Ik heb het voorspeldquote:Op zondag 15 juni 2014 01:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet seizoen1 nog afmaken.
Tijd dat Balotelli er een end aan maakt/
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
BalotelliVolgens mij heet hij toch echt Mario Barwuah
Geen idee waar WIJ dit aan verdienenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Al weer 3 goals
Als zelfs dit soort potjes die gedoemd waren om in een berekende 0-0 te eindigen al spectaculair worden
met zo'n naam zou ik hem ook aanpassenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
BalotelliVolgens mij heet hij toch echt Mario Barwuah
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat het Samuael el jackson was
Totaal geen bekend nummer ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:11 schreef DeHovenier het volgende:
Publiek zingt hetzelfde deuntje als de opkomst van Michael Van Gerwen
Leuk voor de koppen op de sunday papersquote:
Seven nations armyquote:Op zondag 15 juni 2014 01:11 schreef DeHovenier het volgende:
Publiek zingt hetzelfde deuntje als de opkomst van Michael Van Gerwen
#genietenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Al weer 3 goals
Als zelfs dit soort potjes die gedoemd waren om in een berekende 0-0 te eindigen al spectaculair worden
Ok gr grquote:Op zondag 15 juni 2014 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italië het eerste land dat 2x op voorsprong komt dit WK
Combobreakerquote:Op zondag 15 juni 2014 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italië het eerste land dat 2x op voorsprong komt dit WK
rooneyquote:
Als je goed kijkt zie je Balotelli zitten. Hij maakte net een goal op tv.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie Photoshop. Echt goed gedaan.
Snap alleen niet waar het op slaat verder.
Beste of slechtste?quote:
Engeland wordt genuked?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie Photoshop. Echt goed gedaan.
Snap alleen niet waar het op slaat verder.
en joden verdienen....quote:
koekjes?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en joden verdienen....
ach laat ook maar.
sowieso en spanje ookquote:Op zondag 15 juni 2014 01:14 schreef Shreyas het volgende:
Als Brazilië speelde hadden ze een penalty gehad
actueel Engels commentaar ?quote:
Ja, bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je Balotelli zitten. Hij maakte net een goal op tv.
Met chocoladequote:
of die japannerquote:
Feyenoord-PSV, rode kaart Engelaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Kuipers gaat als enige scheids niet in fopduiken trappen.. een echte eerlijke Nederlander
voordeel feyenoord ?quote:
nu gaan er mensen calimeroplaatjes posten xdquote:
De lachwekkendste rode kaart in de geschiedenis van het voetbal.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nu gaan er mensen calimeroplaatjes posten xd
Oquote:
Heitinga, Nederland - Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De lachwekkendste rode kaart in de geschiedenis van het voetbal.
Toen was Kuipers ook nog niet zo goed als nu heb ik het idee.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De lachwekkendste rode kaart in de geschiedenis van het voetbal.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Brazilië de finale speelt wel ja
Ik zeg nergens dat het grappig is. Ik vind deze valse beschuldigingen niet echt leuk. Je doet vreemd.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Ik zal het even wat duidelijker zeggen, want ik merk dat je het niet helemaal begrijpt.
Ik snap het plaatje niet. Waarom is Balotelli daar bij geshopt wat is er grappig aan.
Hij kan er nog steeds niets van.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen was Kuipers ook nog niet zo goed als nu heb ik het idee.
Toch nog nooit met 10-0 geloof ik? Dat niet toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Paar jaar terug toch.. toen we zoals altijd thuis van PSV wonnen
Dat is Balequote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef Anonymousz het volgende:
waar is bale?
oh wacht hij is een welshman
Door m'n lip nog wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet proberen te provoceren anders ben ik genoodzaakt je tanden door je lip te slaan
Ik zeg nergens dat jij zegt dat het grappig is.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het grappig is. Ik vind deze valse beschuldigingen niet echt leuk. Je doet vreemd.
ik wacht op japan - ivoorkustquote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef HPLC het volgende:
Iedereen ligt te bed zeker. topics gaan rustig
Hij traint samen met Suarez, dusjah.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef k3vil het volgende:
Die kleine neger, sterling, doet et ook wel ok
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef HPLC het volgende:
Iedereen ligt te bed zeker. topics gaan rustig
Is dat ff Balequote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef Anonymousz het volgende:
waar is bale?
oh wacht hij is een welshman
Het spijt me GGMM.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zegt dat het grappig is.
Ik eis dat je deze ronduit belachelijke beschuldiging direct terugneemt en je excuses aanbiedt.
Is een mini-balotelliquote:Op zondag 15 juni 2014 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij traint samen met Suarez, dusjah.
Dankzij die 10-0 staan we nu waar we staan.. die 10-0 was een godsgeschenkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch nog nooit met 10-0 geloof ik? Dat niet toch?
Ruzie met Cheryl Cole.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zie nu dat ashley cole niet opgeroepen is?!
wat happund
Wees dankbaar dan!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dankzij die 10-0 staan we nu waar we staan.. die 10-0 was een godsgeschenk
Shaw is beter. En zat op de bank bij sjelsiequote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zie nu dat ashley cole niet opgeroepen is?!
wat happund
Ouwe relmof, wie gehtzt?quote:
Ik ben blij als ik zometeen naar bed kan, ben nu al gebrokenquote:
Ja het is bekend dat jullie trost zijn om 2e te staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dankzij die 10-0 staan we nu waar we staan.. die 10-0 was een godsgeschenk
ik ben een nachtmensquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
snijder had onder de benen doorgelopen van de verdedigersquote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Rooney man.. faalhaas. Sneijder had hem gemaakt
Goed, Jimbootje, eerste helft in de pub gekeken, maar dat was veel te druk om het goed mee te krijgen, dus ik kijk de tweede helft maar thuis.quote:
Wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snijder had onder de benen doorgelopen van de verdedigers
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
Je bent Marokkaans zeker..quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Niks mis meequote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, Jimbootje, eerste helft in de pub gekeken, maar dat was veel te druk om het goed mee te krijgen, dus ik kijk de tweede helft maar thuis.
werkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Die zijn nog minder objectief dan Feyenoorders dit seizoenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
heel engeland vond het een penalty
apart volk
De dwerg.quote:
nou nou nouquote:
Insinueren dan een Marokkaan werktquote:
Ja toch. Ik heb mijn hele stage zo ingepland dat ik 13 juni klaar was.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Dat is Gnarls, dakhazenquote:
quote:
quote:
Mooie bodypaint.quote:
ik heb gister nog een barkley uitgegevenquote:
jij bent een lelijke tattooquote:
wie?quote:
Probeer nu haar rozenknop nog maar eens te vindenquote:
oh basketbalquote:
Mij wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh basketbal
dit boeit echt niemand
Komt door het weerquote:
whut?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
De eerste maand nadat ze de tattoo had gezet kun je volgens mij niet zitten man
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Trebo het volgende:
Nou de Italianen staan weer voor hoor, de bus is weer geparkeerd.
quote:
Dat zijn vrouwen, die moeten van hun vent daar werkenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Bij de Mac werken best veel Marokkanen als ze komen opdagen.
Ach zij heeft geld genoeg om een maand op haar tetten te liggen en geen fuck te doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
De eerste maand nadat ze de tattoo had gezet kun je volgens mij niet zitten man
HA! Dat zei je vriendin gister ook !quote:
Die worden gewoon groepswinnaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Als België verliest van Algerije kunnen ze wel inpakken
powerloungen wat een god is hijquote:
tsja het doel was wat aan de smalle kant...quote:
quote:
het team van belgie dit jaarquote:
*highfivequote:
Welke bedoel je?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Post anders die van Whales nog eens.Of dat gifje van de goal tegen Ajax van Salzburg
xD
Ik heb niet gezegd dat ze kampioen wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
Om vervolgens tegen Portugal/Duitsland te moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |