Jongetje moet als lichtend voorbeeld maar eens 100 scholen langs om zijn verhaal te vertellen en zijn ex-hand te laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef MisterCe het volgende:
En laat hem alle medische kosten zelf betalen.
Op sterk water.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jongetje moet als lichtend voorbeeld maar eens 100 scholen langs om zijn verhaal te vertellen en zijn ex-hand te laten zien.
Sneu?quote:
Weet je niet he, hij heeft nog een hand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef ems. het volgende:
Ach, deze fout zal hij niet zo snel nog een keer maken.
Bij kinderen van 14 mag ik van mijzelf nog wel wat medelijden vertonen. Natuurlijk is het stom; maar je leven grotendeels naar de klote blijft lichtelijk k*t volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Totaal geen medelijden met zulke figuren
Jij hebt nooit iets doms gedaan toen je 14 was zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Genoeg doms, maar op mijn 14de stak ik geen illegaal vuurwerk af, en snapte ik ook nog wel dat je vuurwerk met een te kort lontje niet moest afsteken en al helemaal niet er aan moest gaan peuterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets doms gedaan toen je 14 was zeker?
't Is in ieder geval een dure les geweest voor dat joch.
Precies. Op je 14de hoor je beter te weten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg doms, maar op mijn 14de stak ik geen illegaal vuurwerk af, en snapte ik ook nog wel dat je vuurwerk met een te kort lontje niet moest afsteken en al helemaal niet er aan moest gaan peuteren
Als je dat op je 14de niet snapt kan je maar beter binnen blijven trouwens.
God straft direct en rechtvaardigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef deadprez het volgende:
Ik vind de reacties wel erg hard. Natuurlijk had hij beter moeten weten, maar die jongen is wel zijn hand kwijt.
Als je zo'n ding dat je hand er af kan blazen in een cafetaria wil afsteken verdien je dat gewoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef deadprez het volgende:
Ik vind de reacties wel erg hard. Natuurlijk had hij beter moeten weten, maar die jongen is wel zijn hand kwijt.
Hihi, maar je gaat wel voor hem betalen later omdat ie waarschijnlijk een uitkering gaat krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Waarom? Mensen met één hand kunnen prima werken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hihi, maar je gaat wel voor hem betalen later omdat ie waarschijnlijk een uitkering gaat krijgen.
Gezien zijn hoogstaande intelligentie zou hij die sowieso wel krijgenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hihi, maar je gaat wel voor hem betalen later omdat ie waarschijnlijk een uitkering gaat krijgen.
Wat moeten we dan doen? Ooooh wat zielig....een inzamelingsactie staren? Ga jij als eerste geven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Beter hij dan omstanders. De meeste slachtoffers van vuurwerk zijn omstanders. Vaak door van die idioten die vuurwerk naar mensen gooien/afschieten zoals deze klootzak had willen doen in een snackbar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef deadprez het volgende:
Wie zijn billen brandt...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef deadprez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |