Ziet er niet uit idd.quote:
quote:
Is geen 18 seconden meer idd.quote:
Ja, twee Selin en Trovimov hebben op elkaar gewacht en Westra reed hen in de laatste 200 meter voorbij.quote:
volgend jaar rijdt hij voor Katushaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft in zijn eentje dat hele Katusha opgerold.
Dit is duidelijk vergeleken met de Italiaanse regie in de Giro.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De regie hier is wel legendarisch slecht. Man man man.
Straks even terugkijken op Youtube.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, twee Selin en Trovimov hebben op elkaar gewacht en Westra reed hen in de laatste 200 meter voorbij.
Die Tour etappe winst komt er.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
Weer een mooie overwinning voor Nederland erbij dit jaar
En in Zwitserland zijn er nog een paar goede kansen met Mollema en TJS.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
Weer een mooie overwinning voor Nederland erbij dit jaar
Jammer dat Nibali moet knechten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Tour etappe winst komt er.
Slotklim morgen is een lopertje. Zou dus moeten lukken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk kan ie zijn 4e plek vasthouden morgen.
Poels en Pietertje gaan niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Misschien Tom Dumoulin, is alors ook weer blij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Weten wanneer je moet piekuuuuhh spuitenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een vreemde renner, die Westra. Soms wordt ie al gelost bij een molshoop en soms kan ie ineens een bergrit winnen.
Waarom kijk je naar hockey.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Godverdomme vergeten. Ik zat hockey te kijken.
Ik heb beiden gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Korte etappe, als de etappe langer was dan hadden de bergjes er wat stijler uitgezien op je profielkaartjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de volledige etappe morgen. Die laatste klim is dus van de eerste categorie, maar ziet er op mijn plaatje totaal niet moeilijk uit vind ik
[ afbeelding ]
Ellen Hoogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
quote:
Met al die mooie meiden in die geile jurkjes, wat denk je zelf joh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
Moet ik eens googlen, niet bewust naar haar gekeken. Ken haar ook niet.quote:
Blijft mooi. Minuten geen beeld van Westra en dan ineens het schot van achter dat hij vol op die twee van Katusha afknalt.quote:
Die 'stijl' van Froome, haha.quote:
Lijkt me gewoon over z'n topvorm heen, heeft natuurlijk gepiekt naar de Giro en dit is een rondje wat hij eigenlijk "nog meenam" omdat Belkin geen kopman had voor deze ronde. Hij wordt iets minder en de rest wordt iets beter, juist omdat die in opbouw zijn richting de Tour.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi dat Contador een forse tik uitdeelt aan Froome. Krijgen echt een prachtige Tour denk ik! Kelderman iets over zijn absolute topvorm heen? of kunnen we gewoon concluderen dat het een klimwerk aan 10%+ too much is. Wat dat betreft moet morgen meer geschikt zijn voor hem.
Mwa, een strijd tussen Contador en Froome ga ik echt niet enthousiast van worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi dat Contador een forse tik uitdeelt aan Froome. Krijgen echt een prachtige Tour denk ik!
want? ik voorzie een mooi duel. Contador moet aanvallen en lijkt me net wat beter bergop. In die laatste tijdrit zal Froome wel 1.00 - 1.30 goedmaken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, een strijd tussen Contador en Froome ga ik echt niet enthousiast van worden.
((1267-840)/5900)*100 = 7,2% iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dan op die 6,2 procent gemiddeld komen.
Omdat dat geen renners zijn die ik in het peloton wil zien rondrijden en wat ze ook doen, mijn hartje zal er nooit sneller van gaan kloppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
want? ik voorzie een mooi duel. Contador moet aanvallen en lijkt me net wat beter bergop. In die laatste tijdrit zal Froome wel 1.00 - 1.30 goedmaken.
quote:David Lopez, Mikel Nieve, Richie Porte (Sky), Tanel Kangert, Lieuwe Westra (Astana), Dani Navarro, Yoann Bagot (Cofidis), Adam Yates (Orica), Igor Anton, John Gadret (Movistar), Romain Bardet, Alexis Gougeard, Jean-Christoph Péraud (AG2R), Thomas Voeckler (Europcar), Jurgen Van den Broeck, Tony Gallopin, Pim Ligthart (Lotto), Kristjan Koren (Cannondale), Tejay van Garderen (BMC), Yuriy Trofimov (Katusha), Ryder Hesjedal, Andrew Talansky (Garmin), Bartosz Huzarski (NetApp)
Het zijn Tinkoff en IAM die werken.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Saxo en Belkin mogen hard aan de bak straks.
Voor Belkin maakt 4e of 5e plaats niet zoveel uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tinkoff-Saxo en Belkin mogen hard aan de bak straks.
Bardey, Yates, VDBquote:Op zondag 15 juni 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Belkin maakt 4e of 5e plaats niet zoveel uit.
Er zitten 8 renners uit de top-16 mee, als deze kopgroep vooruit blijft, zakt Kelderman wel wat verder weg + hij raakt zijn witte trui kwijt.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Belkin maakt 4e of 5e plaats niet zoveel uit.
Ok, dan is het toch handig als er straks een paar knechten meedraaien. Al vrees ik dat er niet heel veel Belkin meer in het peloton zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zitten 8 renners uit de top-16 mee, als deze kopgroep vooruit blijft, zakt Kelderman wel wat verder weg + hij raakt zijn witte trui kwijt.
Omdat hij niet mee kan waarschijnlijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan Wilco nou niet mee zijn als Froome en Contador aanvallen?
Contador en Froome moeten er voor de top wel bijkomen, anders gaan ze er nooit meer bijkomen en vallen ze gewoon weer terug in het peloton in die lange vallei.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ai, hier gaat het klassement van Kelderman
Kiry is mee, die werd tot nu toe iedere etappe als eerste gelost.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat hij niet mee kan waarschijnlijk?
quote:17 riders between the breakaway and the bunch: Chris Froome, Vassil Kiryienka, Danny Pate, Geraint Thomas (Sky), Vincenzo Nibali, Jakob Fuglsang (Astana), Alberto Contador (Tinkoff), Luis Maté (Cofidis), Mikaël Chérel, Ben Gastauer (AG2R), Sébastien Reichenbach (IAM), Darwin Atapuma (BMC), Dani Moreno (Katusha), Jan Bakelants (OPQS), Wilco Kelderman, Martijn Keizer (Belkin), Leo König (NetApp).
Maar wie gaat dan op kop rijden in het peloton? Zowat iedereen heeft de kopman voorin zitten.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Contador en Froome moeten er voor de top wel bijkomen, anders gaan ze er nooit meer bijkomen en vallen ze gewoon weer terug in het peloton in die lange vallei.
quote:Il reste à l'avant de la course Lopez, Nieve (Sky), Kangert (Astana), Navarro, Bagot (Cofidis), Yates (Orica), Anton, Gadret (Movistar), Bardet, Gougeard, Péraud (AG2R), Voeckler (Europcar), Van den Broeck, Gallopin, Ligthart (Lotto), Koren (Cannondale), Van Garderen (BMC), Trofimov (Katusha), Hesjedal, Talansky (Garmin), Huzarski (NetApp), qui roulent avec 2'20'' d'avance sur le groupe maillot jaune.
Een stuk of 4 "knechten" in dit groepje. De rest zal zich in de vallei toch wel willen sparen.quote:
Ze hebben Contador nu al geïsoleerd, zo kan je het ook bekijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:41 schreef Blik het volgende:
Vreemde actie van Froome om daar aan te vallen eigenlijk. Tactisch plan van Sky klopt maar weinig van
Da's meestal zo he.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Zubeldia de enige klassementsrenner die nergens te bekennen is
Die rijdt er samen met Monfort, De Greef en de Clercq een minuut achter.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Zubeldia de enige klassementsrenner die nergens te bekennen is
Ja, dat is wel waar. Maar op het vlakke zal dat niet veel uitmaken, Sky zal kopwerk doen. En het is nog maar 1 echte berg.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben Contador nu al geïsoleerd, zo kan je het ook bekijken.
Ticker zegt nog steeds 2.35, maar het zou logischer zijn als ze dichterbij komen ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:45 schreef TheArt het volgende:
Voorsprong op de achtervolgers nog maar 1'40".
wordt nu weer 2.35 gegeven.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:45 schreef TheArt het volgende:
Voorsprong op de achtervolgers nog maar 1'40".
quote:The Froome-Contador group of 18 riders has passed the col des Saisies with a deficit of 2.35. Peloton at 3.35.
Fransen in hun eigen race kan je niet vertrouwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Vreemde tactiek van Lotto. Hier liggen toch podiumkansen voor VDB2.
35 secondenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:03 schreef Sasman het volgende:
Hoeveel voorsprong heeft Talansky eigenlijk op VDB2 in het klassement?
Vond het al ietwat vreemdquote:Op zondag 15 juni 2014 15:07 schreef TheArt het volgende:
LIgthart blijkt helemaal nooit in de kopgroep te hebben gezeten
Denk dat Saxo zich heeft laten verrassen (en ook gewoon de ploeg niet lijkt te hebben als je ziet dat Contador nu al alleen zit) en Sky zat met 3 man mee in de kopgroep, maar had waarschijnlijk pas door dat Talansky en VDB ook mee waren toen het al te laat wasquote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Mykonos het volgende:
Hoe heeft die groep ooit weg kunnen rijden?
Tactisch plannetje van Sky. Die willen op deze manier Contador isoleren.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:11 schreef Mykonos het volgende:
Hoe heeft die groep ooit weg kunnen rijden?
Proest..altijd mooi.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:07 schreef TheArt het volgende:
LIgthart blijkt helemaal nooit in de kopgroep te hebben gezeten
Heb de laatste tijd echt heel weinig gepost, maar zo tussendoor kan ik wel wat tijd vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Proest..altijd mooi.
P.S. Laatste tijd hier weer wat meer te vinden?
Normaal gesproken zullen het Hesjedal, Bagot, Peraud, Gallopin en Gougeard tegen de Sky-trein + Keizer zijn, denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Het is toch 21 man voorop tegen 17 man bij de achtervolgers. Op het vlakke zullen ze niet veel goed maken, als het een beetje tegenzit zelfs nog meer tijd verliezen (ook al zullen niet alle renners meerijden bij de koplopers).
Keizerquote:Op zondag 15 juni 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie op kop rijdt in de achtervolgende groep. Tis te hopen dat Wilco zich een beetje inhoudt.
Staat er nog steeds, zonder namen en tijden. Wordt ook geen melding van gemaakt. Ook niet zo belangrijk verder, alle belangrijke mannen rijden er voor.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens de liveticker rijdt er ook nog een groep tussen het peloton en de groep froome/contador.
Hier zelfde probleem btw hoor. Maar goed om weer te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd echt heel weinig gepost, maar zo tussendoor kan ik wel wat tijd vinden.
Porte en Westra rijden tussen kop en peloton volgens de Belg...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat er nog steeds, zonder namen en tijden. Wordt ook geen melding van gemaakt. Ook niet zo belangrijk verder, alle belangrijke mannen rijden er voor.
Niet meer dus aan dat plaatje te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Porte en Westra rijden tussen kop en peloton volgens de Belg...
http://sporza.be/cm/sporz(...)25C3%25A9_2014_rit_8quote:
Op die foto zit Porte al in de groep Froome.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:24 schreef Guard het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)25C3%25A9_2014_rit_8
Hier nog wel... Maar goed zonder beeld is het allemaal moeilijk te volgen
Dan zit ik zeker naar iets uit mijn cache te kijken, want ik zie 2 renners als groep 2 staan, en bij mouse over verschijnen de genoemde namen...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op die foto zit Porte al in de groep Froome.
Bij mij ook hoor. Groepje 'Porte, Westra' tussen de 2 grote groepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zit ik zeker naar iets uit mijn cache te kijken, want ik zie 2 renners als groep 2 staan, en bij mouse over verschijnen de genoemde namen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |