quote:
Niks mis meequote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, Jimbootje, eerste helft in de pub gekeken, maar dat was veel te druk om het goed mee te krijgen, dus ik kijk de tweede helft maar thuis.
werkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
Die zijn nog minder objectief dan Feyenoorders dit seizoenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
heel engeland vond het een penalty
apart volk
De dwerg.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
Eckte kijken alle wedstrijden tijdens een WK. Mijn baas kan maandag de tyfus krijgen, lekker in de nacht voetbal kijken, dan maar brak op het werk. Ik geef geen neuk.
nou nou nouquote:
Insinueren dan een Marokkaan werktquote:
Ja toch. Ik heb mijn hele stage zo ingepland dat ik 13 juni klaar was.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Dat is Gnarls, dakhazenquote:
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
quote:
Mooie bodypaint.quote:
ik heb gister nog een barkley uitgegevenquote:
jij bent een lelijke tattooquote:
wie?quote:
Probeer nu haar rozenknop nog maar eens te vindenquote:
oh basketbalquote:
Mij wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh basketbal
dit boeit echt niemand
Komt door het weerquote:
whut?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
De eerste maand nadat ze de tattoo had gezet kun je volgens mij niet zitten man
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Trebo het volgende:
Nou de Italianen staan weer voor hoor, de bus is weer geparkeerd.
quote:
Dat zijn vrouwen, die moeten van hun vent daar werkenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Bij de Mac werken best veel Marokkanen als ze komen opdagen.
Ach zij heeft geld genoeg om een maand op haar tetten te liggen en geen fuck te doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
De eerste maand nadat ze de tattoo had gezet kun je volgens mij niet zitten man
HA! Dat zei je vriendin gister ook !quote:
Die worden gewoon groepswinnaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Als België verliest van Algerije kunnen ze wel inpakken
powerloungen wat een god is hijquote:
tsja het doel was wat aan de smalle kant...quote:
quote:
het team van belgie dit jaarquote:
*highfivequote:
Welke bedoel je?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Post anders die van Whales nog eens.Of dat gifje van de goal tegen Ajax van Salzburg
xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |