Heb de laatste tijd echt heel weinig gepost, maar zo tussendoor kan ik wel wat tijd vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Proest..altijd mooi.
P.S. Laatste tijd hier weer wat meer te vinden?
Normaal gesproken zullen het Hesjedal, Bagot, Peraud, Gallopin en Gougeard tegen de Sky-trein + Keizer zijn, denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Het is toch 21 man voorop tegen 17 man bij de achtervolgers. Op het vlakke zullen ze niet veel goed maken, als het een beetje tegenzit zelfs nog meer tijd verliezen (ook al zullen niet alle renners meerijden bij de koplopers).
Keizerquote:Op zondag 15 juni 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie op kop rijdt in de achtervolgende groep. Tis te hopen dat Wilco zich een beetje inhoudt.
Staat er nog steeds, zonder namen en tijden. Wordt ook geen melding van gemaakt. Ook niet zo belangrijk verder, alle belangrijke mannen rijden er voor.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
volgens de liveticker rijdt er ook nog een groep tussen het peloton en de groep froome/contador.
Hier zelfde probleem btw hoor. Maar goed om weer te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd echt heel weinig gepost, maar zo tussendoor kan ik wel wat tijd vinden.
Porte en Westra rijden tussen kop en peloton volgens de Belg...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat er nog steeds, zonder namen en tijden. Wordt ook geen melding van gemaakt. Ook niet zo belangrijk verder, alle belangrijke mannen rijden er voor.
Niet meer dus aan dat plaatje te zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Porte en Westra rijden tussen kop en peloton volgens de Belg...
http://sporza.be/cm/sporz(...)25C3%25A9_2014_rit_8quote:
Op die foto zit Porte al in de groep Froome.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:24 schreef Guard het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporz(...)25C3%25A9_2014_rit_8
Hier nog wel... Maar goed zonder beeld is het allemaal moeilijk te volgen
Dan zit ik zeker naar iets uit mijn cache te kijken, want ik zie 2 renners als groep 2 staan, en bij mouse over verschijnen de genoemde namen...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op die foto zit Porte al in de groep Froome.
Bij mij ook hoor. Groepje 'Porte, Westra' tussen de 2 grote groepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zit ik zeker naar iets uit mijn cache te kijken, want ik zie 2 renners als groep 2 staan, en bij mouse over verschijnen de genoemde namen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |