SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door Fopje op 15-06-2014 14:40:47 ]De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
Tnx!quote:
9e als in negendequote:
Pas ik aan op de wikiquote:Op zondag 15 juni 2014 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Er staat een fout in de OP: Die van ronde 8a: 006: Grou (Friesland) door gebrokenglas/Peterhei
Ik heb die verplaatsing alleen gedaan en niet samen met Peterhei.
8d02 Durgerdam moet Dagoduck/Peterhei zijn.quote:
Hangt af van hoe lang dit goed blijft gaan. Zijn we 10 verplaatsingen verder zonder kwijtraken, dan is het een officiële nieuwe ronde?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
9e als in negende
of dit 8F wordt valt nog te bezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Succes
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef nofxtbr het volgende:
Wat is er mis met door gras passeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Succes100.000 katjes
Fuck the EBU!
ga daar morgen heen dus....quote:Op zondag 15 juni 2014 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
You just read my mind
Ik ben dat serieus aan het overwegen
Dan ben je me voor, want ik ga morgen even bijkomen van een nachtje doorhalenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef -gt- het volgende:
[..]
ga daar morgen heen dus....
kan zijn dat ik je voor ben *als stok er nog ligt*
Ik zie dan ook een uitgelezen kans voor jou om hem weer van dat eiland af te halenquote:Op zondag 15 juni 2014 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je me voor, want ik ga morgen even bijkomen van een nachtje doorhalen
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zie dan ook een uitgelezen kans voor jou om hem weer van dat eiland af te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Naar Texel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Uzelfs de stuk is oranje!
Of te wel.. ik heb hem..
Mooi, ik ben benieuwd waar hij belandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Of te wel.. ik heb hem..
Ik ook..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mooi, ik ben benieuwd waar hij beland
Zit nog te twijfelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:04 schreef Maringo het volgende:
Al ingekocht, Kat?
http://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
24 augustus naar Hoorn?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen
Moet eerst maar van mijn huidige verlost worden...
Ook in België?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan kan je hem helemaal goed gebruiken om dat hele eind te reizen!
Zolang er een OV paal staat, kan het.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook in België?
Ben dan trouwens met de auto
Heb je hem wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef Barreltje het volgende:
Of te wel.. ik heb hem..
Toch is het zo. Kan je zien op een kaartje die Tara tegenwoordig niet meer maakt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Gelderland is geen provincie volgens OP. Tenminste, die conclusie trek ik. Ik kan me niet voorstellen dat 't ding door alle Gelderse gemeentes is geweest.
Ik zie het. Nou veel plezier ermee dan, ik ga niet het halve land doorrijden, of ik moet er toevallig in de buurt zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is het zo. Kan je zien op een kaartje die Tara tegenwoordig niet meer maakt.
Er zijn weinig tot geen nieuwe gemeentes geweest in de tussentijdquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is het zo. Kan je zien op een kaartje die Tara tegenwoordig niet meer maakt.
Het is niet verplicht hem naar een gemeente te brengen die nog niet is geweestquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie het. Nou veel plezier ermee dan, ik ga niet het halve land doorrijden, of ik moet er toevallig in de buurt zijnmocht ie ooit hier in de buurt komen weet ik wel een leuke plek
Er zijn nog genoeg plaatsen die moeten in Gelderland, tenminste, als je per se aan lijstjes meedoet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zie het. Nou veel plezier ermee dan, ik ga niet het halve land doorrijden, of ik moet er toevallig in de buurt zijnmocht ie ooit hier in de buurt komen weet ik wel een leuke plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel fietsplezier Nattekat
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:42 schreef Barreltje het volgende:
jajajaj!
een leven enzo![]()
de stok heeft een plekkie gekregen in een af te strepen dorp.The game goes on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel fietsplezier Nattekat
Professioneel gifmenger.
jajajaj!
een leven enzo![]()
de stok heeft een plekkie gekregen in een af te strepen dorp.HeldinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel fietsplezier Nattekat
Morgenochtend maar op weg
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]Je verwacht het onmogelijke van hem..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vraagt aan kleptomaan toch niet of ie de volgende keer niet meer wilt stelen.
Je deed het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Doe ik het een keer niet is het weer niet goed
quote:
jajajaj!
een leven enzo![]()
de stok heeft een plekkie gekregen in een af te strepen dorp.Mooi, ik werd gewoon een beetje ongerust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel fietsplezier Nattekat
Bedankt voor de verplaatsing!@In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn weinig tot geen nieuwe gemeentes geweest in de tussentijd
En veel gedoe met verdwenen stokken
Kaartje komt heus weer terug als we weer gemeentes gaan afstrepen.
[..]
Het is niet verplicht hem naar een gemeente te brengen die nog niet is geweest
Alraait. Dan hou ik dit topic in de gaten, vind het wel leuk om te volgen. Ik weet hier wel een leuke spot.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg plaatsen die moeten in Gelderland, tenminste, als je per se aan lijstjes meedoet.
Zie: http://fokstok.maringo.nl
Je ging toch fietsen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Mooie dag om niet met de trein te gaan
Alles rond Leiden ligt plat.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lui ben ik nou ook weer niet
[ afbeelding ]
Gelijk uitleggen wat fok is en mee laten spelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef Nattekat het volgende:
En dan staat er een groepje bij mijn fiets bij de super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |