Keske Hondaquote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Jongens, wisten jullie al dat Honda ooit bij VVV speelde in de Eredivisie?
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVVquote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Of Suarez bij Groningenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVV![]()
Straks ga je nog beweren dat Ronaldo bij PSV heeft gespeeld.
ik moet lachenquote:
Straks gaat die nog beweren dat Romario bij PSV heeft gespeeld en suarez bij Ajaxquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVV![]()
Straks ga je nog beweren dat Ronaldo bij PSV heeft gespeeld.
ókázákiquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator heeft zich niet goed voorbereid hoe hij die namen van de japanners moet uitspreken. De alleen honda heeft hij goed. Ik vind dat eigenlijk wel erg...
yi-long is het met mijn eens.
Inderdaadquote:
Echtwaar? Die Keshjke bedoel je?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Komt doordat Frankie hele dagen besteedt aan het uit het hoofd leren van nutteloze feitjes. Geen tijd meer over.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator heeft zich niet goed voorbereid hoe hij die namen van de japanners moet uitspreken. De alleen honda heeft hij goed. Ik vind dat eigenlijk wel erg...
yi-long is het met mijn eens.
Ga dan Sporza kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:20 schreef BB-King het volgende:
Waarom zegt de commentator telkens ojee ojee?
Zit hem iets dwars?
quote:
vlaams.quote:
Hij heeft een knoop in z'n lul, net als hoe Max Westerman altijd kijkt.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:20 schreef BB-King het volgende:
Waarom zegt de commentator telkens ojee ojee?
Zit hem iets dwars?
Belgisch is geen taal. Bedoel je soms Vlaams?quote:
Afrika...quote:Op zondag 15 juni 2014 03:22 schreef Trebo het volgende:
Dat Ivoorkust heh, daar snap je toch geen reet van. Een elftal vol spelers uit topclubs en het is gewoon echt janken met de pet op.
Maar wel een grappig topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een grappige post geplaatst.
Ze hebben een type Xavi nodig op het middenveld. Iemand met een brein en wat inzicht + overzicht.quote:
neeneequote:
+ ze hebben vaak Europese trainer dus dat gelul over geen tactiek gaat niet op.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zulke topspelers toch wel wat in kunnen brengen qua tactiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuke grap over Yaya Toure, hier komt ieHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet aan, dit is Fok! VBL (soort van dan).quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die denken dat Ivoorkust gaat winnen.
quote:
Ook. Ik blijf me er over verbazen dat dergelijke teams niet vaak echt meedoen, ze hebben de spelers er vaak wel voor.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ ze hebben vaak Europese trainer dus dat gelul over geen tactiek gaat niet op.
zendenquote:
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!quote:
Nee watermeloen.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Krijgen de ivoriaantjes in de rust bananenthee?
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!![]()
DENKT DAN OOK HELEMAAL NIEMAND AAN DE KINDEREN!![]()
En een Bounty.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks, kuthommel.quote:
Ik denk een paar zweepslagen als het zo blijft.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Blijven afrikanen 11 in je team is te veel.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
+ ze hebben vaak Europese trainer dus dat gelul over geen tactiek gaat niet op.
Ja, zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:27 schreef Cavaliers het volgende:
Yaya blijft een fenomeen, wat een atleet.
XDquote:Op zondag 15 juni 2014 03:27 schreef Poepz0r het volgende:
Als de materiaalman van Ivoorkust ook de piemels van de selectie moet afdrogen is die wel even zoet met een gemiddelde 30 cm
Pasta met kipquote:
Kalou was nog bijna van PSV geweestquote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef Cavaliers het volgende:
De K2, die kregen toen voetballes van Alex.
Ook bijna van Nederland wist je dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kalou was nog bijna van PSV geweest
Dat vertelde Snoeks net. Fijn al die weetjes.quote:
Mwa niet mee eens. Ghana stond gewoon laatste 8 laatste WK en had recht op de halve finale.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef BB11 het volgende:
[..]
Blijven afrikanen 11 in je team is te veel.
Is vaak lopen met de bal en schieten van alle hoeken..
Misselijkmakende commentatorquote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vertelde Snoeks net. Fijn al die weetjes.
Nu weer een paar zeer interessante feitjes over Toulouse.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vertelde Snoeks net. Fijn al die weetjes.
Mensen die over racisme beginnen zijn zelf racisten omdat ze suggereren dat er meerdere menselijke rassen zijn, terwijl dat niet zo is, althans zeer omstreden is.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jaja daarmee insinueer jij dat je dan wel zwart kan zijn, van binnen is iedereen blank.
racist
Hebben een flink zakcentje verdient met die film 12 Years A Slavequote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden die van Ivoorkust een centje bijverdienen bij de Burger King?
Klopt, voor de intelligentie in je team heb je nou eenmaal een paar blanke spelers nodig.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef BB11 het volgende:
[..]
Blijven afrikanen 11 in je team is te veel.
Is vaak lopen met de bal en schieten van alle hoeken..
Maar dat was wel een uitzondering. Terwijl er veel meer Afrikaanse teams zijn met veel goede spelers.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa niet mee eens. Ghana stond gewoon laatste 8 laatste WK en had recht op de halve finale.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kalou was nog bijna van PSV geweest
KFCquote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekkerquote:
Daar werken allebei alleen maar negersquote:
KutFuckCum?quote:
Ja. Bijna, ja.quote:
ik heb er trek inquote:
Dan kijk je toch op nos.nlquote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
Sporza stream doet het niet. Komt door Nederlandse IP zeker he?
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestream
Komt gewoon op tv hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
racistquote:Op zondag 15 juni 2014 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
jaquote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
LIVEquote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
Bij BK zie ik nog wel eens blanken. In Groningen tenminstequote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar werken allebei alleen maar negers
Proxy gebruiken?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
Gewoon Hola extensie gebruiken op Chrome.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:32 schreef Lkw het volgende:
quote:
Ik kom alleen maar bij de stationsvestigingen, daar werken altijd alleen maar negersquote:Op zondag 15 juni 2014 03:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bij BK zie ik nog wel eens blanken. In Groningen tenminste
Ja, dan kunnen ze goed in de gaten houden welke fietsen niet op slot staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar bij de stationsvestigingen, daar werken altijd alleen maar negersitt de ah to go oid
KNJBquote:Op zondag 15 juni 2014 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was geen buitenspel trouwens maar goed
niggas werken hard jij zeikt nog steeds gayboyquote:Op zondag 15 juni 2014 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar bij de stationsvestigingen, daar werken altijd alleen maar negersitt de ah to go oid
Bedankt Hansquote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niggas werken hard jij zeikt nog steeds gayboy
Geluid uitquote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, moet maar dan. Ik probeer Snoeks te ontwijken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
niggas werken hard jij zeikt nog steeds gayboy
Shit ja, het staat er gewoonquote:Op zondag 15 juni 2014 03:33 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
LIVE
- Volg hier Ivoorkust-Japan op het WK live. (Enkel vanuit België te bekijken) ....van Sporza.be
dus zou je denken?
Op de bananenbootquote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
Als Ivoorkust wint zouden ze dan Zwarte Woudtaart eten samen om het te vieren?
wat een gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:35 schreef inZanity het volgende:
Ivoorkust gaat in deze groep echt niet de volgende ronde halen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
Als Ivoorkust wint zouden ze dan Zwarte Woudtaart eten samen om het te vieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt je beertender zo lekker naar vorenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:38 schreef Trebo het volgende:
Gelukkig hoef ik niet zo'n strak shirtje aan bij het voetbal
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thnx! Ga 'm de volgende wedstrijd gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)pjkiklfbnlmeio?hl=en
[..]
[ afbeelding ]Ga even de racist uithangen bij je lokale shoarmatent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof Turken wel van racisten houden.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga even de racist uithangen bij je lokale shoarmatent.
bannenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net alsof Turken wel van racisten houden.
Misselijke reactie dit
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net alsof Turken wel van racisten houden.
Misselijke reactie dit
Hij heeft hem ingeslikt.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een rare toeter op achtergrond. Gaat gewoon constant door. Net een bandje.
Wel uitschakelen als je hem niet nodig hebt, want hij registreert al je internetgeschiedenis.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:39 schreef Lkw het volgende:
[..]
Thnx! Ga 'm de volgende wedstrijd gebruiken
Dank, goed om te weten! Hopelijk is hij snel genoeg voor een stream.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wel uitschakelen als je hem niet nodig hebt, want hij registreert al je internetgeschiedenis.
wauwquote:Op zondag 15 juni 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
Ja, nu is het wel leuk geweest met die negergrapjes.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
Mogen we wel grapjes maken over de Jappen?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
Ga lekker naar je negermuziek luisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
Gewoon negeren.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
ga ergens anders racistisch doen manquote:Op zondag 15 juni 2014 03:45 schreef Lkw het volgende:
Toch zijn die oranje pakjes een beetje verwarrend. Ik denk steeds dat ik 11x Seedorf zie lopen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:45 schreef Lkw het volgende:
Toch zijn die oranje pakjes een beetje verwarrend. Ik denk steeds dat ik 11x Seedorf zie lopen.
Inderdaad, alsof Seedorf de enige neger is die voor Nederland heeft gespeeldquote:Op zondag 15 juni 2014 03:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga ergens anders racistisch doen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |