quote:Op maandag 16 juni 2014 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet erg verrassend als je ziet om welke users het gaat. Hopelijk volgt de AIVD en co dat soort topics (en dan uiteraard niet alleen maar op Fok) op de voet om potentiële ji-haat strijders en sympathisanten in de gaten te houden.
twitter:Elsevier twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:48:15Oproep tot steun voor #ISIS bij Iraakse ambassade in Den Haag: http://t.co/ESA7BQ6RZW http://t.co/Of0ll4tDbF reageer retweet
Wel chill voor de AIVD. Heb je meteen namen en rugnummers.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:Elsevier twitterde op maandag 16-06-2014 om 22:48:15Oproep tot steun voor #ISIS bij Iraakse ambassade in Den Haag: http://t.co/ESA7BQ6RZW http://t.co/Of0ll4tDbF reageer retweet
Ik neem aan dat dit niet door mag gaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Te makkelijk inderdaad, het blijven kneusjes, die ISIS-cheerleaders.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Wel chill voor de AIVD. Heb je meteen namen en rugnummers.
het volk bestaat uit alle mensen in irak en syrie, alleen de soennieten zouden isis aan de macht willen, maar het draait niet alleen om wat zij 'willen'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Wat nou als het volk een Islamtische staat wilt ? Wat nou als het volk heel blij is dat ISIS het land bestuurd ?
Dawla Islamiya baqia
Het volk mag daar niet blij mee zijn !! Democratie ! MURICA !!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Wat nou als het volk een Islamtische staat wilt ? Wat nou als het volk heel blij is dat ISIS het land bestuurd ?
Dawla Islamiya baqia
Irak heeft een meerderheid aan het soort moslims waar de ISIS sowieso een hekel aan heeft en dan zijn er ook nog Koerdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Dawla Islamiya baqia
Precies, moge de AIVD in grote getale aanwezig zijn om ze te registreren en vast te leggen op beeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Wel chill voor de AIVD. Heb je meteen namen en rugnummers.
juist wel door laten gaan.Observeren en registreren die lui.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet door mag gaan?
In het VK is het al verboden om je te affiliëren met ISIS.
Helaas voor jou zijn er al een hoop mensen op de vlucht geslagen voor de barbaarse randdebielen van ISIS. Ze msibruiken geloof voor hun gruweldaden, een gelovige zou zeggen dat dit het werk van de duivel is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Wat nou als het volk een Islamtische staat wilt ? Wat nou als het volk heel blij is dat ISIS het land
Dawla Islamiya baqia
Ik vraag me werkelijk af of ze het geloof misbruiken, het is en blijft altijd verdacht stil in de islamitische hoek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Helaas voor jou zijn er al een hoop mensen op de vlucht geslagen voor de barbaarse randdebielen van ISIS. Ze msibruiken geloof voor hun gruweldaden, een gelovige zou zeggen dat dit het werk van de duivel is.
Wat mij betreft laten ze niemand die voor ISIS vecht ooit meer terug in Europa. Sterker nog, wat mij betreft roeien we ISIS uit met wortel en tak. Ook in Nederland. Dit soort debielen is niet mee te discussieren.
En de moslims die dit steunen moeten zich schamen en heel snel daarheen verhuizen. Hier ben je niet op je plek.
onzin.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af of ze het geloof misbruiken, het is en blijft altijd verdacht stil in de islamitische hoek.
Naar mijn mening is dit dan ook de ware islam welke dagelijks het nieuws vult met wreedheden tegen andersdenkenden/gelovigen.
De gedachte dat satan er achter zit is helemaal zo gek niet.
het volk wil echter geen isis....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Dawla Islamiya baqia
Ja, en als je het niet wil, dan schieten we je dood en pleuren we je in een massagraf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:51 schreef OneOummah het volgende:
Dawla Islamiya baqia
Aldus de bange blanke man.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en als je het niet wil, dan schieten we je dood en pleuren we je in een massagraf.
Allah's strontvliegen zijn het. Een bende hoerenzonen.
Zeg bakfietsbobo, onder welke steen zit jij madeliefjes te kweken?quote:
Je bent wel erg geforceerd bezig nu..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zeg bakfietsbobo, onder welke steen zit jij madeliefjes te kweken?
Nee?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donder toch op joh.
Ga jij nu die smerige ratten verdedigen?
Jij bent tegen vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef Ringo het volgende:
Neem stelling en hang niet de lauwe hippie uit. Met je vrrrijheid van mmmeningsuitinggg.
Ik ben tegen slagroom zonder suiker. En tegen pastasaus uit een zakje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
Jij bent tegen vrijheid van meningsuiting?
Pas op, er zitten islamieten onder je bed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben tegen slagroom zonder suiker. En tegen pastasaus uit een zakje.
Welterusten, Gutmensch!
jawel, de meerderheid in irak zijn sjiieten en die haat isis. tevens steunen genoeg soennieten isis niet.quote:
Onschuldige burgers worden niet vermoord. Soldaten van de sjieten worden terecht vermoord voor hun gruweldaden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, en als je het niet wil, dan schieten we je dood en pleuren we je in een massagraf.
Allah's strontvliegen zijn het. Een bende hoerenzonen.
ISIS dood ook sjiitische burgers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:34 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Onschuldige burgers worden niet vermoord. Soldaten van de sjieten worden terecht vermoord voor hun gruweldaden.
Een bende hoerenzonen zijn mensen als bush en ze bende. En elk land dat samenwerkt met zulke massa moordenaars.
Sjieten hebben niks te willen, sjieten hebben jarenlang gruwelijke dingen gedaan. Tijd voor rechtvaardigheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef zaid het volgende:
[..]
jawel, de meerderheid in irak zijn sjiieten en die haat isis. tevens steunen genoeg soennieten isis niet.
Beetje generaliseren is dit wel he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Sjieten hebben niks te willen, sjieten hebben jarenlang gruwelijke dingen gedaan. Tijd voor rechtvaardigheid.
niet erger dan wat sommige soennieten deden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Sjieten hebben niks te willen, sjieten hebben jarenlang gruwelijke dingen gedaan. Tijd voor rechtvaardigheid.
ISIS dood zelfs kleine lieve kittens met fietskettingen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS dood ook sjiitische burgers.
Is dat zo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ISIS dood zelfs kleine lieve kittens met fietskettingen.
Als je alleen al bepaalde naam droeg, dan was dat al genoeg voor de sjieten om de meest gruwelijke dingen te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:38 schreef zaid het volgende:
[..]
niet erger dan wat sommige soennieten deden.
Weer zo een broodje aap verhaal..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ISIS dood zelfs kleine lieve kittens met fietskettingen.
ISIS is een terroristische organisatie, niet meer niet minder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:41 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Weer zo een broodje aap verhaal..
Leugens verspreiden... zijn ze hier goed in.
voor enkele sijeten ja, enkele soennieten hebben soortgelijke dingen gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:41 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Als je alleen al bepaalde naam droeg, dan was dat al genoeg voor de sjieten om de meest gruwelijke dingen te doen.
Ik raad jullie aan om te kijken waar de oorsprong van het sjisme ligt.
Zionistan gaat al jaren haar gang, en neemt land in dat niet van hen is. Overtreed keer op keer internationale wetten. En de wereld kijkt toe en is stil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
ISIS is een terroristische organisatie, niet meer niet minder.
Ik ben niet de wereld en als er iemand tegen het zionisme is dan ben ik het wel..quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:45 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Zionistan gaat al jaren haar gang, en neemt land in dat niet van hen is. Overtreed keer op keer internationale wetten. En de wereld kijkt toe en is stil.
Dat zijn ook criminelen ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:45 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Zionistan gaat al jaren haar gang, en neemt land in dat niet van hen is. Overtreed keer op keer internationale wetten. En de wereld kijkt toe en is stil.
Dat zijn de criminelen
dat praat isis niet goed...quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:45 schreef OneOummah het volgende:
[..]
Dat zijn de criminelen
Ik vraag me werkelijk af hoe men zo wreed wordt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben niet de wereld en als er iemand tegen het zionisme is dan ben ik het wel..
Maar dat neemt niet weg dat ISIS ook een terroristische organisatie is. Ze misbruiken de islam voor hun eigen perverse ideeën, manschappen van de duivel.
Een combinatie van inteelt, indoctrinatie en algehele achterlijkheid.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af hoe men zo wreed wordt.
Zoiets moet het wel zijn ja. Bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een combinatie van inteelt, indoctrinatie en algehele achterlijkheid.
Het was eerst crisis. Toen Portugal met Cristiano Ronaldo (cr) verloor was het ISIS. Catch my drift?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wel apart.. crISIS is voorbij en nu krijgen we ISIS.
Tja, dat is het makkelijke antwoord.quote:
Antwoord: een boek dat begint met de letter K.quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, dat is het makkelijke antwoord.
Graag geef ik je ook gelijk maar we hebben te maken met al shabaab-al nusra-al qaida-boko haram-isis-taliban, dat zijn dan de laatste zeer bekende groepen in het nieuws, ongetwijfeld zijn er nog meer 'onbekende' groepen.
Ze vechten allen voor de islam en daarnaast is er dan ook het sectarisch geweld van moslims onder elkaar.
Jongeren die in west europa geboren en getogen zijn, roepen hun steun uit voor die groepen, hoe kan het dat zijn dat isis die zulke wreedheden begaat steun vind onder westerse jongeren?
Daar zit een bron achter die hen voedt met deze gif, ze worden niet zomaar extremistisch.
Ik heb het ook gelezen. Dat was echt fantastisch. Toen ik het uit had direct maar even een bomgordel gekocht en me ingeschreven als vrijwilliger in Syrië.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Antwoord: een boek dat begint met de letter K.
Helemaal zoals de Profeet het zou willen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Dat was echt fantastisch. Toen ik het uit had direct maar even een bomgordel gekocht en me ingeschreven als vrijwilliger in Syrië.
Was niet echt een succes dus?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen. Dat was echt fantastisch. Toen ik het uit had direct maar even een bomgordel gekocht en me ingeschreven als vrijwilliger in Syrië.
Geen idee nog, ik hoop volgende week het vliegtuig te pakken. En onderweg m'n eerste succesje te boeken. Je hoort nog van me, als Allah swt het wil.quote:
De reacties onder het artikel zijn nog beter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef ReplaR het volgende:
Lekker sarcastisch stuk in de volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/(...)niets-te-maken.dhtml
ze zeggen dat ze vechten voor de islam, dat betekent niet dat het ook echt zo is... kinderen ontvoeren en dreigen te verkopen noem ik nou niet echt vechten voor de islam...quote:Op woensdag 18 juni 2014 02:31 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, dat is het makkelijke antwoord.
Graag geef ik je ook gelijk maar we hebben te maken met al shabaab-al nusra-al qaida-boko haram-isis-taliban, dat zijn dan de laatste zeer bekende groepen in het nieuws, ongetwijfeld zijn er nog meer 'onbekende' groepen.
Ze vechten allen voor de islam en daarnaast is er dan ook het sectarisch geweld van moslims onder elkaar.
Jongeren die in west europa geboren en getogen zijn, roepen hun steun uit voor die groepen, hoe kan het dat zijn dat isis die zulke wreedheden begaat steun vind onder westerse jongeren?
Daar zit een bron achter die hen voedt met deze gif, ze worden niet zomaar extremistisch.
Een verklaring. Persco!quote:-Trouw mag niet-
De meeste scooterdiefjes in ons land komen niet uit die regio. Lijkt me sterk dat ze dan sympathiseren voor een buitenlandse zaak. Ik denk zelfs dat het slag volk waar jij het over hebt niet eens weet of ze soennitisch zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een verklaring. Persco!Van zo'n roedel betweterige ex-scooterdiefjes.
De islamitische zaak is, net als de communistische, natie-overstijgend. Veel ISIS-strijders komen helemaal niet uit de regio Irak-Syrië. Dat zijn (in Europa geboren) Noord-Afrikanen en Indiërs, bekeerde Europeanen etc.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:35 schreef happinessfordogs het volgende:
De meeste scooterdiefjes in ons land komen niet uit die regio. Lijkt me sterk dat ze dan sympathiseren voor een buitenlandse zaak. Ik denk zelfs dat het slag volk waar jij het over hebt niet eens weet of ze soennitisch zijn.
Ik denk dat je te weinig van de kwestie afweet om deze discussie te kunnen voeren.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Ringo het volgende:
De islamitische zaak is, net als de communistische, natie-overstijgend. Veel ISIS-strijders komen helemaal niet uit de regio Irak-Syrië. Dat zijn (in Europa geboren) Noord-Afrikanen en Indiërs, bekeerde Europeanen etc.
Een allegaartje van buitenlandse sensatiezoekers, idealisten en psychopaten.
Tja, verlicht me dan, professor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik denk dat je te weinig van de kwestie afweet om deze discussie te kunnen voeren.
Hij heeft geen woord teveel gezegd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:55 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik denk dat je te weinig van de kwestie afweet om deze discussie te kunnen voeren.
Ik denk dat je verhaal zeker steekhoudend is, het gaat immers idd om een islamitisch ideaal, namelijk het stichten van een kalifaat, niet om een buitenlandse zaak om een 'onderdrukker' af te zetten.quote:
Dat ideaal van een kalifaat maakt alles goed?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je verhaal zeker steekhoudend is, het gaat immers idd om een islamitisch ideaal, namelijk het stichten van een kalifaat, niet om een buitenlandse zaak om een 'onderdrukker' af te zetten.
Nee, dan begrijp je me wellicht verkeerd, het is gewoon een gruwel om te lezen en te zien wat er gebeurt daarquote:Op donderdag 19 juni 2014 01:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ideaal van een kalifaat maakt alles goed?
quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
De islamitische zaak is, net als de communistische, natie-overstijgend. Veel ISIS-strijders komen helemaal niet uit de regio Irak-Syrië. Dat zijn (in Europa geboren) Noord-Afrikanen en Indiërs, bekeerde Europeanen etc.
Een allegaartje van buitenlandse sensatiezoekers, idealisten en psychopaten.
Je geeft die losers teveel eer met "koning van de straat". Het zijn zielige nietsnutten, die in het werkelijke leven echt hélemaal NIETS klaarspelen. Een VMBO-diploma is vaak al te moeilijk voor ze en over meer dan 2 hersencellen beschikken ze niet.quote:Was je hier eerst de Koning van de Straat, aan de rand van de goot, gaat het slechter en slechter met je, ontmoet je nieuwe vrienden met een sterk en overtuigend verhaal over de God van je ouders en je voorouders, en die nieuwe vrienden weten je haat tegen Westers gezag en cultuurnormen handig te voeden, je komt tot het besef dat je een Ander Mens moet worden, beter en sterker, vol van heilig vuur en woeste strijdlust.
De stap van bontkraag naar bidjurk is niet zo groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |