Ja, hij is afgelast. Australie heeft al opgegeven voordat ze begonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef Paul het volgende:
IS ER AL MEER NIEUWS OVER DE WEDSTRIJD? IK KAN DE SPANNING NIET AAN
Bazige UI wel.quote:
Zou dat overal zo zijn, of zijn alleen Nederlanders zo extreem onrealistisch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat de spelers wel nuchter zijn en met de pootjes op de grond staan.. het volk daarin tegen...
Nou, ik zal FIFA alvast e-mailen dat ze die beker wel gewoon naar de KNVB op kunnen sturen dan en dat alle wedstrijden niet meer gespeeld hoeven te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:22 schreef sararaats het volgende:
volgens de mama gaat Nederland alles winnen.
Dankjequote:
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou dat overal zo zijn, of zijn alleen Nederlanders zo extreem onrealistisch?
Ik haat UI changes maar dat het in de zelfde stijl is als je oude maakt het voor mijn autisme iets minder zwaar, waarvoor dank.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeIn de stijl van mijn oude, maar het genie erachter is Pandaplint
Ik had het eerst niet doorquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeIn de stijl van mijn oude, maar het genie erachter is Pandaplint
Als ze dit ook zo eenvoudig winnen, dan zou het kunnen dat ik ook we eens doorsla. Al denk ik dat het een lastig potje wordt. Australia kan wel iets beter verdedigen dan Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te worden
Steffen Simonquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:40 schreef Jason22 het volgende:
Jeroen Grueter geeft toch commentaar vanavond?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben er in elk geval klaar voor!!! hopelijk werkt de livestream want mijn tv is versleten tot op den draad (binnenkort een nieuwe)
[ afbeelding ]
Idd. die overdreven euforie ook altijd, ik denk trouwens niet dat 't een simpele wedstrijd gaat worden al hoop ik van wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat de spelers wel nuchter zijn en met de pootjes op de grond staan.. het volk daarin tegen...
Maargoed, ik denk dat de spelers deze wedstrijd niet onderschatten, want als je hier punten laat liggen heeft de wedstrijd tegen Spanje weinig betekenis. Ze zullen er vol op klappen, ze willen winnen dan zijn ze eigenlijk wel veilig.
Flikker op met je hollandquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben er in elk geval klaar voor!!! hopelijk werkt de livestream want mijn tv is versleten tot op den draad (binnenkort een nieuwe)
[ afbeelding ]
Groningen, Friesland, Drenthe, Gelderland, Utrecht, Overijssel, Flevoland, Noord-Brabant, Zeeland en Limburg liggen niet in Noord- of Zuid-Holland.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok maar dit moet je wel weten: ik ben Belgische
Ik hoop dat van Gaal ze met de beentjes op de grond houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |