Shaw is beter. En zat op de bank bij sjelsiequote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zie nu dat ashley cole niet opgeroepen is?!
wat happund
Ouwe relmof, wie gehtzt?quote:
Ik ben blij als ik zometeen naar bed kan, ben nu al gebrokenquote:
Ja het is bekend dat jullie trost zijn om 2e te staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dankzij die 10-0 staan we nu waar we staan.. die 10-0 was een godsgeschenk
ik ben een nachtmensquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
snijder had onder de benen doorgelopen van de verdedigersquote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Rooney man.. faalhaas. Sneijder had hem gemaakt
Goed, Jimbootje, eerste helft in de pub gekeken, maar dat was veel te druk om het goed mee te krijgen, dus ik kijk de tweede helft maar thuis.quote:
Wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
snijder had onder de benen doorgelopen van de verdedigers
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
Je bent Marokkaans zeker..quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |