Jammer dat Nibali moet knechten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Tour etappe winst komt er.
Slotklim morgen is een lopertje. Zou dus moeten lukken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk kan ie zijn 4e plek vasthouden morgen.
Poels en Pietertje gaan niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Misschien Tom Dumoulin, is alors ook weer blij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dat Nibali moet knechten.
Ik weet niet van TJS, Pietertje en Poels doen, maar dat zijn eventueel ook wel mooie rittenkapers.
En anders gaat Bram het dit jaar gewoon regelen
Weten wanneer je moet piekuuuuhh spuitenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een vreemde renner, die Westra. Soms wordt ie al gelost bij een molshoop en soms kan ie ineens een bergrit winnen.
Waarom kijk je naar hockey.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Godverdomme vergeten. Ik zat hockey te kijken.
Ik heb beiden gekekenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
Korte etappe, als de etappe langer was dan hadden de bergjes er wat stijler uitgezien op je profielkaartjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit is de volledige etappe morgen. Die laatste klim is dus van de eerste categorie, maar ziet er op mijn plaatje totaal niet moeilijk uit vind ik
[ afbeelding ]
Ellen Hoogquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
quote:
Met al die mooie meiden in die geile jurkjes, wat denk je zelf joh?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je dan tenminste aan je trekken gekomen?
Moet ik eens googlen, niet bewust naar haar gekeken. Ken haar ook niet.quote:
Blijft mooi. Minuten geen beeld van Westra en dan ineens het schot van achter dat hij vol op die twee van Katusha afknalt.quote:
Die 'stijl' van Froome, haha.quote:
Lijkt me gewoon over z'n topvorm heen, heeft natuurlijk gepiekt naar de Giro en dit is een rondje wat hij eigenlijk "nog meenam" omdat Belkin geen kopman had voor deze ronde. Hij wordt iets minder en de rest wordt iets beter, juist omdat die in opbouw zijn richting de Tour.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi dat Contador een forse tik uitdeelt aan Froome. Krijgen echt een prachtige Tour denk ik! Kelderman iets over zijn absolute topvorm heen? of kunnen we gewoon concluderen dat het een klimwerk aan 10%+ too much is. Wat dat betreft moet morgen meer geschikt zijn voor hem.
Mwa, een strijd tussen Contador en Froome ga ik echt niet enthousiast van worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi dat Contador een forse tik uitdeelt aan Froome. Krijgen echt een prachtige Tour denk ik!
want? ik voorzie een mooi duel. Contador moet aanvallen en lijkt me net wat beter bergop. In die laatste tijdrit zal Froome wel 1.00 - 1.30 goedmaken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, een strijd tussen Contador en Froome ga ik echt niet enthousiast van worden.
((1267-840)/5900)*100 = 7,2% iddquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dan op die 6,2 procent gemiddeld komen.
Omdat dat geen renners zijn die ik in het peloton wil zien rondrijden en wat ze ook doen, mijn hartje zal er nooit sneller van gaan kloppen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
want? ik voorzie een mooi duel. Contador moet aanvallen en lijkt me net wat beter bergop. In die laatste tijdrit zal Froome wel 1.00 - 1.30 goedmaken.
quote:David Lopez, Mikel Nieve, Richie Porte (Sky), Tanel Kangert, Lieuwe Westra (Astana), Dani Navarro, Yoann Bagot (Cofidis), Adam Yates (Orica), Igor Anton, John Gadret (Movistar), Romain Bardet, Alexis Gougeard, Jean-Christoph Péraud (AG2R), Thomas Voeckler (Europcar), Jurgen Van den Broeck, Tony Gallopin, Pim Ligthart (Lotto), Kristjan Koren (Cannondale), Tejay van Garderen (BMC), Yuriy Trofimov (Katusha), Ryder Hesjedal, Andrew Talansky (Garmin), Bartosz Huzarski (NetApp)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |