Over welke sport hebben we het?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tegen Brazilie en Frankrijk afgedroogd in de 1e set.
Voetbal. 1e set werd beide keren 6-0. 2e set hebben ze maar gelaten voor wat het is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Over welke sport hebben we het?
Mooi hoe men zich al indekt voor een potje tegen elf hardwerkende prutsers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:04 schreef Paul het volgende:
Australie speelde nog best aardig tegen Chili en had ook gelijkspel kunnen worden (als ik de samenvatting kijk) Ik denk dat we Aussie niet moeten onderschatten
Jongeeeeeeeeeee kijk die wedstrijd tegen Chili dan!quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mooi hoe men zich al indekt voor een potje tegen elf hardwerkende prutsers.
Dat zegt wellicht ook wat over Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Jongeeeeeeeeeee kijk die wedstrijd tegen Chili dan!
Volgens mij is het dan het aantal doelpunten gescoord en niet onderling resultaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:53 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
+5 en 2-0 verliezen van Chili is +3. Mocht Chili met 1 doelpunt verliezen van Spanje staan ook zij dan op +3. Onderling resultaat telt dan.
[...]
Weet niet of het klopt, maar het staat in een officieel PDFje van de FIFA (pag 52) :quote:5.
The ranking of each team in each group shall be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
Australië moet he, ze hebben geen keus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:20 schreef outtayourleague het volgende:
Probleem is volgens mij dat NL altijd baat heeft bij een tegenstander die ook voetbalt. Tegen van die zwoegende en ploeterende ploegen heeft NL het op de een of andere manier altijd lastig, omdat de voetballende tactiek van NL daarmee nooit uit de verf komt.
Wellicht dat dat 5-3-2 systeem daarmee uitkomst gaat brengen?
ja maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed gaan voetballenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Australië moet he, ze hebben geen keus.
Maar wel naar voren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:22 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ja maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook goed gaan voetballen
Ah, mooi. Dan had ik die twee even omgedraaid, maar dat is inderdaad positief.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Volgens mij is het dan het aantal doelpunten gescoord en niet onderling resultaat.
[..]
Weet niet of het klopt, maar het staat in een officieel PDFje van de FIFA (pag 52) :
http://resources.fifa.com(...)update_e_neutral.pdf
Pas daarna wordt er gekeken naar onderling resultaat.
5-3-2 is een counter systeem, daar kun je een anti-voetbal ploeg niet mee kapot spelen. Nou zal Australië toch een beetje aan aanvallen denken. Sinds Hiddink hebben ze ook daar de Nederlandse school willen invoeren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:20 schreef outtayourleague het volgende:
Probleem is volgens mij dat NL altijd baat heeft bij een tegenstander die ook voetbalt. Tegen van die zwoegende en ploeterende ploegen heeft NL het op de een of andere manier altijd lastig, omdat de voetballende tactiek van NL daarmee nooit uit de verf komt.
Wellicht dat dat 5-3-2 systeem daarmee uitkomst gaat brengen?
Andorra moet soms ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Australië moet he, ze hebben geen keus.
Bedoelde eigenlijk voornamelijk dat 5-3-2 de tegenstander een beetje uit de tent lokt. Zoals xzaz al terecht zegt moet Australië wel aan de bak vanavond. Als je ze een beetje laat komen blijven ze in elk geval niet met z'n allen op hun eigen helft hangen. Dan komt er waarschijnlijk wat meer ruimte vrij dan als je direct vanaf de aftrap druk gaat zetten. Volgens mij lok je dan juist countervoetbal bij de tegenstander uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:31 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ah, mooi. Dan had ik die twee even omgedraaid, maar dat is inderdaad positief.
[..]
5-3-2 is een counter systeem, daar kun je een anti-voetbal ploeg niet mee kapot spelen. Nou zal Australië toch een beetje aan aanvallen denken. Sinds Hiddink hebben ze ook daar de Nederlandse school willen invoeren.
Maar NL heeft vooral moeite met theater teams. Stugge Oost-Europese landen worden ook vaak kapot gespeeld en die spelen toch een tandje harder en gemener dan teams met de Engelse mentaliteit.
Dat het vaak pas in de tweede helft beslist wordt, heeft vooral te maken met het feit dat domineren en kapot spelen tijd kost. Na 60-65 minuten hebben de tegenstanders zo veel meer gelopen dat je er dan pas doorheen prikt.
Australië heeft niet de kwaliteit om lang in balbezit te blijven en dit Nederland is te gretig om geduldig te wachten. Het uit de tent lokken zal falen. Je wint daarmee misschien 3 meter, terwijl je minimaal 15 meter moet winnen om echt constant op snelheid het verschil te maken. Beter dan dat zet je gewoon druk op de bal, grijp je ze bij de strot en hebben zij ook minder kans om een lucky hoge bal te geven. Lens, van Persie en Robben hebben zo veel kwaliteit dat je hoe dan ook 2 keer scoort, mits je wil gaan domineren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:34 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk voornamelijk dat 5-3-2 de tegenstander een beetje uit de tent lokt. Zoals xzaz al terecht zegt moet Australië wel aan de bak vanavond. Als je ze een beetje laat komen blijven ze in elk geval niet met z'n allen op hun eigen helft hangen. Dan komt er waarschijnlijk wat meer ruimte vrij dan als je direct vanaf de aftrap druk gaat zetten. Volgens mij lok je dan juist countervoetbal bij de tegenstander uit.
Meen je dat nou? Het is toch alleen maar de vraag of het doelsaldo vandaag op dubbele cijfers komt of niet?quote:
Elke wedstrijd is te verliezen (niet dat het gaat gebeuren, maar het kan).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Het is toch alleen maar de vraag of het doelsaldo vandaag op dubbele cijfers komt of niet?
Ik heb geen hoge pet op van NL, maar Australië is wel heel zwak en heeft niet veel aan een punt.
Uiteraard, maar Australië is een erg zwakke tegenstander. Ook dat kan punten kosten (zie bv. ooit wedstrijden tegen Estland, Egypte en Wit Rusland + Italië tegen bv. Luxemburg of Armenië), maar doe je normaal en heb je geen complete off day, dan mag een ploegje als Australië geen probleem zijn. Zeker niet als ze voor wat meer moeten gaan dan een gelijkspel. Parkeren ze twee bussen in de 16, dan wordt het lastig en vervelend, maar daar hebben de Aussies ook niet veel aan. Pakken ze een puntje, dan moeten ze de laatste wedstrijd wsl. al ruim winnen van Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is te verliezen (niet dat het gaat gebeuren, maar het kan).
Hahaha! Tnx!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie winnen. ik heb tegenkanting van thuis omdat ik voor jullie supporter maar dat kan me niet schelen hihi.
ik ben er klaar voor!!!
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
idd. jullie hebben mij nog hé. het Belgische patatje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Komt goed met Nederland vanavond
Australië is toch echt maar een bijzonder matig ploegje hoor, wel benieuwd naar de prestatie van de doelman, Mathew Ryan.. hem gun ik wel een topprestatie
Ik denk dat de mening over de wedstrijd tegen Australie redelijk onveranderd is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Eerst poepte iedereen in de broek voor Spanje en nu zeggen veel mensen dat Australië opgerold gaat worden
Hmm
Hij zal best wel wat positiever zijn geworden, maar vooraf werd de wedstrijd tegen Australië nou niet bepaald als grootste struikelblok gezien inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:27 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik denk dat de mening over de wedstrijd tegen Australie redelijk onveranderd is.
Koop eens het boek trollen voor dummiesquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Eerst poepte iedereen in de broek voor Spanje en nu zeggen veel mensen dat Australië opgerold gaat worden
Hmm
waarom?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koop eens het boek trollen voor dummies
Ja, hij is afgelast. Australie heeft al opgegeven voordat ze begonnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef Paul het volgende:
IS ER AL MEER NIEUWS OVER DE WEDSTRIJD? IK KAN DE SPANNING NIET AAN
Bazige UI wel.quote:
Zou dat overal zo zijn, of zijn alleen Nederlanders zo extreem onrealistisch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat de spelers wel nuchter zijn en met de pootjes op de grond staan.. het volk daarin tegen...
Nou, ik zal FIFA alvast e-mailen dat ze die beker wel gewoon naar de KNVB op kunnen sturen dan en dat alle wedstrijden niet meer gespeeld hoeven te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:22 schreef sararaats het volgende:
volgens de mama gaat Nederland alles winnen.
Dankjequote:
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou dat overal zo zijn, of zijn alleen Nederlanders zo extreem onrealistisch?
Ik haat UI changes maar dat het in de zelfde stijl is als je oude maakt het voor mijn autisme iets minder zwaar, waarvoor dank.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeIn de stijl van mijn oude, maar het genie erachter is Pandaplint
Ik had het eerst niet doorquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
DankjeIn de stijl van mijn oude, maar het genie erachter is Pandaplint
Als ze dit ook zo eenvoudig winnen, dan zou het kunnen dat ik ook we eens doorsla. Al denk ik dat het een lastig potje wordt. Australia kan wel iets beter verdedigen dan Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te worden
Steffen Simonquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:40 schreef Jason22 het volgende:
Jeroen Grueter geeft toch commentaar vanavond?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben er in elk geval klaar voor!!! hopelijk werkt de livestream want mijn tv is versleten tot op den draad (binnenkort een nieuwe)
[ afbeelding ]
Idd. die overdreven euforie ook altijd, ik denk trouwens niet dat 't een simpele wedstrijd gaat worden al hoop ik van wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat de spelers wel nuchter zijn en met de pootjes op de grond staan.. het volk daarin tegen...
Maargoed, ik denk dat de spelers deze wedstrijd niet onderschatten, want als je hier punten laat liggen heeft de wedstrijd tegen Spanje weinig betekenis. Ze zullen er vol op klappen, ze willen winnen dan zijn ze eigenlijk wel veilig.
Flikker op met je hollandquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:01 schreef sararaats het volgende:
ik ben er in elk geval klaar voor!!! hopelijk werkt de livestream want mijn tv is versleten tot op den draad (binnenkort een nieuwe)
[ afbeelding ]
Groningen, Friesland, Drenthe, Gelderland, Utrecht, Overijssel, Flevoland, Noord-Brabant, Zeeland en Limburg liggen niet in Noord- of Zuid-Holland.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok maar dit moet je wel weten: ik ben Belgische
Ik hoop dat van Gaal ze met de beentjes op de grond houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal wel .. sommige erger dan andere, Amerika bijv (alleen dan niet bij 'soccer'), maar nu alles.. verloren van Spanje @ WK, weinig verwachtingen/pessimistisch en dan Spanje met 5-1 van de mat vegen en Australie komende.. tja dat zijn wel goede ingredienten om overmoedig te worden
Er staat een team. Net zoals in ZAF.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Geo4kant het volgende:
Maargoed, ik denk dat de spelers deze wedstrijd niet onderschatten, want als je hier punten laat liggen heeft de wedstrijd tegen Spanje weinig betekenis. Ze zullen er vol op klappen, ze willen winnen dan zijn ze eigenlijk wel veilig.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die schijtsupporters op straat
De debielen zijn er helaas weer. Die hou je altijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die schijtsupporters op straat
Ik dacht dat ze daar buiten België niet aan deden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De debielen zijn er helaas weer. Die hou je altijd.
Nope, Louis zei tegen Jack dat 4-3-3 niet zo geschikt tegen Australië zou zijn omdat die verwacht dat hun vleugels ook veel mee op zullen komenquote:
Inderdaad en Sneijder zal dit keer iets dichter bij de spitsen spelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jawel. Blind schuift door naar het middenveld.
Louis zegt gewoon 5-3-2quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:34 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Jawel. Blind schuift door naar het middenveld.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad en Sneijder zal dit keer iets dichter bij de spitsen spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |