![10013723_526142967496390_912043585621239522_n.jpg]()
Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen
Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.
Vaste onderdelen in de show• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse
Het voorlopige gastenschemaMaandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft & John Williams
Woensdag 18 juni: Hans Kraay junior & John de Mol
Compleet overzicht van de uitzendtijden:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:
VI Oranje vind ik ook beduidend minder dan 'reguliere' VI
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zou de verrassing zijn?
GGMM, Boskamp is geen Belg.
quote:
Hier ga ik geen moeite voor doen.
Ik mis de selfieactie in de vaste onderdelen
Uccie
The bells...the bells....
quote:
Was voorgaande edities niet zo erg als nu.
Maar toen waren het ook meer voetbalgasten en niet entertainment gasten.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Waar was de Tip van Tommie vandaag?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:[..]
Was voorgaande edities niet zo erg als nu.
Maar toen waren het ook meer voetbalgasten en niet entertainment gasten.
Ja, VI is ook the day after dus dan oef ik ook niet zoveel voetbalpraat. Maar dat vind ik op de dag zelf iets belangrijker, zeker zo tussen de potjes door
Derksen valt wel hard door de mand nu als voetbalanalist. Wisten we natuurlijk al maar in de reguliere vi kon hij dat nog camoufleren.
Uccie
The bells...the bells....
quote:
Voor mijn gevoel ging het veel meer over voetbal dan nu.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik mis Lallana in de basis
Volksliedtime, zap.
Balobaas.
Gaat het programma door tijdens Engeland - ita?
oh de wedstrijd is al een halve minuut bezig
Mortaxx
Doomer
Is er een polonaisegifje?
Op
dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef
Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
quote:
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Die waardeloze lui bij RTL hebben alleen t laatste half uur van de late uitzending online gezet.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Derksen is een zuur, gefrustreerd mannetje en Van der Gijp is een mentaal wrak. Ik kijk al ruim een jaar niet meer naar deze schijt-tv.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Ach, dat hele VI is al jaren niks meer. Het is steeds meer hetzelfde kunstje. Die aso van een Kraay, die bolle Boskamp die niet te verstaan is, Gijp die slap loopt te lullen over parenclubs, Genee die als een student de boel loopt op te stoken en de langharige hippie Derksen die steeds meer een parodie op zichzelf begint te worden met zijn Van Gaal gebash. Het concept is leuk maar is al lang uitgemolken.
TC03
Catch you on the flipside
quote:
Op zondag 15 juni 2014 07:51 schreef Old_Pal het volgende:[..]
Ach, dat hele VI is al jaren niks meer. Het is steeds meer hetzelfde kunstje. Die aso van een Kraay, die bolle Boskamp die niet te verstaan is, Gijp die slap loopt te lullen over parenclubs, Genee die als een student de boel loopt op te stoken en de langharige hippie Derksen die steeds meer een parodie op zichzelf begint te worden met zijn Van Gaal gebash. Het concept is leuk maar is al lang uitgemolken.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?
Ten percent faster with a sturdier frame
TC03
quote:
Dat is en was zeer terecht.
Godverdomme, ik kijk haast nooit naar VI Oranje, komt de hele tijd slecht uit. En dan lees ik hier ook nog dat het matig is. Nergens hoogtepuntjes of toetertjes?
Ze hebben zelf wel door dat dat schijtlollige niet meer zo leuk is, ik merk dat ze het wat inhoudelijker proberen te maken.
Maar dan zit je weer met die kutgasten die niks toevoegen, Derksen die niets weet van andere landen dan Nederland, beperkt aantal beelden en Gijp die steeds wordt afgekapt.
Nee, dit wordt geen legendarische Vi oranje.
Met name de vroege uitzending was wel erg matig gisteren, en in de late uitzending heel opzichtig het boekje van John promoten en ineens die nutteloze newsupdate over die verdwenen meisjes.
Maar goed, vandaag weer een nieuwe ronde
٩๏̯͡๏)۶
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Het gevaar is wel een beetje dat VI Oranje de gun factor kwijt is. 4 jaar geleden toen Johan Derksen voorzitter van de "Van Marwijk fanclub" was liep het Nederlandse volk weg met Derksen. Nu is Derksen kritischer en is hij plotseling een "alzheimer" patiënt. Pas als Nederland roemloos ten onder gaat en Van Gaal de kop van jut is zie ik de kijkcijfers van VI weer stijgen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Michie_ op 15-06-2014 11:31:47 ]
Ik denk niet dat de kijkcijfers nog veel zullen stijgen. NL 1 heeft het geluk dat er na de wedstrijd van 21.00 uur nog een wedstrijd begint om 00.00 uur. Het grootste deel van de voetbalkijkers blijft dan gewoon hangen op Studio Brasil.
Ik merk zelf ook dat ik de hele tijd aan het zappen ben (NL1, RTL, Canvas, BBC). VI heeft op dit moment gewoon net wat te veel concurrentie.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:
Op zondag 15 juni 2014 11:24 schreef Michie_ het volgende:Het gevaar is wel een beetje dat VI Oranje de gun factor kwijt is. 4 jaar geleden toen Johan Derksen voorzitter van de "Van Marwijk fanclub" was liep het Nederlandse volk weg met Derksen. Nu is Derksen kritischer en is hij plotseling een "alzheimer" patiënt. Pas als Nederland roemloos ten onder gaat en Van Gaal de kop van jut is zie ik de kijkcijfers van VI pas weer stijgen.
Het Nederlandse volk vergeet dat ze zelf ook weinig verwachtingen hadden en niet geloofden in het team en Van Gaal.
Derksen wordt nu afgemaakt omdat hij een verlies had voorspeld, een verlies dat niet onrealistisch was en dat 90% van de Nederlanders ook voorspeld had.
Het Nederlandse volk is hypocriet.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Op zondag 15 juni 2014 10:46 schreef Stofje het volgende:Ach, ik vond Theo Janssen best okay eigenlijk, mag ook wel vaker komen. Frans Bauer hield zich koest, maar was als ie praatte niet heel irritant. De vele kutitempjes tussendoor mogen wat mij betreft wel wat gereduceerd worden. Prima dat er wat sponsoring is, maar het is too much. Die selfies

.
Het blijkt maar weer dat Frans Bauer meer verstand van voetbal heeft dan Van der Gijp en Johan Derksen. Is toch wel ff slikken voor deze minkukels.
Ik kijk Vi Oranje nog steeds wel en vind het nog wel prima, maar het is bij lange na niet zo'n leuk programma als dat het in het verleden was (vooral de eerste editie). Het is zo jammer dat hetgeen dat wat mij betreft het programma juist zo goed maakt - namelijk de spontane, vrije en ongegeneerde manier van praten over voetbal en randzaken - telkens teniet wordt gedaan door vervelende, niet grappige plichtmatigheden. Het haalt in niets meer de leuke ongedwongen sfeer van de eerste editie.
Tekenend ook dat Gijp zich behoorlijk stoorde toen hij wel lekker over voetbal zat te lullen, maar weer werd onderbroken door Wilfredsj. Maar ja, we moeten door jongens...naar weer een suf sponsormomentje
quote:
Op zondag 15 juni 2014 11:59 schreef Michie_ het volgende:[..]
Moet je voor de grap op mediacourant kijken.
Derksen wordt daar afgezeken alsof hij Albert verlinde is.
Wat op zich niet vreemd is. Beide doen alles voor de kijkcijfers, of het nu klopt of niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
waar kan ik de uitzending van de 'vroege' editie vinden?
Op RTL XL hebben ze het aangepast, de hele aflevering staat er nu.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef Travel. het volgende:[..]
ik snap niet dat als je al de moeite neemt om te kijken je niet goed luistert naar ze? Gaal is als trainer nooit afgemaakt
Dat is juist het schijnheilige van Derksen. Hij noemt Van Gaal een
psychopaat maar 'vindt hem wel een goede trainer'.
Een psychopaat is een potentiële seriemoordenaar dus hoe erg kan je iemand beledigen?
Dan zeg ik poeslief dat Derksen een typische kinderverkrachter is maar hij praat best wel aardig over voetbal.
TC03
quote:
Op zondag 15 juni 2014 16:33 schreef Old_Pal het volgende:[..]
Dat is juist het schijnheilige van Derksen. Hij noemt Van Gaal een
psychopaat maar 'vindt hem wel een goede trainer'.
Een psychopaat is een potentiële seriemoordenaar dus hoe erg kan je iemand beledigen?
Dan zeg ik poeslief dat Derksen een typische kinderverkrachter is maar hij praat best wel aardig over voetbal.
Wat ben jij een huilie.
Ten eerste is er niks hypocriets aan om iemand gestoord te vinden maar tegelijkertijd een goede trainer. Zijn twee dingen die losstaan van elkaar.
Ten tweede vind ik dit nou niet zo'n grove belediging. Hoe Van Gaal als een psychopaat collega's en journalisten schoffeert, dát zijn grove beledigingen.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Op zondag 15 juni 2014 16:38 schreef TC03 het volgende:Hoe Van Gaal als een psychopaat collega's en journalisten schoffeert, dát zijn grove beledigingen.
Dus jij vindt dat Van Gaal als een seriemoordenaar anderen schoffeert?
Ventje, ventje, ventje toch.
TC03
quote:
Op zondag 15 juni 2014 16:41 schreef Old_Pal het volgende:[..]
Dus jij vindt dat Van Gaal als een seriemoordenaar anderen schoffeert?
Ventje, ventje, ventje toch.

Jij legt zelf de link tussen psychopaat en seriemoordenaar, ik heb nooit het woord seriemoordenaar in de mond genomen.
En ja, ik vind dat Van Gaal als een psychopaat communiceert.
TC03
quote:
Iedereen noemt hier massaal Johan Derksen hypocriet omdat hij kritiek heeft op Van Gaal, terwijl die kritiek gewoon volledig terecht is.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
En ik vind dus dat jij de link legt tussen van Gaal en een
seriemoordenaar.
Echt belachelijk hoe de discussie wordt gevoerd over de bondscoach.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Op zondag 15 juni 2014 17:02 schreef TC03 het volgende:[..]
Iedereen noemt hier massaal Johan Derksen hypocriet omdat hij kritiek heeft op Van Gaal, terwijl die kritiek gewoon volledig terecht is.
Het gaat niet om kritiek hebben maar op een respectvolle manier je kritiek uiten.
TC03
quote:
Ik leg nergens de link tussen Van Gaal en een seriemoordenaar. Snap niet waarom je daar maar op blijft hameren.
De discussie over de bondscoach wordt alleen maar veroorzaakt zijn door zijn gestoorde gedrag. Als hij normaal zou doen, was er ook geen discussie. Drie keer raden waarom er nooit discussie is over het gedrag van Ronald Koeman, Frank de Boer of Guus Hiddink? Omdat dat gewoon nuchtere, oprechte persoonlijkheden zijn.
quote:
En hoe moet je die dan uiten volgens jou? Wat is er mis met hoe het nu gaat?
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Op zondag 15 juni 2014 17:10 schreef TC03 het volgende:[..]
Ik leg nergens de link tussen Van Gaal en een seriemoordenaar. Snap niet waarom je daar maar op blijft hameren.
De discussie over de bondscoach wordt alleen maar veroorzaakt zijn door zijn gestoorde gedrag. Als hij normaal zou doen, was er ook geen discussie. Drie keer raden waarom er nooit discussie is over het gedrag van Ronald Koeman, Frank de Boer of Guus Hiddink? Omdat dat gewoon nuchtere, oprechte persoonlijkheden zijn.
Dat het gedrag van Van Gaal tijdens een persconferentie ronduit gek te noemen is, ben ik met je eens maar de term psychopaat is volledig onterecht.
Old_Pal
Meningfabriek
quote:
Dat het tijd wordt voor Van Gaal om professionele hulp te zoeken waar hem geleerd wordt hoe je met lastige/ onredelijke vragen om moet gaan. Dat het jammer is dat zo'n leider (want van Gaal is een leider) zijn authoriteit zelf aantast in sommige publieke situaties.