Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck. We hebben zes teams, die inmiddels al wel vol zitten. Maar er zijn altijd afzeggers, blessures, whatever, dus we hebben ook nog mensen nodig voor de reservelijst. PM MaleDuck dus!
Succes vandaag allemaal!!! Op mooie tijden, het is heerlijk weer. Trek wel zo min mogelijk kleding aan want echt koud is het niet
Ik heb vanmorgen voor het eerst meegelopen met de zondag training van mijn loopgroep. Was gezellig. Me wel weer zitten ergeren aan mensen die de hele tijd door de instructies heen lullen waardoor ik de helft mis. We gaan wel een halve marathon groepje vormen, dat is wel leuk Helaas lopen zij hem een maand na mij dus ik moet wel mijn trainingen een beetje zelf aanpassen. Maar volgens mij speelt dat alleen bij de duurlopen. En dan kan ik gewoon wat eerder beginnen en vast 3 km lopen bijv. Loop ik daarna wel iets dat meer in hun schema past
edit: en nu: hongerrrrrr!
[ Bericht 1% gewijzigd door Murmeli op 15-06-2014 11:44:29 ]
Nee joh! Met reliëfletters en alles! Ik vind 'm leuk!
En origineler als een standaard medaille die je in een winkel koopt, met zo'n oppak-dingetje erop.
Blikken medailles met een sticker vind ik ook niet geweldig, maar deze sjoelsteen vind ik nog minder. Alleen als blijkt dat de reliëfletters uitgehakt zijn door een derdewereldkindslaaf wil ik mijn mening heel misschien nog herzien.
Mooiste medaille die ik heb is die van cd CPC 2013 HM en de Westland Marathon 2014.
Blikken medailles met een sticker vind ik ook niet geweldig, maar deze sjoelsteen vind ik nog minder. Alleen als blijkt dat de reliëfletters uitgehakt zijn door een derdewereldkindslaaf wil ik mijn mening heel misschien nog herzien.
Mooiste medaille die ik heb is die van cd CPC 2013 HM en de Westland Marathon 2014.
Goh, m'n mooiste… Die van de CPC zijn erg mooi, maar de laatste van de Marikenloop ook.
De herinneringen aan de wedstrijd maakt een medaille mooi, niet het materiaal waar ie van gemaakt is (tenzij het edelmetaal is, dan is het een ander verhaal).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Voor mij is het taperen begonnen. Mag vandaag 30 minuutjes gaan rennen, maar zelfs daar zie ik een beetje tegenop. Ik ben een beetje misselijk van de 2 speciaalbiertjes van gisteren Blijkbaar kan ik daar toch echt slecht tegen, drink ook bijna nooit dus dat helpt niet natuurlijk.
Maar goed, ik heb na het coachen vanmorgen als hoge uitzondering niets meer te doen vandaag! Dus ik kan rustig nog even op de bank blijven en zin maken..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Je hebt gelijk, die was ook leuk! Daar heb ik er twee van!
En die van dit jaar gaat ook mooi worden, dan is het plaatje weer anders, dan ligt de brug in puin (na de oorlog, dit jaar 70 jaar geleden).
quote:
De medaille van de Rabo Bridge to Bridge krijgt dit jaar een heel bijzonder historisch tintje. Op het eremetaal voor de editie van 2014 is een afbeelding van de verwoeste John Frost Brug afgebeeld. De John Frost Brug, een van de iconen van het Bridge-parcours, bleek in september 1944 Een brug te ver en de brug en de stad werden daarmee synoniem voor een onontkoombare nederlaag. In 1984, veertig jaar na de beroemde slag om Arnhem, werd Bridge to Bridge namelijk voor het eerst georganiseerd. Op deze wijze wordt stil gestaan bij het 70-jarig jubileum van de Slag om Arnhem en wordt de link tussen de Rabo Bridge to Bridge en de Slag om Arnhem zichtbaar.
[ Bericht 33% gewijzigd door Guppy op 15-06-2014 12:33:33 ]
Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef _MvN_ het volgende: De Gaasperplasrun was niet wat ik er van hoopte. Vond mn ritme niet. 10 KM in ongeveer 43.35. Maar weer snel vergeten
Helaas, er zijn van die dagen. Hoewel het in mijn ogen nog altijd een meer dan respectabele tijd is!
Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef _MvN_ het volgende: De Gaasperplasrun was niet wat ik er van hoopte. Vond mn ritme niet. 10 KM in ongeveer 43.35. Maar weer snel vergeten
En nog de trein op 10 seconden gemist ook
Schaam je, waardeloze tijd zeg! sjemig, was het een wandeltocht ofzo?
Oeh die B2B medaille wordt vast mooi. Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Guard het volgende: Oeh die B2B medaille wordt vast mooi. Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.
Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef Guard het volgende: Oeh die B2B medaille wordt vast mooi. Eens goed nadenken of dat in mijn voorbereiding past, want voor een medaille met zo'n verhaal ben ik bereid me in te schrijven.
Het was sowieso wel een leuke loop! Niet al teveel deelnemers, maar genoeg om bij anderen aan te kunnen haken.
Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef Guard het volgende: De herinneringen aan de wedstrijd maakt een medaille mooi, niet het materiaal waar ie van gemaakt is (tenzij het edelmetaal is, dan is het een ander verhaal).
Wat Guard zegt!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'