Keske Hondaquote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Jongens, wisten jullie al dat Honda ooit bij VVV speelde in de Eredivisie?
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVVquote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Of Suarez bij Groningenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVV![]()
Straks ga je nog beweren dat Ronaldo bij PSV heeft gespeeld.
ik moet lachenquote:
Straks gaat die nog beweren dat Romario bij PSV heeft gespeeld en suarez bij Ajaxquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, Honda bij VVV![]()
Straks ga je nog beweren dat Ronaldo bij PSV heeft gespeeld.
ókázákiquote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator heeft zich niet goed voorbereid hoe hij die namen van de japanners moet uitspreken. De alleen honda heeft hij goed. Ik vind dat eigenlijk wel erg...
yi-long is het met mijn eens.
Inderdaadquote:
Echtwaar? Die Keshjke bedoel je?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef OverRated het volgende:
Komt doordat Frankie hele dagen besteedt aan het uit het hoofd leren van nutteloze feitjes. Geen tijd meer over.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:18 schreef RubenSosa het volgende:
Die commentator heeft zich niet goed voorbereid hoe hij die namen van de japanners moet uitspreken. De alleen honda heeft hij goed. Ik vind dat eigenlijk wel erg...
yi-long is het met mijn eens.
Ga dan Sporza kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:20 schreef BB-King het volgende:
Waarom zegt de commentator telkens ojee ojee?
Zit hem iets dwars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |