SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 16-06-2014 23:01:19 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Succes vandaag allemaal!!!
Op mooie tijden, het is heerlijk weer. Trek wel zo min mogelijk kleding aan want echt koud is het niet
Ik heb vanmorgen voor het eerst meegelopen met de zondag training van mijn loopgroep. Was gezellig. Me wel weer zitten ergeren aan mensen die de hele tijd door de instructies heen lullen waardoor ik de helft mis.
We gaan wel een halve marathon groepje vormen, dat is wel leukHelaas lopen zij hem een maand na mij dus ik moet wel mijn trainingen een beetje zelf aanpassen. Maar volgens mij speelt dat alleen bij de duurlopen. En dan kan ik gewoon wat eerder beginnen en vast 3 km lopen bijv. Loop ik daarna wel iets dat meer in hun schema past
edit: en nu: hongerrrrrr!
[ Bericht 1% gewijzigd door Murmeli op 15-06-2014 11:44:29 ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee joh! Met reliëfletters en alles! Ik vind 'm leuk!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is geen medaille maar een sjoelsteen.
Lelijk.
En origineler als een standaard medaille die je in een winkel koopt, met zo'n oppak-dingetje erop.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Blikken medailles met een sticker vind ik ook niet geweldig, maar deze sjoelsteen vind ik nog minder. Alleen als blijkt dat de reliëfletters uitgehakt zijn door een derdewereldkindslaaf wil ik mijn mening heel misschien nog herzien.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee joh! Met reliëfletters en alles! Ik vind 'm leuk!
En origineler als een standaard medaille die je in een winkel koopt, met zo'n oppak-dingetje erop.
Mooiste medaille die ik heb is die van cd CPC 2013 HM en de Westland Marathon 2014.![]()
Goh, m'n mooiste… Die van de CPC zijn erg mooi, maar de laatste van de Marikenloop ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Blikken medailles met een sticker vind ik ook niet geweldig, maar deze sjoelsteen vind ik nog minder. Alleen als blijkt dat de reliëfletters uitgehakt zijn door een derdewereldkindslaaf wil ik mijn mening heel misschien nog herzien.
Mooiste medaille die ik heb is die van cd CPC 2013 HM en de Westland Marathon 2014.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De herinneringen aan de wedstrijd maakt een medaille mooi, niet het materiaal waar ie van gemaakt is (tenzij het edelmetaal is, dan is het een ander verhaal).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
^^ ik vind m tof!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee joh! Met reliëfletters en alles! Ik vind 'm leuk!
En origineler als een standaard medaille die je in een winkel koopt, met zo'n oppak-dingetje erop.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
De medaille van Leiden is ook mooi
Voor mij is het taperen begonnen. Mag vandaag 30 minuutjes gaan rennen, maar zelfs daar zie ik een beetje tegenop. Ik ben een beetje misselijk van de 2 speciaalbiertjes van gisterenBlijkbaar kan ik daar toch echt slecht tegen, drink ook bijna nooit dus dat helpt niet natuurlijk.
Maar goed, ik heb na het coachen vanmorgen als hoge uitzondering niets meer te doen vandaag! Dus ik kan rustig nog even op de bank blijven en zin maken..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je hebt gelijk, die was ook leuk! Daar heb ik er twee van!quote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind de medaille van de B2B vorig jaar vrij geslaagd.
En die van dit jaar gaat ook mooi worden, dan is het plaatje weer anders, dan ligt de brug in puin (na de oorlog, dit jaar 70 jaar geleden).quote:De medaille van de Rabo Bridge to Bridge krijgt dit jaar een heel bijzonder historisch tintje. Op het eremetaal voor de editie van 2014 is een afbeelding van de verwoeste John Frost Brug afgebeeld. De John Frost Brug, een van de iconen van het Bridge-parcours, bleek in september 1944 Een brug te ver en de brug en de stad werden daarmee synoniem voor een onontkoombare nederlaag. In 1984, veertig jaar na de beroemde slag om Arnhem, werd Bridge to Bridge namelijk voor het eerst georganiseerd. Op deze wijze wordt stil gestaan bij het 70-jarig jubileum van de Slag om Arnhem en wordt de link tussen de Rabo Bridge to Bridge en de Slag om Arnhem zichtbaar.
[ Bericht 33% gewijzigd door Guppy op 15-06-2014 12:33:33 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De Gaasperplasrun was niet wat ik er van hoopte.![]()
Vond mn ritme niet. 10 KM in ongeveer 43.35. Maar weer snel vergeten![]()
En nog de trein op 10 seconden gemist ook
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Helaas, er zijn van die dagen. Hoewel het in mijn ogen nog altijd een meer dan respectabele tijd is!quote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef _MvN_ het volgende:
Vond mn ritme niet. 10 KM in ongeveer 43.35. Maar weer snel vergeten
Had je maar harder moeten lopen.quote:En nog de trein op 10 seconden gemist ook
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Schaam je, waardeloze tijd zeg! sjemig, was het een wandeltocht ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef _MvN_ het volgende:
Vond mn ritme niet. 10 KM in ongeveer 43.35. Maar weer snel vergeten![]()
En nog de trein op 10 seconden gemist ook
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oeh die B2B medaille wordt vast mooi.
Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die neiging heb ik ook heel erg.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Guard het volgende:
Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die hadden ze ook idd. deden 10 man aan mee.Geen succes volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schaam je, waardeloze tijd zeg! sjemig, was het een wandeltocht ofzo?
En klopt Wolve. De volgende keer zal ik in plaats van mijn garmin een overzicht meenemen van de treintijden, misschien ga ik daar sneller van lopen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Het was sowieso wel een leuke loop! Niet al teveel deelnemers, maar genoeg om bij anderen aan te kunnen haken.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Guard het volgende:
Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.![]()
Ik denk er nog even over na, maar de kans is best aanwezig dat ik het toch doe.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als ik er al ga lopen ga ik het rustig aan doen. Week eerder is het knallen op de TTM, B2B lijkt me wel een mooie om het taperen in te luidenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het was sowieso wel een leuke loop! Niet al teveel deelnemers, maar genoeg om bij anderen aan te kunnen haken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat Guard zegt!!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef Guard het volgende:
De herinneringen aan de wedstrijd maakt een medaille mooi, niet het materiaal waar ie van gemaakt is (tenzij het edelmetaal is, dan is het een ander verhaal).'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb sowieso niet zoveel met medailles. Die verdwijnen ook instant ergens in een lade ofzo... Ben dan ook erg blij met mijn (hondslelijke) mok van m'n M. Kan ik elke ochtend m'n koffie uit drinken en denken 'heb ik toch maar mooi gedaan!'
Ja doei.![]()
Kijk, dát zijn mooie medailles.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die was ook leuk! Daar heb ik er twee van!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de Rotterdamse Bruggenloop dat ook eens doet, met de Van Brienenoord erop.![]()
Ik wil ook wel een mok als aandenken! Van een lokaal loopje heb ik een bidon, maar omdat die georganiseerd werd door een stichting voor verslavingszorg, staat die naam er groot op. Dat is dan weer een beetje jammer![]()
![]()
en past het? Dan hoef ik zelf niet te kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Guard het volgende:
Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil ook wel een mok als aandenken! Van een lokaal loopje heb ik een bidon, maar omdat die georganiseerd werd door een stichting voor verslavingszorg, staat die naam er groot op. Dat is dan weer een beetje jammer![]()
![]()
Twee weken, moet kunnen om dan een rustige 6 of 10 EM af te werken.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
en past het? Dan hoef ik zelf niet te kijken.
Wel (min of meer) historisch correct, soort van eigen operatie Market Garden, om vervolgens door te gaan richting Berlijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het zou een mooi loopje kunnen zijn op marathon tempo als testje.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik er al ga lopen ga ik het rustig aan doen. Week eerder is het knallen op de TTM, B2B lijkt me wel een mooie om het taperen in te luiden![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Twee weken, moet kunnen om dan een rustige 6 of 10 EM af te werken.
Wel (min of meer) historisch correct, soort van eigen operatie Market Garden, om vervolgens door te gaan richting Berlijn
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ghehehequote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil ook wel een mok als aandenken! Van een lokaal loopje heb ik een bidon, maar omdat die georganiseerd werd door een stichting voor verslavingszorg, staat die naam er groot op. Dat is dan weer een beetje jammer
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Finish!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanavond meer, eerst vrienden binnenjuichen!![]()
Hats, zo'n verslavingszorg bidon zou hier geen kwaad kunnenNa net aan de Rioja te hebben verwerkt na dé overwinning vrijdag, staat er nu Nederlands Bierfestival op de planning vanmiddag.
Ik ga ook echt weer hardlopen hoor![]()
En fotootjes van Tibidabo posten![]()
![]()
Ach, mijn broer moet zometeen rijden naar m'n ouders, zodat ik biertjes kan drinkenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:09 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Hats, zo'n verslavingszorg bidon zou hier geen kwaad kunnenNa net aan de Rioja te hebben verwerkt na dé overwinning vrijdag, staat er nu Nederlands Bierfestival op de planning vanmiddag.
Ik ga ook echt weer hardlopen hoor![]()
En fotootjes van Tibidabo posten
Veel plezier! Er staan leuke brouwers! Volgend jaar ben ik er weer bij![]()
![]()
dat hadden wij vrijdag ook, heel groot adelante eropquote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil ook wel een mok als aandenken! Van een lokaal loopje heb ik een bidon, maar omdat die georganiseerd werd door een stichting voor verslavingszorg, staat die naam er groot op. Dat is dan weer een beetje jammer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Eigenlijk moet er gewoon een lading wodka in, omdat het kanquote:Op zondag 15 juni 2014 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hadden wij vrijdag ook, heel groot adelante erop![]()
![]()
Lekker stip!
Gogo en Mossel en de rest die nog gaan lopen ook ontzettend veel plezier vandaag!
Ik ga op vakantie en neem mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Jero_nimo op 15-06-2014 14:29:02 ]![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker stip!
Gogo en Mossel en de rest die nog gaan lopen ook ontzettend veel plezier vandaag!
Ik ga op vakantie en neem mee...Wij zijn al lang weer gefinished hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mossel staat te douchen en ik zit lekker bij mijn ouders in de tuin.
Fijne vakantie, waar gaat de reis naartoe?![]()
Hoe was het?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wij zijn al lang weer gefinished hoor.mossel staat te douchen en ik zit lekker bij mijn ouders in de tuin.
Fijne vakantie, waar gaat de reis naartoe?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haha, maar wel genoten dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wij zijn al lang weer gefinished hoor.mossel staat te douchen en ik zit lekker bij mijn ouders in de tuin.
We gaan een weekje naar Normandië, direct aan Omaha beach. Lijkt me erg indrukwekkend daar. En natuurlijk lekker lopen over het strand enzo.![]()
Hoe ging het bij jou?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
En Mossel: tipje vd sluier?![]()
Ben ook benieuwd!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, dat was een hele fijne Halve Marathon van Amersfoort![]()
Vooraf even met Mosselmossel gekletst, terwijl Gogo al in het startvak stond.
Na de start verliep eigenlijk alles volgens plan. De eerste kilometers nog wat onrustig (inhalen, ingehaald worden) maar toen we na 3,5km de polder in gingen kon ik lekker uit de wind aanhaken bij groepjes.
Na 10km begon een stuk wind mee, en daar kon ik lekker doorgaan. Dat stuk liep ook langs Hoogland, dus veel zwaaien naar bekendenAltijd leuk zo'n thuiswedstrijd.
Na 17km begon het stuk langs het spoor en daar begon ik het toch wel zwaar te krijgen. De laatste 2km gingen dwars door de binnenstad. Erg leuk, erg veel publiek, maar ook zwaar met al die klinkerstraatjes en veel hobbels.
Ik heb heel lang rond mijn PR gelopen, maar uiteindelijk er toch 14 seconden boven geeindigd. Jammer, maar ik heb niet het idee dat ik ergens iets heb laten liggen. Dit was voor nu gewoon het maximale en dat voelt erg goed.
Na afloop nog even met Gogo en Mossel gekletst. Gogo: Netjes gedaan en Mossel: Wow![]()
Maar dat mogen ze uiteraard zelf vertellen.
McTwente heb ik jammer genoeg niet gespot.
Al met al: Topdag, en heel tevreden met 1:49:59
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf zaterdag een 13.3 km wedstrijd.. lekkere afstand ookGa ik op snelheid van de 10 weg ga ik het niet redden. Ik denk dan dat ik het beste wegga op iets sneller dan LDL en dan halverwege maar aankijk.. misschien beter nog wachten tot de laatste 3 km om te gaan versnellen.
Lastig in te schatten eigenlijk.Eindtijd ook, geen idee.
Laatste 10k is geen voorbeeld want die heb ik onnoemelijk verkloot dus die tijd is geen ijkpunt. Misschien dat ik maar gewoon 90 minuten aanhou.
/zenuwen /voorpretIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Doe eens vertellen hoe het ging dan??quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:52 schreef GlenHighland het volgende:
Al met al: Topdag, en heel tevreden met 1:49:59
Jij bent ook echt sterker geworden het afgelopen jaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: