abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:49:35 #151
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141891184
Ik ga ook naar Portugal, over een paar weken dan maar toch.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:50:40 #152
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_141891218
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee dit is echt. PCIe flashdrive kaart van 1Tb met een doorvoer snelheid van 1.5Gb/sec
Damn, en ik net mijn SSD RAID 0 gemaakt :P



Ook maar een lullige 240GB ;(
Thinking about thinking of you.
pi_141891759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:57 schreef shifto het volgende:
Grote politieactie tegen Brabantse coffeeshopketen

mijn coffeeshop wat is deze ;(
Ja, godverdomme :(

Dan moet ik maar weer 'een mannetje' gaan bellen in plaats van een goede, gecontroleerde en betrouwbare coffeeshop. Way to go :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:14:06 #154
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_141892094
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, godverdomme :(

Dan moet ik maar weer 'een mannetje' gaan bellen in plaats van een goede, gecontroleerde en betrouwbare coffeeshop. Way to go :Y
Ik heb ook nog wel een plekje, maar toch is de shop wat makkelijker, naast mijn huis enzo, geen verplichting tot gelijk even "gezellig" doen. Maarjaaaaaaaa. :)
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 23:20:49 #155
351760 Adrenalini
Amazing Adrenalini Brothers
pi_141910729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:57 schreef shifto het volgende:
Grote politieactie tegen Brabantse coffeeshopketen

mijn coffeeshop wat is deze ;(
Vandaar al die politie bij de shop...
  zondag 6 juli 2014 @ 20:04:39 #156
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_141978632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef shifto het volgende:

Goed! Het was beetje druk met wat projecten op werk, maar heb mij voorgenomen weer minder te doen! 8-)

Nice! 8-)

quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een plekje, maar toch is de shop wat makkelijker, naast mijn huis enzo, geen verplichting tot gelijk even "gezellig" doen. Maarjaaaaaaaa. :)
Ben je verhuisd dan? :o Of gewoon dichtbij, want Maastrichtseweg? "Een onbekend aantal betrokkenen wordt verdacht van witwassen, hennephandel, valsheid in geschrifte, corruptie en belastingfraude maar er werd niemand aangehouden." Hennephandel in een coffeeshop, nee, echt, wie had dat gedacht? :o :|W

Wat mij betreft legaliseren ze het gewoon...
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 6 juli 2014 @ 20:06:39 #157
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_141978705
De andere shops zullen er denk ik wel flink blij mee zijn. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 6 juli 2014 @ 21:43:27 #158
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141984019
Sowieso legaliseren, levert goed wat belasting op dan *O*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141984787
Nou die in het centrum is dus blijkbaar definitief dicht.. Teveel voorraad. Kutregels ook.

In de Hinthammerstraat zit er nog eentje, maar dat is een bijzonder ongure tent. Grass is een prima bedrijf waar menig gewoon café nog wat van kan leren. Maar goed, zolang die hark van een Opstelten nog aan de macht is zal het allemaal wel niet beter worden. Legaliseren is voor iedereen beter.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 6 juli 2014 @ 22:06:03 #160
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141985327
Denken dat de minister macht heeft _O-

Wat ik niet snap is dat zulke shops teveel voorraad hebben, dat wordt zo genadeloos hard afgestraft in Nederland :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 6 juli 2014 @ 22:54:31 #161
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_141987903
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:04 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ben je verhuisd dan? :o Of gewoon dichtbij, want Maastrichtseweg? "Een onbekend aantal betrokkenen wordt verdacht van witwassen, hennephandel, valsheid in geschrifte, corruptie en belastingfraude maar er werd niemand aangehouden." Hennephandel in een coffeeshop, nee, echt, wie had dat gedacht? :o :|W

Wat mij betreft legaliseren ze het gewoon...
Nee maar het is best dichtbij toch. :) Als in, ik zou het fietsen (als de brug er niet zou zitten).

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:06 schreef Muisraket het volgende:
De andere shops zullen er denk ik wel flink blij mee zijn. :P
Gebeurd ongeveer 1x per jaar en dan is het inderdaad bij de rest een stuk drukker. :P

Zou wel lame zijn als de Pistache nu dicht zou blijven. :{
Thinking about thinking of you.
pi_141990866
Mooi stom van zo'n tent om teveel voorraad in huis te hebben. :') Dan vraag je er gewoon om.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_141993090
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Mooi stom van zo'n tent om teveel voorraad in huis te hebben. :') Dan vraag je er gewoon om.
Nee, die limiet is gewoon te laag. Maximaal 500 gram. Heb je wel eens gezien hoe druk het soms is bij Pistache?

Dat zou hetzelfde zijn als een kroeg die de hele nacht open is voor uitgaanspubliek, en die dan maar één kratje bier op voorraad mag hebben. Dat is gewoon geen doen, dan moet je om de paar uur laten leveren.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 7 juli 2014 @ 05:51:21 #164
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141995260
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Mooi stom van zo'n tent om teveel voorraad in huis te hebben. :') Dan vraag je er gewoon om.
Dat hebben ze allemaal en dat weet ook iedereen, de wettelijke max voorraad is gewoon niet te doen.
Dit hele verhaal is dan ook weer even spierballenvertoon, ze moeten de productie ook legaliseren dan ben je meteen van het hele gezever af.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 7 juli 2014 @ 09:44:28 #165
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141997038
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, die limiet is gewoon te laag. Maximaal 500 gram. Heb je wel eens gezien hoe druk het soms is bij Pistache?

Dat zou hetzelfde zijn als een kroeg die de hele nacht open is voor uitgaanspubliek, en die dan maar één kratje bier op voorraad mag hebben. Dat is gewoon geen doen, dan moet je om de paar uur laten leveren.
Dat is een hele andere discussie natuurlijk. Ze weten waar die grens ligt, dan moeten ze zich daar ook aan houden omdat dat een van de voorwaarden is om een coffeeshop te mogen zijn. Ze weten natuurlijk wat ze riskeren als ze teveel voorraad hebben. ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 juli 2014 @ 09:46:07 #166
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141997066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef shifto het volgende:

[..]

Damn, en ik net mijn SSD RAID 0 gemaakt :P

[ afbeelding ]

Ook maar een lullige 240GB ;(

Kaart is voor m'n werk, heb hem ook niet zelf gekocht... kost namelijk ¤10.000,- :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_141997467
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is een hele andere discussie natuurlijk. Ze weten waar die grens ligt, dan moeten ze zich daar ook aan houden omdat dat een van de voorwaarden is om een coffeeshop te mogen zijn. Ze weten natuurlijk wat ze riskeren als ze teveel voorraad hebben. ;(
Precies. Als je ziet hoe druk het bij zo'n pistache is, is het een kleine moeite om bijv. iedere ander half uur een mannetje langs te laten rijden. Het zijn nu eenmaal de regels. Als ik een shop zou hebben, zou ik mij juist aan deze regel houden. Juist omdat ze je daar extra hard bij kunnen pakken en je daar controles kunt verwachten. Er staan ook niet voor niks beveiligers aan de deur, die de leeftijd controleren. Weet niet of ze daar streng in zijn. Maar je bent gewoon dom bezig om dan iemand van 17 jaar binnen te laten. Zelfde als teveel in huis hebben en meer dan de toegestande hoeveelheid verkopen.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:23:54 #168
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141997780
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Precies. Als je ziet hoe druk het bij zo'n pistache is, is het een kleine moeite om bijv. iedere ander half uur een mannetje langs te laten rijden. Het zijn nu eenmaal de regels. Als ik een shop zou hebben, zou ik mij juist aan deze regel houden. Juist omdat ze je daar extra hard bij kunnen pakken en je daar controles kunt verwachten. Er staan ook niet voor niks beveiligers aan de deur, die de leeftijd controleren. Weet niet of ze daar streng in zijn. Maar je bent gewoon dom bezig om dan iemand van 17 jaar binnen te laten. Zelfde als teveel in huis hebben en meer dan de toegestande hoeveelheid verkopen.
Of het een kleine moeite is weet ik niet, maar het is een beetje als te hard rijden op de Bruistensingel. Je weet dat ze er goed controleren (te goed zelfs) en 50 km/h is daar gewoon veel te zacht, maar toch moet je er niet te hard rijden omdat je er gegarandeerd te sigaar bent. Ze kunnen wel proberen om de wettelijk toegestane voorraad te vergroten maar dat kost wel veel moeite en tijd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 juli 2014 @ 10:58:22 #169
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141998488
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Precies. Als je ziet hoe druk het bij zo'n pistache is, is het een kleine moeite om bijv. iedere ander half uur een mannetje langs te laten rijden. Het zijn nu eenmaal de regels. Als ik een shop zou hebben, zou ik mij juist aan deze regel houden. Juist omdat ze je daar extra hard bij kunnen pakken en je daar controles kunt verwachten. Er staan ook niet voor niks beveiligers aan de deur, die de leeftijd controleren. Weet niet of ze daar streng in zijn. Maar je bent gewoon dom bezig om dan iemand van 17 jaar binnen te laten. Zelfde als teveel in huis hebben en meer dan de toegestande hoeveelheid verkopen.
Een mannetje wat ieder half uur op-en-neer rijdt loopt ook nogal in de papieren. Plus dat je het dan over een afstand van een paar Kilometer (max) hebt naar het warenhuis waar de kilo's zijn opgeslagen...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 7 juli 2014 @ 11:12:33 #170
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141998764
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een mannetje wat ieder half uur op-en-neer rijdt loopt ook nogal in de papieren. Plus dat je het dan over een afstand van een paar Kilometer (max) hebt naar het warenhuis waar de kilo's zijn opgeslagen...
Die wet moet gewoon veranderd worden ja, maar dat wil niet zeggen dat de coffeeshop zich niet hoeft te houden aan de voorwaarden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 juli 2014 @ 11:15:58 #171
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_141998855
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die wet moet gewoon veranderd worden ja, maar dat wil niet zeggen dat de coffeeshop zich niet hoeft te houden aan de voorwaarden.
Helemaal mee eens hoor, maar dat de voorraden niet aan de wettelijke max voldoen is niets nieuws... dat is al zolang als dat de coffeeshops legaal zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 7 juli 2014 @ 11:18:31 #172
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_141998914
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Helemaal mee eens hoor, maar dat de voorraden niet aan de wettelijke max voldoen is niets nieuws... dat is al zolang als dat de coffeeshops legaal zijn.
En daar worden de coffeeshops ook telkens op gepakt. Op een gegeven moment moet je conclusies gaan trekken en het of goed verstoppen of je aan de voorraadlimiet gaan houden, hoe vervelend dat ook is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_142000115
De duitsers komen!!!!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 7 juli 2014 @ 12:03:50 #174
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142000202
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 12:02 schreef BarrieButsers het volgende:
De duitsers komen!!!!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 7 juli 2014 @ 19:53:48 #175
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_142016801
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef BlackLining het volgende:
Nou die in het centrum is dus blijkbaar definitief dicht.. Teveel voorraad. Kutregels ook.

In de Hinthammerstraat zit er nog eentje, maar dat is een bijzonder ongure tent. Grass is een prima bedrijf waar menig gewoon café nog wat van kan leren. Maar goed, zolang die hark van een Opstelten nog aan de macht is zal het allemaal wel niet beter worden. Legaliseren is voor iedereen beter.
Meetpoint is er ook nog toch? Of was dat die van de Hinthamerstraat? *Noobmodus* * Muisraket rookt zelf niet
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')