Jammer dat Nibali moet knechten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Tour etappe winst komt er.
Slotklim morgen is een lopertje. Zou dus moeten lukken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk kan ie zijn 4e plek vasthouden morgen.
Poels en Pietertje gaan niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Misschien Tom Dumoulin, is alors ook weer blij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Weten wanneer je moet piekuuuuhh spuitenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een vreemde renner, die Westra. Soms wordt ie al gelost bij een molshoop en soms kan ie ineens een bergrit winnen.
Waarom kijk je naar hockey.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Godverdomme vergeten. Ik zat hockey te kijken.
Ik heb beiden gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Korte etappe, als de etappe langer was dan hadden de bergjes er wat stijler uitgezien op je profielkaartjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de volledige etappe morgen. Die laatste klim is dus van de eerste categorie, maar ziet er op mijn plaatje totaal niet moeilijk uit vind ik
[ afbeelding ]
Ellen Hoogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
quote:
Met al die mooie meiden in die geile jurkjes, wat denk je zelf joh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |