellen dat het niet hun eigen schuld is, hadden ze maar niet zo lui en lamlendig moeten zijn, maar dat het de schuld van "het westen/USA", "de overheid/NL", "de blanken/niet-moslims/gelovigen" etc. is. Natuurlijk gaat dat erin als gods woord in een ouderling, want aan enige zelfkritiek doen deze scooterhufters niet.

Vervolgens een paar keer de suggestie om naar Syrië/Irak/whatever te gaan en hoppa! Alweer zo'n sukkel gestrikt. Hoe stupide moet je zijn om hierin te trappen....
pi_141285250
Kassandra_Troy twitterde op donderdag 19-06-2014 om 13:41:08 Jammmmor! GeenStijl: GeenStijl voorkomt ISIS-demonstratie - http://t.co/8LgrumPAeb reageer retweet
pi_141288682
Opstelten: symphatiseren met terreurorganisatie mag

Het is in Nederland niet strafbaar om openlijk met een terroristische organisatie te sympathiseren. Dat heeft minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) vandaag aan de Tweede Kamer geschreven. De aanleiding was een protest van vermeende ISIS-symphatisanten, dat was aangekondigd voor de ambassade van Irak in Den Haag. .

Opstelten schrijft dat mensen wel vervolgd kunnen worden als zij deelnemen aan een terroristische organisatie. Ook is het niet toegestaan om aan te sporen tot deelname aan een gewapende strijd in bijvoorbeeld Syrië of Irak, omdat dit werving is.

De demonstratie in Den Haag, die inmiddels is afgeblazen, was gericht tegen de Iraakse regering die in de ogen van de organisatoren moslims onderdrukt. Volgens de woordvoerder van de demonstranten heeft de groep nooit aangegeven voor ISIS te willen demonstreren en komen ze vandaag met een verklaring. Opstelten sluit desondanks niet uit dat het protest bedoeld was als steunbetuiging aan ISIS, een soennitische extremistische organisatie die in het noorden van Irak aan een opmars bezig is.

http://www.volkskrant.nl/(...)rganisatie-mag.dhtml
-
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:54:45 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_141288890
quote:
4s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:49 schreef Charismatisch het volgende:
Opstelten: symphatiseren met terreurorganisatie mag

Het is in Nederland niet strafbaar om openlijk met een terroristische organisatie te sympathiseren. Dat heeft minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) vandaag aan de Tweede Kamer geschreven. De aanleiding was een protest van vermeende ISIS-symphatisanten, dat was aangekondigd voor de ambassade van Irak in Den Haag. .

Opstelten schrijft dat mensen wel vervolgd kunnen worden als zij deelnemen aan een terroristische organisatie. Ook is het niet toegestaan om aan te sporen tot deelname aan een gewapende strijd in bijvoorbeeld Syrië of Irak, omdat dit werving is.

De demonstratie in Den Haag, die inmiddels is afgeblazen, was gericht tegen de Iraakse regering die in de ogen van de organisatoren moslims onderdrukt. Volgens de woordvoerder van de demonstranten heeft de groep nooit aangegeven voor ISIS te willen demonstreren en komen ze vandaag met een verklaring. Opstelten sluit desondanks niet uit dat het protest bedoeld was als steunbetuiging aan ISIS, een soennitische extremistische organisatie die in het noorden van Irak aan een opmars bezig is.

http://www.volkskrant.nl/(...)rganisatie-mag.dhtml
Allemaal leuk en aardig, maar ik weet wel zeker dat je door de veiligheidsdienst onder een loep word gelegd zodra je openlijk je sympathie voor isis betuigt.
pi_141288971
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar ik weet wel zeker dat je door de veiligheidsdienst onder een loep word gelegd zodra je openlijk je sympathie voor isis betuigt.
Prima toch?
  donderdag 19 juni 2014 @ 15:59:20 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_141289054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Prima toch?
Uiteraard.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:14:32 #231
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_141365164
Een pro-ISIS demonstratie. Een demonstratie van aanhangers van een haatdragende, terroristische en genocidale organisatie. Wat ik me nu afvraag: waar zijn die linkse tegendemonstraties nou?

Als men daar niet ten tonele verschijnt: Kennelijk is men vanuit die hoek dan selectief tegen genocide, volkerenmoord, haat en andere vormen van uitsluiting en verdoemenis. Kennelijk trek je alleen hun aandacht als je blank bent en niet zozeer als je aanhanger bent van een haatdragende of racistische ideologie. Wat drijft hen nu eigenlijk?

Leuke onderzoeksvraag voor een afstudeerproject of promotieonderzoek.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 11:17:13 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_141365214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:14 schreef Schurkenstaat het volgende:
Een pro-ISIS demonstratie. Een demonstratie van aanhangers van een haatdragende, terroristische en genocidale organisatie. Wat ik me nu afvraag: waar zijn die linkse tegendemonstraties nou?

Als men daar niet ten tonele verschijnt: Kennelijk is men vanuit die hoek dan selectief tegen genocide, volkerenmoord, haat en andere vormen van uitsluiting en verdoemenis. Kennelijk trek je alleen hun aandacht als je blank bent en niet zozeer als je aanhanger bent van een haatdragende of racistische ideologie. Wat drijft hen nu eigenlijk?

Leuke onderzoeksvraag voor een afstudeerproject of promotieonderzoek.
Die hebben alleen oog voor blanken/skinheads/nazi's, moslimfascisten tellen niet mee.
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:03:10 #233
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_141367815
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 11:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die hebben alleen oog voor blanken/skinheads/nazi's, moslimfascisten tellen niet mee.
Dan heeft de strijd van die linkse groepen niets met tolerantie, acceptatie of wereldverbetering te maken.

Enig idee waarom?
  zaterdag 21 juni 2014 @ 13:03:56 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_141367839
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 13:03 schreef Schurkenstaat het volgende:

[..]

Dan heeft de strijd van die linkse groepen niets met tolerantie, acceptatie of wereldverbetering te maken.

Enig idee waarom?
Nee, ik heb die antifa's nooit echt zo begrepen.
pi_141368399
HaraldDoornbos twitterde op zaterdag 21-06-2014 om 13:16:02 Pro-ISIS website heeft problemen. RT @Pritt Bummer. Iemand heeft de website van De Ware Religie onthoofd. http://t.co/hIj6MAI0a4 reageer retweet
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:20:54 #236
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141629052
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 21:08 schreef zaid het volgende:

[..]

ze zeggen dat ze vechten voor de islam, dat betekent niet dat het ook echt zo is... kinderen ontvoeren en dreigen te verkopen noem ik nou niet echt vechten voor de islam...

vanwege de onderdrukking van soennieten in irak maar ik denk dat maar een heel klein deel van de moslims in nederland isis steunt.
Heel veel Moslims in de wereld (inc Nederland) steunen ISIS.
pi_141640938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:20 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Bron?
pi_141644990
Beneath the gold, the bitter steel
pi_141645257
quote:
Sympathie hebben voor de strijders in Syrië is niet hetzelfde als sympathie hebben voor ISIS.

Dat ISIS het meest bruut in de media komt, betekent niet dat al die andere strijd-groepen niet meer bestaan.
pi_141645271
quote:

[..]

Dus nogmaals, bron?
pi_141647467
quote:

[..]

Bah, krijg meteen een nog grotere schurft aan ze. :r
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_141647965
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:14 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Bah, krijg meteen een nog grotere schurft aan ze. :r
Want als iemand op FOK dat zegt, zonder bronvermelding, dan is het waar. En Greetje zei het pas ook nog.

Racisten :')
pi_141648128
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:35 schreef bamibij het volgende:

[..]

Want als iemand op FOK dat zegt, zonder bronvermelding, dan is het waar. En Greetje zei het pas ook nog.

Racisten :')
Sinds wanneer is moslim een ras? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 16:42:24 ]
pi_141648223
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sinds wanneer is moslim een ras? :?
Scherp, hoe noem je het dan wanneer iemand een nadrukkelijke hekel aan één bepaalde religieuze groep heeft?
  zaterdag 28 juni 2014 @ 16:50:17 #245
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_141648386
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:44 schreef bamibij het volgende:

[..]

Scherp, hoe noem je het dan wanneer iemand een nadrukkelijke hekel aan één bepaalde religieuze groep heeft?
Discriminatie? :')
pi_141648968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Discriminatie? :')
Dan is hij een.vieze discriminant.

Nee maar echt, hoe komt het in je op om basis van zo.een post; alle moslims zijn kut oid te zeggen? ;(
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:15:11 #247
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141649109
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 16:44 schreef bamibij het volgende:

[..]

Sektarist.
pi_141649218
Sympathiseren met ISIS kun je rustig gelijkstellen aan sympathiseren met nazi-Duitsland. In beide gevallen is het kernelement het op georganiseerde wijze vermoorden van mensen met een ongewenste religie/etniciteit.

Dus als het een strafbaar is, dan het ander ook. Je kunt niet enerzijds de verspreiding van Mein Kampf verbieden en tegelijkertijd dit soort neonazisme doodleuk toestaan.
pi_141676347
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:19 schreef Jigzoz het volgende:
Sympathiseren met ISIS kun je rustig gelijkstellen aan sympathiseren met nazi-Duitsland. In beide gevallen is het kernelement het op georganiseerde wijze vermoorden van mensen met een ongewenste religie/etniciteit.

Dus als het een strafbaar is, dan het ander ook. Je kunt niet enerzijds de verspreiding van Mein Kampf verbieden en tegelijkertijd dit soort neonazisme doodleuk toestaan.
Het bewijs daarvan is ook deze ISIS meneer die in Engeland oproept tot het kaalscheren van de ongelovigen:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2673493/Infidels-wear-red-collars-shave-heads-Nazi-vision-Muslim-Britain-Imam-ran-Isis-barbecue-Welsh-park.html
pi_141676419
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het bewijs daarvan is ook deze ISIS meneer die in Engeland oproept tot het kaalscheren van de ongelovigen:

[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2673493/Infidels-wear-red-collars-shave-heads-Nazi-vision-Muslim-Britain-Imam-ran-Isis-barbecue-Welsh-park.html
Het lijkt wel een karikatuur...
pi_141676663
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wij hebben dit te lang niet meegemaakt dus wij snappen niet dat de haat en intenties 'echt' zijn. Hitler werd in de beginfase ook een jaartje in de cel gezet als 'gek' van een miniscuul partijtje. In delen van Syrie wordt dit soort gekkigheid al in de praktijk gebracht. ISIS heeft nooit van het begrip 'backfire' gehoord en beseft zich ook niet dat voor hen de situatie niet beter kan worden dan dit. Op een manier als deze vrijheid van meningsuiting/godsdienst hebben in een 'gastland' en getolereerd worden is ongehoord in de geschiedenis.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:25:56 #252
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141676733
Ach gut, de Engeland ontvluchtte haatprediker Omar Bakri is in Libanon eerder opgepakt en wordt volgens de familie gemarteld...genoeg redenen voor de familie om nu asiel aan te vragen bij het verschrikkelijke ongelovige Groot-Brittanie ;( Dat ze die Bakri in Libanon een kogel in zijn achterhoofd jagen :Y

quote:
The family of exiled hate preacher Omar Bakri Mohammad have applied for his asylum in Britain, it emerged last night. Bakri, who founded Al-Muhajiroun is described as the ‘godfather of British extremism’, is in a Beirut prison after the Lebanese authorities detained him on terrorism charges. His family claim he is being tortured.
quote:
For several years Bakri was one of the best-known, high-profile Islamic radicals based in London, and was frequently quoted and interviewed in the UK media. For example, in December 2004 he vowed that Muslims would give the West "a 9/11, day after day after day," if Western governments did not change their policies.[1] He has been described as "closely linked to al-Qaeda"[2] — having released prepared statements from Osama bin Laden after the 1998 United States embassy bombings[3] — but also as the "Tottenham Ayatollah", "little more than a loudmouth," and "a figure of fun."[4]

In 2005, following the 7 July 2005 London bombings, The Times reported that "a dozen members" of his group Al-Muhajiroun "have taken part in suicide bombings or have become close to Al-Qaeda and its support network."[4] Shortly after, he left the UK, where he had sheltered for 20 years, for Lebanon. While there he was informed by the Home Office that he would not be allowed back into the UK.[5] Lebanon's state-run National News Agency said on 12 November 2010 that Bakri was among 54 people sentenced by a military court to life in prison with hard labour after being accused of acts of terrorism.[6] After the decision Bakri told reporters, he would "not spend one day in prison", and said, "I will not hand myself in to any court. I do not believe in the law in Britain as in Lebanon," It was reported on 14 November 2010 that he had been arrested by the Lebanese police and was being transferred to Beirut.[7]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 29 juni 2014 @ 12:33:14 #253
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_141676889
Dit was trouwens ook zo'n pareltje:

It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_141677013
Lieve mensen die we nog een beetje meer moeten vertroetelen.
pi_141679227
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:25 schreef Aloulou het volgende:
Ach gut, de Engeland ontvluchtte haatprediker Omar Bakri is in Libanon eerder opgepakt en wordt volgens de familie gemarteld...genoeg redenen voor de familie om nu asiel aan te vragen bij het verschrikkelijke ongelovige Groot-Brittanie ;( Dat ze die Bakri in Libanon een kogel in zijn achterhoofd jagen :Y

[..]

[..]

De dood voor een mening?
  zondag 29 juni 2014 @ 14:09:19 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_141679330
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De dood voor een mening?
Ja
pi_141679347
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja
:')
  zondag 29 juni 2014 @ 14:13:45 #258
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_141679431
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:25 schreef Aloulou het volgende:

[..]

[..]

Wat sluit deze post goed aan op de vorige:

quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:22 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wij hebben dit te lang niet meegemaakt dus wij snappen niet dat de haat en intenties 'echt' zijn. Hitler werd in de beginfase ook een jaartje in de cel gezet als 'gek' van een miniscuul partijtje. In delen van Syrie wordt dit soort gekkigheid al in de praktijk gebracht. ISIS heeft nooit van het begrip 'backfire' gehoord en beseft zich ook niet dat voor hen de situatie niet beter kan worden dan dit. Op een manier als deze vrijheid van meningsuiting/godsdienst hebben in een 'gastland' en getolereerd worden is ongehoord in de geschiedenis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 29 juni 2014 @ 15:03:09 #259
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141680844
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De dood voor een mening?
Nee voor zelfmoord, zag het leven in een cel niet meer zitten blijkbaar. Triest :{
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141685599
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 15:03 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee voor zelfmoord, zag het leven in een cel niet meer zitten blijkbaar. Triest :{
Hij komt toch in paradijs.
pi_141690807
"Zijn die terroristen van ISIS ook actief in Nederland?"

Sterker nog, hun politieke vleugel staat aan het hoofd van MinBuza.
pi_141690980
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef Autodefensa het volgende:
"Zijn die terroristen van ISIS ook actief in Nederland?"

Sterker nog, hun politieke vleugel staat aan het hoofd van MinBuza.
Flauwekul. Men zou alleen niet zo extreem moeten wijzen naar de vrijheid van religie, maar ook gewoon naar TBS moeten verwijzen wanneer er sprake is van gevaarlijke stoornissen in het religieuze spectrum.
pi_141693933
ik hoor nu wel allemaal knallen in de straat zou dat ook de ISIS wezen????
  zondag 29 juni 2014 @ 20:13:38 #264
117098 Hathor
Effe niet
pi_141694490
quote:
2s.gif Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Evertjan het volgende:
Dat zijn oranjedwazen.
  zondag 29 juni 2014 @ 20:15:22 #265
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_141694588
quote:
2s.gif Op zondag 29 juni 2014 20:05 schreef Evertjan het volgende:
Anti-Turkije
pi_141720505
quote:
AIVD houdt ernstig rekening met aanslagen op korte termijn
Dreiging jihadisten groter dan ooit

ZOETERMEER -

De potentiële dreiging die uitgaat van de jihadistische beweging tegen de Nederlandse democratische rechtsorde en samenleving is ,,groter dan ooit tevoren”, waarschuwt de AIVD. De geheime dienst houdt serieus rekening met terroristische aanslagen op korte termijn in ons land.

Dat staat in de maandag gepresenteerde nota ‘Transformatie van het jihadisme in Nederland’, waarin de geheime dienst een verontrustend beeld schetst van de slagkracht van jihadi’s in ons land. De jihadistische beweging in Nederland telt momenteel enkele honderden aanhangers en enkele duizenden sympathisanten. Volgens de geheime dienst is de aanzuigende werking van het jihadisme inmiddels zo extreem groot geworden dat ,,vele moslimjongeren in korte tijd van ‘meelopende’ sympathisanten uitgroeien tot keiharde strijders, die in Syrië deelnemen aan gruweldaden als standrechtelijke executies, massamoorden en het onthoofden van tegenstanders.”
Aanslagen

De geheime dienst vreest voor aanslagen op korte en middellange termijn in Nederland en andere Europese landen. Doelen zullen zijn onder meer de overheid zijn, maar minstens zoveel gevaar lopen specifieke bevolkingsgroepen zoals joden, sjiitische moslims of moslims die zich kritisch uitspreken tegen de jihadgangers.

,,Tekenend is dat moslims in Nederland die zich openlijk verzetten tegen de jihadgang naar Syrië en tegen de extreem onverdraagzame en antidemocratische opvattingen van het jihadisme steeds vaker virtueel en fysiek worden geïntimideerd”, aldus de geheime dienst, die daarbij refereert aan bekende moslims die momenteel zelfs niet zonder bewaking over straat kunnen. Ook voormalige moslimradicalen, die zich hebben afgekeerd van de gewelddadige ideologie, blijken ernstig te worden bedreigd, vertellen inlichtingenbronnen aan De Telegraaf.
Sociale media

Volgens de geheime dienst valt er nauwelijks op te treden tegen de jihadistische beweging, omdat er amper sprake is van centrale leiders. Sociale media hebben de radicalisering tot hoog tempo opgestuwd, zonder dat daarvoor specifieke leiders verantwoordelijk zijn.

De AIVD waarschuwt voor de professionalisering van de Nederlandse jihadisten, die volwaardig aansluiting hebben gevonden bij terroristische wereldspelers en –organisaties.

Het misbruik van sociale media is de voornaamste succesfactor in de explosieve groei van het aantal Nederlandse jihadi’s. ,,Naast de toegenomen professionaliteit en sterkere oriëntatie op een openlijk en provocatief activisme, heeft nog een andere ontwikkeling in korte tijd gezorgd voor een geheel nieuwe dynamiek binnen het Nederlandse jihadisme: het wijdverbreide gebruik van de sociale media. Jihadpropaganda is in elke vorm en in elke taal verkrijgbaar, van klassieke jihadistische werken in geschrift tot geluidsopnamen van lezingen van ideologen en filmpjes van de jihadistische strijd. Het is steeds professioneler en daardoor aantrekkelijker vormgegeven.”
Grote problemen

De AIVD wijst naar de makers achter de radicale website ‘De Ware Religie’ die het jihadvuur aanwakkeren in ons land. ,,Het groepje jihadisten achter De Ware Religie heeft inmiddels meerdere jihadistische websites, Twitter- en Facebookaccounts opgericht, die allemaal naar elkaar verwijzen. Zij zijn aan te merken als ‘regisseurs op de achtergrond’ die momenteel een belangrijke invloed hebben op het discours van de jihadistische beweging in Nederland. Ze zijn drijvende krachten doordat de informatie die zij verspreiden 24 uur per dag (online) bediscussieerd, afgekeurd of aangemoedigd en verder verspreid wordt.”

De leiderloze structuur is een nieuw fenomeen dat de overheid en de geheime dienst voor grote problemen stelt: ,,Deze structuur maakt de jihadistische beweging in Nederland flexibeler, wendbaarder en minder kwetsbaar voor ‘aanvallen’ van buiten. Het wegvallen van regisserende personen kan weliswaar tijdelijke en gedeeltelijke haperingen teweegbrengen, maar zeker niet de gehele jihadistische beweging structureel lamleggen. Binnen de jihadistische beweging is iedereen, vooral door middel van sociale media, in staat contact te leggen met iedereen – ook bijvoorbeeld met buitenlandse strijders. Gaten die ontstaan ten gevolge van bijvoorbeeld arrestaties of jihadgang van bepaalde personen met specifieke rollen bij mediacampagnes, logistieke activiteiten of fondsenwerving, kunnen snel worden opgevuld.”
Onaantastbaar

Jihadisten wanen zich ook strafrechtelijk onaantastbaar door de vele keren dat zij werden vrijgesproken en justitie in het stof beet. ,,De Nederlandse wet lijkt relatief weinig ruimte te bieden aan politie en justitie om in te grijpen. Dit geldt onder meer voor enkele jihadisten die in 2009 in Kenia zijn aangehouden in de buurt van de grens met Somalië. Wegens gebrek aan bewijs werd de zaak in Nederland geseponeerd. Ook in 2011 was dit het geval, toen enkele Nederlandse jihadisten in Pakistan werden aangehouden en door de Pakistaanse autoriteiten werden teruggestuurd naar Nederland. Er volgde geen rechtszaak.

Dergelijke ervaringen hebben de Nederlandse jihadisten gesterkt in hun zelfvertrouwen en gevoel van onaantastbaarheid. Dit blijkt onder andere uit de triomfantelijke tweet van een uitgereisde jihadist die in april 2014 aan de AIVD werd gericht. ‘De groeten uit Syrië! Jaren intensief gemonitord, 4x teruggestuurd en nu Pepsi drinkend in Syrië? Que pasa wat is er misgegaan?’”.
Deltaplan

De geheime dienst roept op tot een soort ‘Deltaplan tegen jihadisme’: ,,Binnen Nederland zal een nieuwe aanpak moeten worden gevonden om de weerstand tegen jihadisme te vergroten. Nieuwe preventieve en repressieve maatregelen zullen uit moeten gaan van de nieuwe structuur en het veranderde karakter van de jihadistische beweging in Nederland. Het zal om een geheel van maatregelen moeten gaan die de diverse overheidspartners in samenhang en onderlinge coördinatie moeten ontwikkelen en doorvoeren. Overheid, moslimgemeenschappen en samenleving als geheel staan voor de uitdaging om een nieuwe respons te ontwikkelen die effectief tegenwicht kan bieden aan de jihadistische beweging in Nederland, om te voorkomen dat deze een steeds grotere bedreiging kan vormen voor de Nederlandse democratische rechtsorde, de nationale veiligheid en de samenleving. Tegenmaatregelen vanuit de overheid en vanuit de islamitische gemeenschap zullen daarom van lange adem moeten zijn.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)oter_dan_ooit__.html

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2014 13:20:48 ]
  maandag 30 juni 2014 @ 13:22:55 #267
117098 Hathor
Effe niet
pi_141720574
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In principe hebben die lui geen reden meer om nog langer hier te blijven wonen, ik hoor net dat ISIS het Kalifaat heeft uitgeroepen, een droom wordt werkelijkheid. Welke rechtgeaarde jihadist wil daar nou niet wonen?
pi_141722266
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

In principe hebben die lui geen reden meer om nog langer hier te blijven wonen, ik hoor net dat ISIS het Kalifaat heeft uitgeroepen, een droom wordt werkelijkheid. Welke rechtgeaarde jihadist wil daar nou niet wonen?
SterkNikki twitterde op maandag 30-06-2014 om 07:32:20 NLse jihadsympathisanten roepen elkaar op FB op om naar islamitische staat te verhuizen #ISIS https://t.co/iyxrQ8tBo0 http://t.co/LAiFFR2IyW reageer retweet
Hier zou zelfs een subsidie voor moeten komen :)
pi_141722431
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

SterkNikki twitterde op maandag 30-06-2014 om 07:32:20 NLse jihadsympathisanten roepen elkaar op FB op om naar islamitische staat te verhuizen #ISIS https://t.co/iyxrQ8tBo0 http://t.co/LAiFFR2IyW reageer retweet
:D

En laten we ons ook vooral niet bemoeien met de situatie in Irak, zeker niet militair, zodat we ze geen reden geven om hier bij ons aanslagen te komen plegen.
  maandag 30 juni 2014 @ 14:25:27 #270
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_141722640
Oprotpremie. _O_
Say what?
  maandag 30 juni 2014 @ 14:28:05 #271
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141722729
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:19 schreef Igen het volgende:

[..]

:D

En laten we ons ook vooral niet bemoeien met de situatie in Irak, zeker niet militair, zodat we ze geen reden geven om hier bij ons aanslagen te komen plegen.
Alsof ze daar een reden voor nodig hebben (zie 711/Spanje).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  maandag 30 juni 2014 @ 14:46:05 #272
117098 Hathor
Effe niet
pi_141723363
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ben niet zo van het doneren, maar hier stop ik graag wat voor in de collectebus.
pi_141723384
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Alsof ze daar een reden voor nodig hebben (zie 711/Spanje).
Die aanslag in Spanje had waarschijnlijk te maken met de Spaanse deelname aan de oorlogen in Afghanistan en Irak.
  maandag 30 juni 2014 @ 14:54:41 #274
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141723671
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 14:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Die aanslag in Spanje had waarschijnlijk te maken met de Spaanse deelname aan de oorlogen in Afghanistan en Irak.
Ik bedoelde het jaar 711 (8e eeuw).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_141724342
Oftewel de rechterlijke macht wacht op een fikse aanslag en dan zullen de rechters eens kijken of ze misschien effectiever kunnen handelen tegen bijv. mensen die terugkeren uit Syrie.
Lekker is dat!
  maandag 30 juni 2014 @ 15:37:42 #276
168739 Red_85
'echt wel'
pi_141725136
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Was het maar waar, dan had je er nog om kunnen lachen.

Dit is dus wat je aantrekt wanneer je een kopje thee gaat drinken als autoriteit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_141732337
De vlinderreisjes hebben niet geholpen.
pi_141735739
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef Loekie1 het volgende:
Oftewel de rechterlijke macht wacht op een fikse aanslag en dan zullen de rechters eens kijken of ze misschien effectiever kunnen handelen tegen bijv. mensen die terugkeren uit Syrie.
Lekker is dat!
De rechterlijke macht interpreteert gewoon de wet. Dat die in jouw ogen tekort schiet kan je niet bij de rechters neerleggen.
  maandag 30 juni 2014 @ 20:07:48 #279
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141736079
Dan emigreren er eindelijk moslims en dan is het nog niet goed.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_141738085
Wie weet gaan we nog wel Razzia's krijgen in NL.
pi_141741896
Dat item net in Nieuwsuur... Je zou er serieus nog bijna bang van worden ook. Wat een stel mongolen..
pi_141746276
Het zijn de nieuwe nazis. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu jihadi's vandaan komen. Racistischer dan dat komen ze niet.
Whatever...
pi_141746499
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
Het zijn de nieuwe nazis. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu jihadi's vandaan komen. Racistischer dan dat komen ze niet.
Daarom vol erop. Religieuze indoctrinatie kunnen we niet tolereren. Deze mensen laten zich alleen tegenhouden als je ze dood maakt. Mensen die ideologisch geïndoctrineerd zijn, zoals nazi's, jagen zichzelf niet de dood in omdat ze niet per definitie in een hiernamaals geloven. Ze worden zeker niet na hun dood beloond voor hun daden.
pi_141753118
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2014 01:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Een combinatie van inteelt, indoctrinatie en algehele achterlijkheid.
Vooral een kwestie van intense haat gecombineerd met ziek in het hoofd zijn.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 01:33:15 #285
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141753578
De media zorgen wel weer lekker voor podium zeg. Iedere dag in het nieuws.. zelfs "aanhangers" interviewen etc.

Ik zie trouwens niet direct in waar deze aanhangers in NL een aanslag zouden willen plegen?
NL is nou niet echt actief irak/syrie aan het supporteren. Israel wel maar zo'n hot topic zijn die niet op dit moment.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141754211
dit begint nu wel een beetje eng te worden. ik deed het eerst lacherig af met 'het zal wel' maar dit... tering wat gebeurt er in ons land :/
There are only 151 Pokémon.
pi_141754233
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 02:51 schreef Eenskijken het volgende:
dit begint nu wel een beetje eng te worden. ik deed het eerst lacherig af met 'het zal wel' maar dit... tering wat gebeurt er in ons land :/
Vertel.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:14:37 #288
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_141757913
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:33 schreef MouzurX het volgende:
De media zorgen wel weer lekker voor podium zeg. Iedere dag in het nieuws.. zelfs "aanhangers" interviewen etc.

Ik zie trouwens niet direct in waar deze aanhangers in NL een aanslag zouden willen plegen?
NL is nou niet echt actief irak/syrie aan het supporteren. Israel wel maar zo'n hot topic zijn die niet op dit moment.
Ze proberen het vrije Syrische leger niet eens meer te promoten in deze berichtgeving dat is wel opmerkelijk.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_141757919
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Plus een fascinatie voor extreem geweld.
De schepper van hemel en aarde zal het zwarte gat wel voor ze gereserveerd hebben.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:17:08 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141757990
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 01:33 schreef MouzurX het volgende:

De ideologie van deze kornuiten is dat iedereen die niet minstens zo extremistisch als hen, ongelovig is en geëxecuteerd moet worden. Dat geldt dus voor ongelovigen, christenen en gematigde moslims.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_141758027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 02:51 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Heb ik iets gemist?
pi_141758061
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Juist.

En vooral macht.
pi_141758232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:19 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Juist.

En vooral macht.
Macht?
pi_141758277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

De ideologie van deze kornuiten is dat iedereen die niet minstens zo extremistisch als hen, ongelovig is en geëxecuteerd moet worden. Dat geldt dus voor ongelovigen, christenen en gematigde moslims.
Daarom is de enige oplossing om hetzelfde op hen toe te passen, ben ik bang ;( Nou ja, eerst natuurlijk wegsturen naar het voor hun beloofde land. Maar ze hebben hier niets te zoeken, en ze opsluiten heeft geen zin, tenzij je ongeoorloofde indoctrinatiepraktijken toe gaat passen om ze te hersenspoelen. Anders kun je ze net zo goed omleggen. Deze lui voegen niets toe en blijven altijd een gevaar voor hun omgeving.
pi_141758372
Ze zijn geestelijk al dood, robots van het kwade. Eigenlijk zou je meelij met ze moeten hebben.
  dinsdag 1 juli 2014 @ 11:32:38 #296
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_141758409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
Ze zijn geestelijk al dood, robots van het kwade. Eigenlijk zou je meelij met ze moeten hebben.
Goed en Kwaad zijn van die menselijke constructies.

Elke schurk is de held in zijn eigen verhaal.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_141758433
ISIS kent ook een groot aantal huurlingen/opportunisten. Mensen die totaal hebben gefaald in hun leven en al dan niet icm een psychiatrische afwijking het 'extremisme' omarmen in de hoop er beter van te worden / zichzelf te verrijken.
pi_141758436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daarom is de enige oplossing om hetzelfde op hen toe te passen, ben ik bang ;( Nou ja, eerst natuurlijk wegsturen naar het voor hun beloofde land. Maar ze hebben hier niets te zoeken, en ze opsluiten heeft geen zin, tenzij je ongeoorloofde indoctrinatiepraktijken toe gaat passen om ze te hersenspoelen. Anders kun je ze net zo goed omleggen. Deze lui voegen niets toe en blijven altijd een gevaar voor hun omgeving.
Daar is tbs voor.
pi_141758447
Ze zijn geestelijk dood omdat ze alleen maar instructies opvolgen, alleen maar uit zijn op vernietiging.
pi_141758470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 11:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daar is tbs voor.
Denk dat bij mensen als Mohammed B. TBS ook niet werkt. Extremistisch geloof is natuurlijk een waanidee, denken dat je na je dood beloond wordt voor je daden. Dat stamp je er niet uit met jaren TBS. En waarom zou je dat ook willen? Worden ze ooit productieve modelburgers die niet gevoelig zijn voor dit soort haatpraat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')