Jongetje moet als lichtend voorbeeld maar eens 100 scholen langs om zijn verhaal te vertellen en zijn ex-hand te laten zien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef MisterCe het volgende:
En laat hem alle medische kosten zelf betalen.
Op sterk water.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jongetje moet als lichtend voorbeeld maar eens 100 scholen langs om zijn verhaal te vertellen en zijn ex-hand te laten zien.
Sneu?quote:
Weet je niet he, hij heeft nog een hand.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef ems. het volgende:
Ach, deze fout zal hij niet zo snel nog een keer maken.
Bij kinderen van 14 mag ik van mijzelf nog wel wat medelijden vertonen. Natuurlijk is het stom; maar je leven grotendeels naar de klote blijft lichtelijk k*t volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Totaal geen medelijden met zulke figuren
Jij hebt nooit iets doms gedaan toen je 14 was zeker?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sneu?
Totaal geen medelijden met zulke figuren
Genoeg doms, maar op mijn 14de stak ik geen illegaal vuurwerk af, en snapte ik ook nog wel dat je vuurwerk met een te kort lontje niet moest afsteken en al helemaal niet er aan moest gaan peuterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Jij hebt nooit iets doms gedaan toen je 14 was zeker?
't Is in ieder geval een dure les geweest voor dat joch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |