Was het maar waar, dan had je er nog om kunnen lachen.quote:
De rechterlijke macht interpreteert gewoon de wet. Dat die in jouw ogen tekort schiet kan je niet bij de rechters neerleggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:15 schreef Loekie1 het volgende:
Oftewel de rechterlijke macht wacht op een fikse aanslag en dan zullen de rechters eens kijken of ze misschien effectiever kunnen handelen tegen bijv. mensen die terugkeren uit Syrie.
Lekker is dat!
Daarom vol erop. Religieuze indoctrinatie kunnen we niet tolereren. Deze mensen laten zich alleen tegenhouden als je ze dood maakt. Mensen die ideologisch geïndoctrineerd zijn, zoals nazi's, jagen zichzelf niet de dood in omdat ze niet per definitie in een hiernamaals geloven. Ze worden zeker niet na hun dood beloond voor hun daden.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef Spanky78 het volgende:
Het zijn de nieuwe nazis. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu jihadi's vandaan komen. Racistischer dan dat komen ze niet.
Vooral een kwestie van intense haat gecombineerd met ziek in het hoofd zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Een combinatie van inteelt, indoctrinatie en algehele achterlijkheid.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:51 schreef Eenskijken het volgende:
dit begint nu wel een beetje eng te worden. ik deed het eerst lacherig af met 'het zal wel' maar dit... tering wat gebeurt er in ons land :/
Ze proberen het vrije Syrische leger niet eens meer te promoten in deze berichtgeving dat is wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:33 schreef MouzurX het volgende:
De media zorgen wel weer lekker voor podium zeg. Iedere dag in het nieuws.. zelfs "aanhangers" interviewen etc.
Ik zie trouwens niet direct in waar deze aanhangers in NL een aanslag zouden willen plegen?
NL is nou niet echt actief irak/syrie aan het supporteren. Israel wel maar zo'n hot topic zijn die niet op dit moment.
Plus een fascinatie voor extreem geweld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van intense haat gecombineerd met ziek in het hoofd zijn.
De ideologie van deze kornuiten is dat iedereen die niet minstens zo extremistisch als hen, ongelovig is en geëxecuteerd moet worden. Dat geldt dus voor ongelovigen, christenen en gematigde moslims.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:33 schreef MouzurX het volgende:
De media zorgen wel weer lekker voor podium zeg. Iedere dag in het nieuws.. zelfs "aanhangers" interviewen etc.
Ik zie trouwens niet direct in waar deze aanhangers in NL een aanslag zouden willen plegen?
NL is nou niet echt actief irak/syrie aan het supporteren. Israel wel maar zo'n hot topic zijn die niet op dit moment.
Wat is er gebeurd dan? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:51 schreef Eenskijken het volgende:
dit begint nu wel een beetje eng te worden. ik deed het eerst lacherig af met 'het zal wel' maar dit... tering wat gebeurt er in ons land :/
Juist.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van intense haat gecombineerd met ziek in het hoofd zijn.
Daarom is de enige oplossing om hetzelfde op hen toe te passen, ben ik bangquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
De ideologie van deze kornuiten is dat iedereen die niet minstens zo extremistisch als hen, ongelovig is en geëxecuteerd moet worden. Dat geldt dus voor ongelovigen, christenen en gematigde moslims.
Goed en Kwaad zijn van die menselijke constructies.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
Ze zijn geestelijk al dood, robots van het kwade. Eigenlijk zou je meelij met ze moeten hebben.
Daar is tbs voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom is de enige oplossing om hetzelfde op hen toe te passen, ben ik bangNou ja, eerst natuurlijk wegsturen naar het voor hun beloofde land. Maar ze hebben hier niets te zoeken, en ze opsluiten heeft geen zin, tenzij je ongeoorloofde indoctrinatiepraktijken toe gaat passen om ze te hersenspoelen. Anders kun je ze net zo goed omleggen. Deze lui voegen niets toe en blijven altijd een gevaar voor hun omgeving.
Denk dat bij mensen als Mohammed B. TBS ook niet werkt. Extremistisch geloof is natuurlijk een waanidee, denken dat je na je dood beloond wordt voor je daden. Dat stamp je er niet uit met jaren TBS. En waarom zou je dat ook willen? Worden ze ooit productieve modelburgers die niet gevoelig zijn voor dit soort haatpraat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |